Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:malih schreef:Niemand hier ervaring met t verwijderen van een spiraaltje waarbij de draadjes verdwenen zijn.
Draadjes zijn hier al sinds het zetten kwijt, maar die van mij mag nog 2 jaar blijven zitten dus ik probeer me er niet te druk over te maken. De laatste keer dat ik er naar vroeg zeiden ze 'we hebben wel manieren om hem er alsnog uit te krijgen, en anders wordt het een operatie'
Mayo schreef:Ik heb sinds 2 november de Mirena spiraal en daarvoor een week de pil niet geslikt en óf het zit nu even tussen mijn oren óf ik lijk écht weer een libido te hebbenIk hoop ernstig op het laatste
Mayo schreef:Kan absoluut. Ik heb jaren de pil gebruikt en werd in elke relatie na een tijdje een ijskast zowat. Uit mijzelf kwam er niet veel meer. Ik heb sinds 2 november de Mirena spiraal en daarvoor een week de pil niet geslikt en óf het zit nu even tussen mijn oren óf ik lijk écht weer een libido te hebbenIk hoop ernstig op het laatste
Fiebie schreef:Mayo schreef:Kan absoluut. Ik heb jaren de pil gebruikt en werd in elke relatie na een tijdje een ijskast zowat. Uit mijzelf kwam er niet veel meer. Ik heb sinds 2 november de Mirena spiraal en daarvoor een week de pil niet geslikt en óf het zit nu even tussen mijn oren óf ik lijk écht weer een libido te hebbenIk hoop ernstig op het laatste
Zit tussen je oren joh.....![]()
Ja word je weer woest en wild als ie je zwoel aankijkt?