Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 12:23

Ik heb zelf een setje van zascha gehad 160 gram 50 cm, was ik erg tevreden over en valt binnen je budget én zij geeft goed kleur advies. Ik heb zelf trouwens ook een hele dikke bos haar. Ik heb nu via http://www.minihouse8888.com/ besteld op aanraden van courses, die hebben ook clip in sets, maar dus nog geen ervaring mee tot ik ze binnen heb.

Van Zascha heb ik een review geschreven: http://monapoly.nl/review-zascha-clip-in-extensions/

Narita

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 14:28

Bedankt voor al jullie sites! Ik ga ze eens bekijken :)

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:44

Kent iemand hier de techniek de ze bij deze zaak gebruiken? http://www.lasenzahairworks.nl
Lijkt me wel wat en ze zeggen dat het niet schadelijk is voor het haar maar ik ken de techniek niet..
Op dit moment 50% korting.. :)

hidsiiiggg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 14:18

Heb ik wel eens over gelezen! Maar met een beetje logisch nadenken kan het niet dat het helemaal geen schade aanricht:p iets in je haar hangen is volgens mij nooit al te best voor je haar... maar dat zijn fohnen en stijlen natuurlijk ook niet:)

Ik denk dat het een beetje aan je type haar ligt en hoeveel extensions je neemt ivm gewicht enz.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:41

Weaving, ja. Enorm leuk als je dik haar hebt (uitermate geschikt voor 'kroes').

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 19:06

Damn, verschrikkelijke foto’s zeg op die website, dat wel :P

Ik ken die methode wel, je hebt er ook gewoon een soort van extra haarstukken van. Ben even kwijt hoe ze dat noemde maar ’t oogt redelijk ‘save’. Alleen ja, dat zeggen ze van clip ins ook en je hebt alsnog wel een extra gewicht aan je haarwortels zitten dus in dat opzicht is ’t nooit helemaal zonder schade uiteraard :)

Moet wel zeggen dat ik ze wel alsnog vrij hoge prijzen vind hanteren ...

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:32

Weave is toch met vlechten? Lijkt me heeeel naar zon strakke vlecht op je hoofd. Kan me niet voorstellen dat de haren die 6 weken in zo'n strakke vlecht zitten daar goed uitkomen. Voor dat geld moeten ze wel fantastisch haar gebruiken.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 00:29

Oh nee weave begin er alsjeblieft niet aan.. Wat verschrikkelijk is dat zeg! Er worden 2/3/4 kleine vlechtjes op je huid gevlochten en dan met naald en draad een band haar aangedaan. Het blijft 4 weken mooi , tot de uitgroei. Als je uitgroei krijgt en dus ook het vlechtje uitgroeit word het haar boven het vlechtje helemaal verfilterd. Het is ook erg zwaar aan je hoofd en met kammen moet je geluk hebben dat je niet over je vlechtje heen kamt want dan heb je allemaal losse haren uit je vlechtje en dat gaat ook filteren. In 1 woord wat ik over de weave techniek vind ? Verschrikkelijk {:)-:( !!!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 00:49

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 08:39

Ik heb ze nu ook van Beauty by Roos.
Erg duur, maar zo mooi!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 11:10

Hoi allemaal,

Ik wil mij ook graag melden hier.
ik heb luxury for princess een bericht gestuurd over kleur advies,ik wil die clip ins graag gaan bestellen,lees veel goede reviews ervan en ze lijken mij erg handig.
Heeft hier iemand er ervaring mee?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:09

marlonFloris schreef:
Hoi allemaal,

ik heb luxury for princess een bericht gestuurd over kleur advies,ik wil die clip ins graag gaan bestellen,lees veel goede reviews ervan en ze lijken mij erg handig.

Ik heb ze nu een half jaar denk ik, super tevreden mee!
Heb de 260 gram light brown's.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:22

Sarcasm schreef:
marlonFloris schreef:
Hoi allemaal,

Ik heb ze nu een half jaar denk ik, super tevreden mee!
Heb de 260 gram light brown's.

