die blijft ook echt wel bovenaan voorlopig.
jongensnaam gelukkig nog niemand
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

wel bijgelezen maar niet het humeur en de puf om te reageren op alles dus die houden jullie nog te goed.
werk eerst aan je zelfvertrouwen en de rest komt vanzelf, verdiep je ook in het vrouwelijke lichaam. Ik ga er vanuit dat je weet hoe je een kindje maakt maar een kindje krijg je niet zomaar. Kan je het financieel en geestelijk aan? Nell_ schreef:Friemel ik ben erg benieuwd naar jou namen!!
Doezel: als je er zelf maar achter staat, dat is het belangrijkste!
Ik was 21 jaar en zwanger, en alleen maar leuke recties gehad. En nog steeds! Mensen vinden het juist erg leuk in mijn omgeving, een jonge moeder!

Wij vonden het weer eens wat anders dan gewoon 'noa' haha.
maar hij zei dus inderdaad ja maar t is voor meisjes!
Blijf hem mooi vinden maar krijg hem er niet in, misschien Avery wel
eerst maar volgende week afwachten
_Friemel schreef:Ik denk niet dat hier iemand zit die die naam van mij gaat gebruiken aangezien die maar 7x in nl voorkomt (eerste meisjes naam) het worden dubbele namen maar buitenlands, ik durf wel de initialen door te geven![]()
Meisje: T.Q
Jongen: J.B
hihi
rienne schreef:Een dag voor mijn schoonvader overleed vertelde hij me hoe graag hij een kleinkindje wilde.
Dit was 1 van de laatste dingen die hij tegen mij gezegt had en daar denk ik nog steeds aan. Hij is overleden aan een slagaderscheur in zijn hart en we hebben dus ook geen afscheid kunnen nemen omdat het gewoon direct gedaan was.
kani_ejj schreef:na sta ik er niet tussenof tel k nog niet mee ?
ik moet 9de naar de gyno voor bloedresultaten.
maar ben zodra dat allemaal goed is, hard aan t klussen.
Gyno helpt me daarmee, want het lukt niet allemaal zoals het moet.

heb je al een NOD??

doezel2 schreef:ik ben 24 het komt puur door mijn lichte beperking;(
krijg je hulp of niet? zo ja heb je met haar/hem over je kinderwens gesproken?
hihi alleen ik ben altijd bang dat ik me verspreek!!