Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lx3 schreef:Ik kom ook even binnenvallen.
Ik heb geprobeerd te zoeken hier, maar die 68 pagina's natuurlijk stiekem niet allemaal doorgelezen![]()
Afgelopen zaterdag was ik aan de beurt. NAVELPIERCING ! Ik wilde het zo graag en kreeg het van mijn beste vriend voor mn verjaardag. (helemaal tattoo en piercinggek is die.)
Nu zit die. Op een paar steekjes of een jeukend gevoel na eigenlijk geen last van. Maar hij zit nog maar drie dagen..
Wel nog een paar kleine vraagjes voor de kenners onder ons.
- Ik lees nogal eens over uitgroeiingen en dat hij er ineens 'uitvalt(?)' ofzo. Hoe merk je dat en vooral, hoe ben je dat voor? Krijg er namelijk een beetje de kriebels van..![]()
- Verder voel ik het staafje tussen de twee gaatjes echt zitten. Is dat normaal?
en het laatste.. Stel dat ik hem eruit haal als ik 25/30 ben.
Hou je dan altijd dat 'gat'? Of gaat dit nog dicht, of houd je een litteken. Een vooral; hebben jullie een voorbeeld hoe dat eruit ziet?
joyce2 schreef:Geduld hebben en goed verzorgen! En niet in 1x die millimeter groter willen, gewoon rustig aan doen. Voor mij werkten spirals ideaal, kon ik ze elke keer een stukje verder schuiven.
ManonGrr schreef:bijzonder myryana!
Even een vraagje voor degene met een rook: hoe maak je dat ding schoon??
Macs schreef:Misschien een rare vraag dan.. Ik heb double flared plugs 3mm maar ik krijg ze niet eens in nu ik op 4 zit. De randen lijken wel 5 à 6 mm, beetje zandloper effect. Maar als ik ze indoe als ik ze wel pas, is de binnenkant weer te klein denk ik.. Wat moet ik er mee dan? Miskoop??
TurtleLove4 schreef:joyce2 schreef:Geduld hebben en goed verzorgen! En niet in 1x die millimeter groter willen, gewoon rustig aan doen. Voor mij werkten spirals ideaal, kon ik ze elke keer een stukje verder schuiven.
Ga inderdaad terug met spirals beginnen werken! Baal echt zo hardHeb er zelfs terug 6mm in gestoken, you never know...
mandy358 schreef:Hallo, sorry dat ik hier zo binnen kom vallen maar mag ik hier een vraagje stellen?
Ik wil al een lange tijd graag een navelpiercing en vandaag het verlossende woord van
me ouders dat het mag! Alleen wil ik het graag nog voor deze zomer maar zou ik
dat nog redden met de tijd dat je niet mag zwemmen ect?