30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:10

Ik gebruik een dubbelgevouwen dekentje, precies zacht genoeg. Ik heb er (ruw) tapijt onder dus bij mij gaat dat niet schuiven, denk dat je daar wel goed op moet letten.

Inmiddels bij dag 5 en ik zie zowaar écht al een hoop resultaat. Had niet gedacht dat dat zo snel zou gaan. Not complaining though :)) Hoop op deze wijze aan het eind van de 30 dagen toch wel echt een strkke buik, bovenbenen en rug te hebben. En dan daarna door met de andere workouts *\o/*

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:11

Oh ik dacht al dat het aan mij lag dat ik overal pijntjes had bij het liggen op de vloer :+
Vooral in mijn onderrug tijdens de rechte buikspieroefeningen. Daar zitten twee knobbels ofzo :+ En die voel ik echt wel hoor :+

Bedenk me net dat ik ook nog wel ergens zo'n picknickkleed heb liggen. Nieuw in verpakking, kan ik ook wel gebruiken voor de ligoefeningen en het opdrukken :j

Berdien

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:13

Ik heb wel meerdere dekens, probeer ik die wel :j

Voel vooral bij de buikspieroefeningen dat je je onderste buikspieren aan pakt mijn heupen heel erg. Die zijn bijna niet te doen daardoor. Dus het ligt niet (alleen) aan jou Sakkia :))

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:14

Ik doe 2 handdoeken met daaroverheen een dubbelgevouwen fleecedeken :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:16

Fleecedeken moet ik ook nog wel ergens hebben hoor, in een doos achter de knieschotten denk ik :+
Misschien dat ik morgen nog een matje kan scoren bij de Lidl, kom er morgen toch langs.

Waren ze ook niet bij de Aldi?

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:17

Ik heb inderdaad matjes zien liggen bij de Aldi, hele mooie dikke :j. Er lag ook een gewichtenset! Ik heb er eentje van Rucanor en die is echt wel de helft dunner, al heb ik daar geen last van, hij voldoet prima.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:18

Ga ik na het werk even snel langs de Aldi :j

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:18

bij de aldi heb je ze ook, maar wel meer dan 2 keer zo duur. Bij de duitse aldi hadden ze (vorige of deze) week ook matjes voor dezelfde prijs als die van de lidl. alleen waren die wat korter en smaller. Dus als iemand nog geen matje heeft en diegene bij de duitse grens woont...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:19

Ik was gister bij de Aldi maar helaas geen matjes/dumbells.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 12:21

Hop naar de Lidl jullie!

Vandaag een hele dag op school :O , dus geen tijd om te shredden. Maar vanavond wel weer *\o/*

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:21

Nou ik ga me maar eens naar de begane grond bewegen en later weer om hoog. 4 kwellende trappen. Tis dat het niet kan anders hoorde ik de treden lachen ;) :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:23

Ik lig gewoon op een grote badhanddoek, nergens last van. Heb wel tapijt op de vloer misschien scheelt dat.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:24

Killyenn schreef:
Ik gebruik een dubbelgevouwen dekentje, precies zacht genoeg. Ik heb er (ruw) tapijt onder dus bij mij gaat dat niet schuiven, denk dat je daar wel goed op moet letten.

Inmiddels bij dag 5 en ik zie zowaar écht al een hoop resultaat. Had niet gedacht dat dat zo snel zou gaan. Not complaining though :)) Hoop op deze wijze aan het eind van de 30 dagen toch wel echt een strkke buik, bovenbenen en rug te hebben. En dan daarna door met de andere workouts *\o/*

Hihi, dit had mijn post kunnen zijn :)) Ik gebruik ook een dubbelgevouwen deken en ben ook bij dag 5 en anderhalve kilo lichter :Y)
Ga hierna verder met no more trouble zones denk ik.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:27

Wel motiverend Killyenn en Aranel :) Zijn jullie alleen aan het shredden of doen jullie nog meer?

Ik zit een beetje piekerend naar mijn appeltje te kijken. Nu opeten of vanmiddag doen als tussendoortje. Denk 't laatste maar. Heb ook helemaal geen snoeperij meer in huis (op een halve bak B&J na)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:30

@ Destino: sterkte vandaag :(:)

@ Aranel: jee dat is veel! Heb je je eetpatroon enorm aangepast? Ik begin het wel te zien in de spiegel, bij mijn buik en borst (en dat met mijn liter-flesjes; je moet niet vragen hoe gebrekkig mijn spieren in mijn bovenlichaam waren := )

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:32

Nee ik doe alleen dit programma, daarnaast let ik wel meer op mijn eten. Sowieso hadden we al vrijwel nooit chips enz. in huis, maar ik probeer gewoon niet teveel te eten en niet gedachteloos 2 koekjes weg te kauwen bij de thee enzo.
Niet heel drastisch dus, maar 't werkt wel blijkbaar!

Vind het wel heel fijn om dit programma nu te doen, aangezien ik deze week soms hele dagen op de bank achter de laptop zit mijn verslagen af te maken. Dan is even intensief bewegen wel heerlijk!

