Een heel leuk spel voor op de ipad: My Horse app!
verder weet ik eigenlijk niets te zeggen.. Kreeg echt een grote lach op mn gezicht toen ik je update las.. Sprakeloos..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
balance schreef:Dan even voor alle duidelijkheid: ik sprak niet namens het team. Ik sprak namens mezelf, als mens en individu. Ik ben terecht teruggefloten hoor. Ik had dit niet mogen zeggen aangezien ik lid ben van het team en dit blijkbaar tot verwarring geleid heeft.
balance schreef:Dan even voor alle duidelijkheid: ik sprak niet namens het team. Ik sprak namens mezelf, als mens en individu. Ik ben terecht teruggefloten hoor. Ik had dit niet mogen zeggen aangezien ik lid ben van het team en dit blijkbaar tot verwarring geleid heeft.
Horse_lover9 schreef:balance schreef:Dan even voor alle duidelijkheid: ik sprak niet namens het team. Ik sprak namens mezelf, als mens en individu. Ik ben terecht teruggefloten hoor. Ik had dit niet mogen zeggen aangezien ik lid ben van het team en dit blijkbaar tot verwarring geleid heeft.
Voor mij was het duidelijk dat je als individu sprak. Vind het juist van moed getuigen dat je eerlijk vertelde hier dat je blij was dat het zo gelopen was.
Vanuit mij dan ook een dikke knuffel.
Natuurlijk begrijp ik de frustratie van de blokkers die dit op wilden zetten toen topic dicht ging.. Zijn de regels.. Hoe vervelend ook. Nu buiten bokt gelukt. De actie is er iet minder om. Ben echt nog zwaaaar onder de indruk!!
Slaap lekker allemaal!!!!!!