@missje: ik was degene die het over Borne had dan woon je dus in mijn buurt haha.
ik woon daar niet hoor, ik woon in duitsland. niet zo heel ver daar vandaan maar mijn man wil daar ook zijn schoenen laten aanmeten enzo. we komen ook wel eens in die winkel
Anoniem
Geplaatst: 24-03-13 00:32
Heb wel een foto van mn nieuwe schoenen maar die staat op Facebook
Catori
Geplaatst: 24-03-13 10:31
Zijn de zieken al weer beter?
Dagmar hoe is het met je hoofd? Rustig aan hoor, zeker nu van die kou buiten, word je al dizzy zonder hersenschudding. Je hebt maar 1 hoofd!
Lente nieuwe schoenen aan het uitproberen?
Renate bevallen je nieuwe schoenen?
Monica is slim bezig, alleen voor de wind lopen, je hebt groot gelijk, anders heb je een stel diepvriesoren te pakken.
Ik ben net weer geweest en mensen, wat een ritje zeg. Ben niet zo'n koukleum, maar ik denk dat mijn oren nog in het park liggen . Lopen tegenwind ging wel, maar kwam niet heel hard vooruit. Maar ben best trots. Ik heb 1x1, 1x2 ,2x7 en 1x5 en 1x2 minuten gerend en de rest gelopen van de 30 minuten tussendoor. Wat ik wel jammer vind is dat ik geen afstand en snelheid bij kan houden. Had nog wel een les van Evy op mijn mp3, maar dan weet je nog niet veel. Heb nu op gevoel gelopen. Mis dan ook wel een hardloopmaatje hoor, die is gestopt en weet niet of ze weer verder gaat. Mijn doel is 9 juni de ladiesrun, dus ik ren wel door 3 of 4 keer in de week.
missje
Geplaatst: 24-03-13 11:06
nektosha: waarom koop je niet een garmin of polar dan? ja kost wat maar is ook leuk om te zien wat en hoe je getraind hebt. tenminste ,ik vind het wel leuk. ik train ook met hartslagmeter en dan kun je helemaal zien wat je lijf ook heeft gedaan enzo.
Miriam91
Geplaatst: 24-03-13 11:59
Ik sla vandaag ook even over, vind die wind veel te guur! Maar wie weet denk ik er vanmiddag anders over, als break voor het studeren. Fijn Lente dat je nieuwe schoenen hebt! Ben benieuwd of het heel anders voelt nektosha: heb je geen smartphone? Daar kunnen ook apps op voor afstand meten ed. Wel goed bezig hoor! Dagmar: echt rustig aan doen hoor met je hoofd! Mijn vader had vorig jaar een hersenschudding, niet genoeg rust gehouden en hij heeft er nu nog last van
Ik heb heerlijk gelopen vanmorgen! Nieuwe schoenen aan, hartslagmeter om, nieuwe broek, sokken, shirt en jasje, voelde me helemaal hip!
Eerste stuk had ik wind mee en kwam mijn hartslag steeds nét niet boven de 160 dus toen heb ik een tandje bijgezet. Nieuwe looptechniek steeds goed in het oog gehouden en dat liep een stuk fijner. Moet wel even wennen, voelde de spieren in mijn schenen maar niet op een vervelende manier.
Na een tijdje kwam ik wandelend een andere loper tegen en die sloeg dezelfde weg in als ik. Toen ik weer mocht lopen merkte ik dat ik op hem inliep en dat was wel erg gaaf om te merken Logisch dat zijn tempo iets lager lag, maar toch!!
Hartslag steeds met lopen rond de 168 en in mijn wandelminuten redelijk snel terug naar 130.
Werd wel flink gezandstraald onder het viaduct en de wind tegen was even killing met het gevoel niet vooruit te komen maar ik kon hem zonder veel moeite uitlopen. Fijn om te merken dat dat na een weekje gewoon hetzelfde blijft
Het allerlaatste stukje keek ik op een gegeven moment naar beneden, zag mijn nieuwe schoenen en heb met een grijns van oor tot oor de laatste les uitgerend
Bikkels.. Met dit weer lopen Met mn knie gaat het nog niet veel beter, heb vandaag een stukje gefietst maar dat ging niet al te best.. Ook lopen gaat nogal strompelend Inmiddels ben ik wel van de paracetamol gestapt, dat gaat me wel goed af maar met een verkeerde beweging doet het toch behoorlijk pijn
Anoniem
Geplaatst: 24-03-13 16:38
Oooohhh hoe vet!!!! Daar doe ik dan ook zéker aan mee!!
xStephanie
Geplaatst: 24-03-13 16:39
Lous schreef:
Dit zou ik zo gaaf vinden. Als het er komt, doe ik zeker mee
Gaaf!!! Ik wil ook meedoen. Mooie post lente! Fijn te lezen dat het lopen je zo goed bevalt!
Vandaag is mijn hoofdpijn iets minder dus ik ga vanavond een ienieminie stukje hardlopen. Naar oma en terug (in totaal 15 minuutjes) en maar eventjes back to basic.. Dus minuutje lopen minuutje joggen. Eens kijken hoe dat met m'n koppie gaat.
Vandaag de 5km van de Zandvoort Circuit Run gelopen! Streeftijd was 35min en volgens mijn horloge had ik 34.24 ! Nettotijd volgt nog zodra deze online staat bij uitslagen.nl! Nu eerst even paar uurtjes pitten als voorbereiding op nachtdienst!
Droomster
Geplaatst: 24-03-13 18:06
Go Issy Goed dat je gestart bent, ondanks het weer!
Lente: Helemaal top! Klinkt goed & je nieuwe schoenen zijn dus fijn?! Heel goed gezegd trouwens: "En buiten goede schoenen is eigenlijk alles wat je nodig hebt jezelf" Inderdaad, als je koppie het maar wilt!!
Die color run zou ik echt supervet vinden, ik doe mee als hij eens in de buurt is
Danseresje
Ik heb zojuist Evy les 7 gelopen, ging echt heerlijk! Bijna geen pijnen, liep echt heel lekker en vond de wind stiekem zelfs fijn Eerste keer 4minuten ging echt soepel. Ik houd echt van de opbouw van de lessen van Evy! Het gaat allemaal zo geleidelijk, dat je niet ineens baalt dat het niet lukt... want telkens even iets langer lopen dat gaat gewoon lukken de opbouw is gewoon zo fijn!!
Klopt wat jij zegt. Ik verbaas me er wel over hoor, een paar weken geleden ging ik stuk op twee minuten lopen en nu heb ik aan het einde van vier zoiets van; oh, nu alweer??
Mijn ademhaling is heerlijk gelijkmatig, ik hijg niet meer maar kan steeds makkelijker praten.
Was het eerst bij de praattest nog van 'Even kij...ken of ik.... nog kan a...demha...len...' Kan ik nu gewoon normaal praten, zelfs met wind tegen
Nou, ik ben er ook weer. Flinke ronde gelopen van 12,8 km, en dat was zwaar! Als ik even tegen de wind in moest, kwam ik echt nauwelijks vooruit Maar goed, ik heb het wel weer gedaan. En voor een duurloop was het uiteindelijk ook geen verkeerd tempo.
@danseresje: you go! Goed gedaan! @lente: verstandig hoor, die nieuwe schoenen En leuk he, dat het zo snel beter wordt @issy: de eerste stap is genomen @droomster: fijn dat het zo lekker ging! @stephanie: jammer dat het met je knie zo langzaam beter wordt. @dagmar: hoe ging het?