[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TurtleLove4

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 23:17

Aaaaaah!! Heb nu na een tiental dagen opnieuw geprobeerd te stretchen naar 8mm, rechts geen probleem (wel terug even serieus wat spanning), maar links bleef toch echt wat pijnlijk. Haal nu de tunnel eruit: blied en gescheurd! ;( gelukkig geen blow out, maar toch echt k*t. Heb nu links terug 7mm ingestoken. Hoop dat het snel geneest... Iemand nog tips?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 23:24

Geduld hebben en goed verzorgen! En niet in 1x die millimeter groter willen, gewoon rustig aan doen. Voor mij werkten spirals ideaal, kon ik ze elke keer een stukje verder schuiven.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 23:28

lx3 schreef:
Ik kom ook even binnenvallen.
Ik heb geprobeerd te zoeken hier, maar die 68 pagina's natuurlijk stiekem niet allemaal doorgelezen :o
Afgelopen zaterdag was ik aan de beurt. NAVELPIERCING ! Ik wilde het zo graag en kreeg het van mijn beste vriend voor mn verjaardag. (helemaal tattoo en piercinggek is die.)
Nu zit die. Op een paar steekjes of een jeukend gevoel na eigenlijk geen last van. Maar hij zit nog maar drie dagen..
Wel nog een paar kleine vraagjes voor de kenners onder ons.

- Ik lees nogal eens over uitgroeiingen en dat hij er ineens 'uitvalt(?)' ofzo. Hoe merk je dat en vooral, hoe ben je dat voor? Krijg er namelijk een beetje de kriebels van.. :\
- Verder voel ik het staafje tussen de twee gaatjes echt zitten. Is dat normaal?

en het laatste.. Stel dat ik hem eruit haal als ik 25/30 ben.
Hou je dan altijd dat 'gat'? Of gaat dit nog dicht, of houd je een litteken. Een vooral; hebben jullie een voorbeeld hoe dat eruit ziet?

Hoi even een reactie op de vraag of hij uit kan vallen.
Als je letterlijk uitvallen bedoeld ,klopt heb een paar keer gehad dat het bolletje van de piercing los is gegaan. Gelukkig zat het staafje er bij mij nog wel altijd in, maar kan dus zijn dat hij er wel uit "valt". Gewoon geregeld in de gaten houden of het bolletje nog goed vast zit.
Als je bedoeld of het uit kan groeien, dat kan alleen als je piercing te strak zit is mij uitgeleg.

Nu zelf meteen een vraag, zit op Crazy Factorie te kijken voor een paar leuke nieuwe neuspiercings en navelpiercings. Helaas zijn de meeste navelpiercings van dezelfde maat en die zijn te klein bij mij. Waar zou ik een wat grotere maat kunnen vinden ?

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:10

joyce2 schreef:
Geduld hebben en goed verzorgen! En niet in 1x die millimeter groter willen, gewoon rustig aan doen. Voor mij werkten spirals ideaal, kon ik ze elke keer een stukje verder schuiven.

Ga inderdaad terug met spirals beginnen werken! Baal echt zo hard :( Heb er zelfs terug 6mm in gestoken, you never know...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:55

Idd spiralen, ik kon nooit van 6 naar 8 stretchen (moest 7 als tussenstap) maar heb met spiralen van 8 naar 10 gestretcht, totaal geen last gehad!

Afbeelding

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:56

Heb ook 7 als tussenstap genomen hoor...

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:19

Iets langer op 7mm blijven en dan veel spelen met je sieraad ;)

Ik was vannacht bijna mijn neuspiercing verloren.. of nou ja hij was uitgevallen maar gelukkig nog niet helemaal dicht dus kon de piercing er weer doorheen duwen (OUCH!) en een nieuwe o-ring erop doen zodat ik hem niet weer verloor.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:23

Inderdaad, zoals ik zeg zit er nu zelfs terug 6 in. Doet niet echt pijn meer maar toch nog gevoelig en duidelijk gescheurd :(

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 16:14

Dat las ik turtle :j misschien double flares nemen in 7 mm, dan rekt je oor goed uit :j

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 17:27

Misschien een rare vraag dan.. Ik heb double flared plugs 3mm maar ik krijg ze niet eens in nu ik op 4 zit. De randen lijken wel 5 à 6 mm, beetje zandloper effect. Maar als ik ze indoe als ik ze wel pas, is de binnenkant weer te klein denk ik.. Wat moet ik er mee dan? Miskoop??

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:22

Ik heb hetzelfde Macs, echt zo zonde! Ik koop nu eigenlijk alleen maar Single Flared plugs en als ik toch perse double wil hebben, dan pak ik ze een maat kleiner.

