Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoBi90 schreef:Ik moet hier trouwens nog eens even melden hoe een geweldig vriendje ik heb! Een paar weken terug had ik nieuwe lakjes maar geen nagelwiel en mijne zat nog goed; jullie raden het al: mijn liefste vriendje meldde zich aan als proefkonijn! Hahahaha, zat hij daar met vijf verschillende kleuren nagelsHéérlijk! Ik moest het er natuurlijk weer afhalen maar ik had ze even geprobeerd! Ook hebben we van het weekend samen zitten watermarblen! (op de achetrkanten van theelepels XD ik had geen losse nagels op stokjes) Ik kreeg de zenuwen toen hij het wilde proberen met mijn nieuwe Marylin and me & In the bronx, maar hij deed heel voorzichtig (hij weet hoe zuinig ik ben op mijn lakjes!) En het was nog een verrassend mooie combi ook!
heb alleen met watermarble dat de eerste twee druppels supersnel opdrogen, welke lak ik ook gebruik, water is op kamertemperatuur.. Hebben jullie nog tips? of moet ik het maar opgeven..op de lepels lukte het overigens wel omdat ik maar een paar druppels nodig had voor dat grote oppervlak, maar voor je nagels moet je toch wat kleinere kringen maken en dat droogt helemaal uit!
hestejente schreef:Horsii_mine schreef:Ik wil ook een universe van KOH..Staan die ook gewoon bij de douglas? (heb zo'n hekel aan die winkel dus ga liever niet voor niks naar binnen...
)
Ja, Douglas heeft er wel wat maar weet niet waar je woont? Ik ga er liever voor naar de Bijenkorf. Zowel blue als purple universe vind ik mooi, en KOH heeft ook een roze lak waar ik helemaal verliefd op ben... wordt nog lastig kiezen
xMendy, erg gave panterfrenchie
xDramaQueen schreef:Klikken op eigen risico
Bij mij kan het er alleen uitgroeien, gelukkig groeien mijn nagels snel![]()
Ohjeej, ik heb geknoeid, wat nu? hier komt de oplossing:
http://i158.photobucket.com/albums/t82/ ... leanup.jpg
Watje, kwastje, remover, voila.
1.kwastje dopen 2.beetje afdeppen 3.langs halen 4.dopen 5.kwastje afvegen 6.dopen 7. idem als stap 2 etc.
http://i158.photobucket.com/albums/t82/ ... h/hm-2.jpg
H&M - Sinful senorita (semi holo)
MoBi90 schreef:Ik moet hier trouwens nog eens even melden hoe een geweldig vriendje ik heb! Een paar weken terug had ik nieuwe lakjes maar geen nagelwiel en mijne zat nog goed; jullie raden het al: mijn liefste vriendje meldde zich aan als proefkonijn! Hahahaha, zat hij daar met vijf verschillende kleuren nagelsHéérlijk! Ik moest het er natuurlijk weer afhalen maar ik had ze even geprobeerd! Ook hebben we van het weekend samen zitten watermarblen! (op de achetrkanten van theelepels XD ik had geen losse nagels op stokjes) Ik kreeg de zenuwen toen hij het wilde proberen met mijn nieuwe Marylin and me & In the bronx, maar hij deed heel voorzichtig (hij weet hoe zuinig ik ben op mijn lakjes!) En het was nog een verrassend mooie combi ook!
heb alleen met watermarble dat de eerste twee druppels supersnel opdrogen, welke lak ik ook gebruik, water is op kamertemperatuur.. Hebben jullie nog tips? of moet ik het maar opgeven..op de lepels lukte het overigens wel omdat ik maar een paar druppels nodig had voor dat grote oppervlak, maar voor je nagels moet je toch wat kleinere kringen maken en dat droogt helemaal uit!
hestejente schreef:Hihi, da's wel een lief vriendje inderdaad MoBi90.
Kijk, lila van Catrice (lucky in lilac) met witte en paarse stippels![]()
Foto
Nu gauw topcoat en dan bijwerken
Glossi schreef:Oeh die is ook gaaf! Vind hem ook net iets mooier. Ik zit nu de heletijd op ebay te sneupenmaar heb met mezelf afgesproken dat ik eerst het OPI lakje en dottingtool set afwacht. Dan mag ik weer wat bestellen
Mallootje schreef:Stukje gelezen over nagels & eigen paarden.. Ik heb ook een eigen paard en het lukt eigenlijk prima om m'n nagels en nagellak te behouden. Altijd consequent handschoenen aan van zodra ik ga poetsen, tot na de naverzorging. In de winter nog lekker warm ook![]()
Ik las ook nog iets over een lief proefkonijnvriendje, dat zou die van mijn nooit never doenHij vindt het allemaal best zolang ik op m'n eigen nagels aan het klooien ben
Hier m'n Wood you follow me swatch: http://lafillesblog.blogspot.com/2012/0 ... ow-me.html
Skessa_ schreef:Niet alle Kruidvats hebben Catrice. Dus dat kan hoor. Meestal staat het naast Essence.
Zijn ook KV's met een heel klein schapje, maar daar staat echt bijna niks
Dreamybol schreef:Mijn nagels zijn weer schoon. Zo eerst mijn paardrijlaarzen wegbrengen, vriendlief is thuis, dus kan die me mooi rijden en dan maar weer een nieuw kleurtje erop doen. Al moet ik zeggen dat ik mijn nagels naturel ook wel mooi vind. Heb van mezelf ook echt witte randjes. Mijn zus is daar altijd jaloers op, want zonder nagellak-tic heeft zij ook wat doorschijnende nagels als ze langer worden.
Hoe vaak gebruiken jullie trouwens nagelriemolie? Ik heb een heel fijne staan, maar neem mijn nagelriemen ook mee als ik gewoon handencrème gebruik (heb zo'n fijne van de lush gekregen, een blokje, lekker vettig). Zodra ik dan last krijg van 'velletjes' doe ik er echte nagelriemolie op.
Yv_ schreef:He, wat apart die doorzichtige rand, DQ! Komt dat omdat je geen basecoat gebruikt? Bij mij zijn mijn witte randjes gewoon wit, alleen het roze is een beetje gelig gekleurd. Komt vooral nadat ik een rood- of blauwtint heb gebruikt..
Zijn die nieuwe van Catrice al in de winkel? Onze kruidvat is volgens mij echt zoooo traag met alles!
Vind het trouwens echt bizar dat koh bij sommige winkel verkocht wordt voor 21.95! Bij de douglas in den haag zijn ze volgens mij gewoon 14.95. Hoe lakt koh? Ik heb handcreme ervan en die is echt ontzettend fijn!