Oke ik heb nu de 160gram medium blond besteld.
Welke heatprotecting spray gebruik jij als je gaat stylen/krullen of fohnen? :) en gebruik je nog andere stylings middelen?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:47

marlonFloris schreef:
Hoi allemaal,

Ik draag inmiddels al 3 jaar Luxury for Princess en heb inmiddels 3 verschillende kleuren sets gehad van 220 gram. De Light Brown, Chestnut Brown en nu heb ik de Ombre Set Caramel Dreams. Ben echt heel erg tevreden er over! :) De set wordt elke dag gebruikt en blijft ontzettend mooi. Wel vind ik dat de onderkant van de extensions dun zijn. Maar ik knip sowieso de onderste 8-10 cm er af en dan heb je een prachtig volle en dikke punten.

Als ik ga stijlen of krullen gebruik ik altijd de Elnett Heathprotection want deze beschermt tot en emt 230 graden :) en af en toe gooi ik er wat olie spul doorheen zodat het weer mooi gaat glimmen en lekker zacht aanvoelt. Verder weinig omkijken naar :D

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 16:26

Hallo allemaal,

Ik kom ook even mee praten want ik zit er hard over na te denken om een flip in of clip in aan te schaffen.
Wat is beter?
Een clip of een flip in?
En blijven deze wel goed zitten?
Is het moeilijk om ze zelf in te zetten?

Ik heb van mezelf ongeveer 40 centimeter lang haar en ik zou graag nog langer haar willen :P
Ook is mijn erg dun dus het zou leuk zijn als het wat voller word.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 16:34

ik heb even zitten scrollen in het topic maar wat ik begrijp zijn er zeer weinig meiden die extensions hebben die zelf kort haar hebben? Nu heb ik wel iets korter haar en flink gekruld, ik heb lopen googelen en kom er uit dat bij kort haar het niet echt staat omdat overgang erger te zien is, maar als ik het dan ga opsteken zal dit al minder zijn. Ben daarom toch benieuwd wie de sprong in het diepe heeft gewaagd en met kort haar er toch extensions in heeft gedaan...

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 18:14

Toen ik begon met extensions dragen had ik mijn haar op schouder lengte. Inmiddels is het zo'n 10 cm langer. Heb het door de kapper in flink wat laagjes laten knippen en geverfd in de exacte kleur van de extensions. Niks van te zien! :) ook niet met stijl haar

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 09:42

Heb jij vaste extensions?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 10:08

Nee, clip ins :)

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 10:23

Dito: ik heb kort haar! Net op m'n schouders. En altijd microring/i tip extensions

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 10:34

xRoosss schreef:

Blijven die goed zitten?
En is het moeilijk ze in te zetten?
Heb je ook wel is een flip in geprobeerd?

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 11:39

Liins schreef:
Dito: ik heb kort haar! Net op m'n schouders. En altijd microring/i tip extensions

Helaas heb ik het nog korter en door me krullen krult ie dan ook nog is lekker in :(
Maar bij jou is het wel goed weg te werken?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 11:44

Arrabel schreef:
xRoosss schreef:

Blijven die goed zitten?
En is het moeilijk ze in te zetten?
Heb je ook wel is een flip in geprobeerd?

Blijven de gehele dag perfect zitten, en het inzetten zelf is heel erg makkelijk, binnen 5 minuten heb ik er 5 stroken in zitten :)

Flip in zou ik je afraden, bij clip in extensions krijg je meerdere stroken haar in verschillende breedtes, deze kan je dan ook verdelen in je haar als laagjes waardoor het niet opvalt dat je extensions draagt. Bij een flip in krijg je maar een enkele strook die je in het midden van je haar hangt. Dat betekent ontzettend weinig haar plus je kan geen lagen creëren waardoor het een gegarandeerd nep effect heeft :) zelf heb ik dit niet geprobeerd maar mijn kapster wel, die vertelde mij dit.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 11:50

Dankjewel voor de tip!
Van welk merk heb jij de clip ins?
Citaat:
Ik draag inmiddels al 3 jaar Luxury for Princess

Edit: Had je al gezegd sorry.. :o
Laatst bijgewerkt door Arrabel op 16-01-15 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 11:53

Wubwub schreef:
Ik heb zelf een setje van zascha gehad 160 gram 50 cm, was ik erg tevreden over en valt binnen je budget én zij geeft goed kleur advies. Ik heb zelf trouwens ook een hele dikke bos haar. Ik heb nu via http://www.minihouse8888.com/ besteld op aanraden van courses, die hebben ook clip in sets, maar dus nog geen ervaring mee tot ik ze binnen heb.

Van Zascha heb ik een review geschreven: http://monapoly.nl/review-zascha-clip-in-extensions/

Heb je ze al binnen?