Zo heb ik in het begin hele mooie plugs gekocht (Plumeria's van Urban Star), 4mm en toen pasten ze natuurlijk niet. Dus ik naar 5mm toe, pasten ze nog niet. Nu zit ik op 6mm en nu zijn mijn gaten weer veeeeul te groot. Waarschijnlijk had ik gewoon even moeten wachten tot mijn oor wat soepeler was op 5mm, dan had het wel gepast. Maar nu kan ik er dus niets meer mee, omdat ze nu gewoon uitvallen *baal*

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:14

ManonGrr schreef:
bijzonder myryana!
Even een vraagje voor degene met een rook: hoe maak je dat ding schoon??

Niet eigenlijk :P
Tijdens het douchen met de shampoo die er langs komt, en dan als je klaar bent met douchen even de douchekop erop zetten zodat alle shampoo weg is.

Wat ik wel deed voor het bewegen was mijn handen wassen met unicura en dan een klein beetje zeep erop laten zitten zodat het sop een beetje in je oor komt :D

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:36

Macs schreef:
Misschien een rare vraag dan.. Ik heb double flared plugs 3mm maar ik krijg ze niet eens in nu ik op 4 zit. De randen lijken wel 5 à 6 mm, beetje zandloper effect. Maar als ik ze indoe als ik ze wel pas, is de binnenkant weer te klein denk ik.. Wat moet ik er mee dan? Miskoop??

Is helaas altijd zo op de kleine maatjes.. 3mm heeft vaak een 5/6mm flare als die DF zijn.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 06:44

Ah oke. Waarom maken ze die dingen dan op die maat vraag je je af.
Had ze gekocht omdat ze zo goedkoop waren, was nog niet eens begonnen met stretchen toen.
Heb wel single flared gorilla glass plugjes gehad van 2mm. Zeer fijne dingen. Heb ook mooie glazen tunnels op het oog, alleen nog niet leverbaar..

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:06

TurtleLove4 schreef:
joyce2 schreef:

Ga inderdaad terug met spirals beginnen werken! Baal echt zo hard :( Heb er zelfs terug 6mm in gestoken, you never know...

Ik ben met de snapplugs van aop van 5 naar 8 gegaan omdat mijn linker oor ook moeilijk deed en dit ging echt super makkelijk!

JuudKaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:53

mn helix momenteel :D

Afbeelding

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:40

Hai, waar in Breda of Tilburg zit een goede piercingshop? voor labret lippiercing. Hoorde al over Bodymx

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 22:29

casperzazoe schreef:
Hai, waar in Breda of Tilburg zit een goede piercingshop? voor labret lippiercing. Hoorde al over Bodymx

Ik ben wel te spreken over Tribal Trading in Tilburg :)

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 00:45

Ok thanks voor de tips allemaal :) Ben er gewoon afgebleven, onder de douche haal ik de plug even uit en spoel het goed met water. Is al een stuk beter :)

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 08:18

mijn rook ziet er momenteel zo uit:

Afbeelding

Ik weet dat hij een lange genezingstijd heeft maar hij doet nog super veel pijn, dat is toch niet normaal? Je ziet het nu niet zo heel goed maar om dat bovenste bolletje zit 's ochtends altijd heel veel korstjes enzo. Is dit normaal of moet ik even terug naar de piercer?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 10:12

Kraakbeen-piercings kunnen langere tijd best wel flink pijn doen....Als ik naar mijn kraakbeenpiercings kijk bleven ze soms wel een maand of 7 een beetje pijnlijk.

JuudKaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 11:49

Ik heb er eigenlijk helemaal geen last van van mijn helix,,
*klopt af haha*
Ik hoop dat t zo blijft.
Vandeweek was een van de bolletjes los en viel hij uit doordat ik sliep :P
Gelijk weer ingedaan toen ik t doorhad en geen last gehad :)

mandy358

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 15:40

Hallo, sorry dat ik hier zo binnen kom vallen maar mag ik hier een vraagje stellen? :')
Ik wil al een lange tijd graag een navelpiercing en vandaag het verlossende woord van
me ouders dat het mag! Alleen wil ik het graag nog voor deze zomer maar zou ik
dat nog redden met de tijd dat je niet mag zwemmen ect?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 16:14

Corelli schreef:
Heeft er iemand ervaring met piercingparadise.nl? :)

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 18:55

mandy358 schreef:
Hallo, sorry dat ik hier zo binnen kom vallen maar mag ik hier een vraagje stellen? :')
Ik wil al een lange tijd graag een navelpiercing en vandaag het verlossende woord van
me ouders dat het mag! Alleen wil ik het graag nog voor deze zomer maar zou ik
dat nog redden met de tijd dat je niet mag zwemmen ect?

Hoi!
Als je het voor de zomer wil, zal ik hem echt nu laten zetten.
Ze zeggen dat je ongeveer 6 week niet mag zwemmen, en ik weet dat heel veel dat ook niet doen, maar ik zal écht langer wachten. Ik heb zelf ook een navelpiercing en pas toen ik na een paar maanden echt 100% zeker wist dat hij was genezen, toen ging ik pas zwemmen. Dus mijn advies is : Zet hem binnen nu en een maand.
Succes!