Lous schreef:Ik heb ff voor je gekeken in de calorien app en gewone Mozzarella bevat 20 gram vet per 100 gram.
dus 5% vet is dat dan?

mag je dat dan wel hebben als je op dieet bent?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Er bestaat ook Mozzarella light of vetvrije Mozzarella. De eerste bevat 9 gram vet per 100 gram.
Sowieso heeft je lichaam vet nodig en zeker ook tijdens het afvallen. Maar alles natuurlijk met mate.
Davina21 schreef:@ketaki, als je alleen maar wandelt om af te vallen dan gaat wandelen je op een gegeven moment ook tegen staan. Waarom ruil je wandelen niet eens in om bijvoorbeeld een stukje verder te fietsen? of te gaan hardlopen of skieleren?. Het zijn maar ideeen hoor....
Ik probeer zelf ook altijd veel af te wisselen want als ik een paar weken hard gelopen heb en ik doe niet tussendoor iets anders dan heb ik nergens meer zin in.
Ik doe bijvoorbeeld 2x per week hardlopen en 1x per week skieleren en ik wandel 1uur per dag met mijn hondjes. (ze worden wel vaker uitgelaten hoor maar ik bedoel 1x per dag gaan ze echt een uur mee stevig door wandelen).
Anne_mieke88 schreef:ok maandag is weer startdag
maar ben wel slecht begonnen. Ik heb vannochtend helemaal niets op behalve water en thee en straks neem ik een tosti..(omdat het brood dat ik heb zo oud is dat ik een aantal plakes weg moest gooien omdat er schimmel op zit en waar geen schimmel op zit heeel droog zijn...dus dan maak ik er een tosti van dan is het nog enigsinds te kanen.)
juist ik ben mijn eten vergeten...en had nog paar oude broodjes liggen en heb plakje kaas van collega gehad
geen goed begin...maarjah wat moet je als je je eten ebnt vergeten...