Ik rijd hiernaast trouwens wel paard, maar niet heel intensief (keertje of 4/5 per week op L niveau).

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:33

Ik doe de shred maar let niet specifiek op mijn eten (wel ben ik altijd al een gezonde eter en vegetariër). Voor de vakantie ging ik vier keer per week naar de gym (3xcardio en 1xzwemmen) en daar ben ik gisteren weer mee begonnen :)

Ik heb mezelf nog niet gewogen omdat dat op wekelijkse basis toch niet zo heel veel uitmaakt, ik kan makkelijk een kilo fluctueren tussen ochten en avond bijvoorbeeld := Maar damn, m'n taille is duidelijk strakker, m'n buik platter, m'n benen dunner, om over m'n bum nog maar niet te spreken *D Ik werd er zelfs drie keer op aangesproken gisteren.

Gisteren ook voor het eerst weer naar de gym geweest, maar dat was wel erg veel voor m'n lichaam merk ik, nu weer spierpijn terwijl ik dat gisteren niet had van de shred en ik het normaal ook niet heb van de gym. Dus nu maar weer even rustig opbouwen met naar de gym gaan. Vanavond hiphop, ik ben benieuwd :=

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:34

Bedankt Bhriseis :) Hoop maar dat alles goed gaat, het is best een heftige operatie.

Hier ook bij dag 5, maar ik ben geen gewicht kwijtgeraakt :) Eet minder/gezonder dan voorheen, in de zin van minder koek/snoep/chips :j
Vind het lastig om te zeggen of ik echt verschil zie hoor :=

Bhriseis, hoe ver ben jij?

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 12:35

Sinds ik gezonder eet heb ik ook veel minder zin in chips en zoetigheid enz. Jullie ook? :)

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:36

Ik gebruik een oud schuimrubber kampeermatje. Paars/groen is ie. Hij schuift alleen weg met bepaalde oefeningen (ligt zeil onder en anders dreun ik al m'n kasten van de muur. Ze hopsen nu al mee).
Ga vandaag maar beneden oefenen, kwam ook met m'n ruimte in de knoop bij de laatste oefeningen op de vloer.
Spierpijn lijkt mee te vallen. Wel hele zware armen.
Vooral als je de gewichten recht voor je moet houden is het killing!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:38

Het resultaat van de eerste week (7 dagen WW en 6 dagen 30DS):

Gewicht: -2.3kg
Nek: -1cm
Borst: -1cm
Bovenarmen: -0.5cm
Taille: -3.5cm
Navel: -3cm
Heupen: +7.5cm (beginpositie klopt dus niet)
Billen: -2.5cm
Bovenbeen (L/R): -1cm/-0.5cm
Kuit: -0.5cm

Valt me nog niet tegen!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:38

Sabini schreef:
Sinds ik gezonder eet heb ik ook veel minder zin in chips en zoetigheid enz. Jullie ook? :)

Ja ik ook :j

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:39

Sabini schreef:

Hmm nee, zet mij een appel en een Quarter pounder voor en voor je 'kies maar' kunt zeggen heb ik de hamburger al op _O-

Maar ik wil het gezonder eten deze 30 dagen wel volhouden, en daarna ook wel natuurlijk. Maar ik zal er altijd echt moeite mee houden hoor, als ik toegegeven had aan al mijn snack attacks zou ik nu echt wel boven de 100 kilo wegen :o

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:44

@ Aranel: Hmm hier hetzelfde met het eetpatroon dus. Ik merk wel dat mijn lichaam zich nog moet aanpassen aan minder koekjes, niet elke dag een blokje chocolade etc. en meer fruit over de hele dag. De ene dag loop ik tegen de muren aan van de honger en de andere dag zit ik zo vol. Maar mijn gewicht schommelt echt niets meer, en dat is ook wel fijn :) Verder doe ik momenteel niets extra van sport; voor kerstmis had ik mijn teen gebroken en nu in de examens is dit het enige wat ik erbij kan nemen. Na de examens komt er weer paardrijden bij :)

@ Killyenn bewonderenswaardig hoor dat je zo enorm actief bent :o

@ Destino: het komt wel goed meid :(:) Hoe laat heb je ongeveer nieuws?
Ik begin vanavond aan dag 8. Ik zie een beetje verschil omdat ik op bepaalde zones echt zo'n hoop vetjes zitten heb die ik voorheen niet wegkreeg en waar ik altijd op gefixeerd ben geweest. Dus al smelten ze maar een mm, ik heb het opgemerkt :=
Misschien kan je even meten, dat kan ook motivatie geven? (hoewel ik dat nog niet durf en nog eventjes ga wachten tot ik echt in een 'dipje' zit :o )

@ Dorus: you go girl! *\o/*

@ Sabini: ik krijg het vooral ook niet over mijn hart, uit angst dat ik dan minder resultaat ga hebben terwijl het best hard is.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:49

Oké spierpijn is toch meer aanwezig dan ik dacht :=
Ik moet mezelf zo nog een keer opmeten, had ook niet alles gemeten.
Ipv navel heb ik trouwens t dikste deel van m'n buik genomen, dat flubbert daaronder namelijk :')