Gadverrr ik vind het allebei echt verschrikkelijk. Ik ga misschien van de zomer eens gelnageltjes nemen, weet alleen niet of het bij mij mooi is. Ik was nagelbijter en heb hierdoor best wel lelijke nagels.
Die ducknails.. Te lelijk voor woorden, dat zijn helemaal kolenscheppen.. Niks voor mij. Maar ik ben ook geen nailart fan.
Yv_ Ik koop m'n lakken van OPI en Essie tegenwoordig online. Heb het meestal in huis voordat het hier in Nederland in de winkels ligt, en scheelt zeker met OPI aardig geld. Heb foto's bijgevoegd trouwens, niet de beste want ik lag al op bed.
*edit* Heb nog een nieuw merk ontdekt, Eve Snow. Echt supermooie lakjes. Binnenkort maar eens bestellen.
Pantykous, ik normaal ook, maar had gewoon zin om cone here te lakken en niet een week te wachten. Ging maar om 1 lakje, dus dan maakt 10 euro of 10 dollar ook niet zoveel verschil.
Paarse kleurtje is leuk zeg! Maar dat is toch niet hipanema?
Wat een afschuwelijke nagels komen er hier voorbij ..
Amanda: weet je zeker dat je nepperds wilt? Hier nog een giga ex-nagelbijter (en helaas met stress soms nog) en de laatste poging om te stoppen had ik weer acryl genomen. Heb er nog steeds spijt van, want nu, bijna 2 jaar later, merk ik het nog aan ee conditie van mn nagels . En ja, ik heb het toen bij een GOEDE gezet, ze staat erg hoog aangeschreven en geeft ook opleindingen. Maar alsnog mn nagels verpest.
Ja maar met acryl wordt er een bovenste laagje van je nagels gevijld, en bij gel is dat niet toch?
Raineri
Geplaatst: 28-05-13 23:04
Je kunt toch ook wat op je nagels smeren zodat het vies smaakt? Heb ik vroeger wel eens gehoord. Weet alleen niet of het.ideaal is voor de conditie van je nagels.
Ik bijt ook niet meer hoor lijkt me gewoon een keer leuk.
Britt
Geplaatst: 29-05-13 07:53
Ik moest ook gelijk denken aan een set nietjes die nog aan elkaar zitten kan me niet voorstellen dat het praktisch is! Maar daar gaat het allang niet meer om bij de meeste ontwerpen geloof k
Oei, dat weet ik niet meer Amanda.. Volgens mij wordt er zowiezo een laagje weggevijld zodat de hechting beter is, maar gel is zo ontzettend lang geleden dat ik het niet met 100% zekerheid durf te zeggen..
Hahaha Danique, dat is volgens mij Bite-X, of een van de varianten. Heb ik toen ook geprobeerd, geloof me, op een gegeven moment werd het gewoon "lekker". Het weerhield mij er niet van om te bijten jammer genoeg .