Nagellak topic #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 01:15

Die's inderdaad out of this world :))

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 01:18

MoBi90 schreef:
Ik moet hier trouwens nog eens even melden hoe een geweldig vriendje ik heb! Een paar weken terug had ik nieuwe lakjes maar geen nagelwiel en mijne zat nog goed; jullie raden het al: mijn liefste vriendje meldde zich aan als proefkonijn! Hahahaha, zat hij daar met vijf verschillende kleuren nagels :') Héérlijk! Ik moest het er natuurlijk weer afhalen maar ik had ze even geprobeerd! Ook hebben we van het weekend samen zitten watermarblen! (op de achetrkanten van theelepels XD ik had geen losse nagels op stokjes) Ik kreeg de zenuwen toen hij het wilde proberen met mijn nieuwe Marylin and me & In the bronx, maar hij deed heel voorzichtig (hij weet hoe zuinig ik ben op mijn lakjes!) En het was nog een verrassend mooie combi ook!
heb alleen met watermarble dat de eerste twee druppels supersnel opdrogen, welke lak ik ook gebruik, water is op kamertemperatuur.. Hebben jullie nog tips? of moet ik het maar opgeven..:P op de lepels lukte het overigens wel omdat ik maar een paar druppels nodig had voor dat grote oppervlak, maar voor je nagels moet je toch wat kleinere kringen maken en dat droogt helemaal uit!

ik heb er net zo 1 hihihi <3. marblen heeft hij nog niet gedaan maar proefkonijn wel. geloof dat mijn zoon van 10 denkt dat het stoer is want nu wil hij net als papa ook proefkonijn zijn. uiteraard moet het er bij de heren wel weer snel af. (dochter van 8 wil geen proefkonijn zijn maar gewoon lakken hahhaa. ze heeft een kinderlakje van herome en heel soms mag ze een lakje van mama op. zachte roze kleurtjes)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 01:29

amanda1980 schreef:
ze heeft een kinderlakje van herome en heel soms mag ze een lakje van mama op. zachte roze kleurtjes

Prinsessenkleurtjes :j

amanda1980

Re: Nagellak topic #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 01:46

hahaha ja idd.
truste

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 02:48

hestejente schreef:
Horsii_mine schreef:
Ik wil ook een universe van KOH.. ;( Staan die ook gewoon bij de douglas? (heb zo'n hekel aan die winkel dus ga liever niet voor niks naar binnen... :P)

Ja, Douglas heeft er wel wat maar weet niet waar je woont? Ik ga er liever voor naar de Bijenkorf. Zowel blue als purple universe vind ik mooi, en KOH heeft ook een roze lak waar ik helemaal verliefd op ben... wordt nog lastig kiezen :=

xMendy, erg gave panterfrenchie :j

Ik woon in Arnhem.. Dus er is hoop denk ik dan *\o/*

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 09:23

Stukje gelezen over nagels & eigen paarden.. Ik heb ook een eigen paard en het lukt eigenlijk prima om m'n nagels en nagellak te behouden. Altijd consequent handschoenen aan van zodra ik ga poetsen, tot na de naverzorging. In de winter nog lekker warm ook ;)

Ik las ook nog iets over een lief proefkonijnvriendje, dat zou die van mijn nooit never doen :D Hij vindt het allemaal best zolang ik op m'n eigen nagels aan het klooien ben :+

Hier m'n Wood you follow me swatch: http://lafillesblog.blogspot.com/2012/0 ... ow-me.html

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 09:39

Laatst bijgewerkt door Lalidan op 03-01-12 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's in quote omgezet in link

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:05

MoBi90 schreef:
Ik moet hier trouwens nog eens even melden hoe een geweldig vriendje ik heb! Een paar weken terug had ik nieuwe lakjes maar geen nagelwiel en mijne zat nog goed; jullie raden het al: mijn liefste vriendje meldde zich aan als proefkonijn! Hahahaha, zat hij daar met vijf verschillende kleuren nagels :') Héérlijk! Ik moest het er natuurlijk weer afhalen maar ik had ze even geprobeerd! Ook hebben we van het weekend samen zitten watermarblen! (op de achetrkanten van theelepels XD ik had geen losse nagels op stokjes) Ik kreeg de zenuwen toen hij het wilde proberen met mijn nieuwe Marylin and me & In the bronx, maar hij deed heel voorzichtig (hij weet hoe zuinig ik ben op mijn lakjes!) En het was nog een verrassend mooie combi ook!
heb alleen met watermarble dat de eerste twee druppels supersnel opdrogen, welke lak ik ook gebruik, water is op kamertemperatuur.. Hebben jullie nog tips? of moet ik het maar opgeven..:P op de lepels lukte het overigens wel omdat ik maar een paar druppels nodig had voor dat grote oppervlak, maar voor je nagels moet je toch wat kleinere kringen maken en dat droogt helemaal uit!

Wauw, wat een leuk vriendje heb je! ;D

hestejente schreef:
Hihi, da's wel een lief vriendje inderdaad MoBi90.

Kijk, lila van Catrice (lucky in lilac) met witte en paarse stippels :P

Foto

Nu gauw topcoat en dan bijwerken :Y)

Ah, dat vind ik leuk! ;D

Glossi schreef:
Oeh die is ook gaaf! Vind hem ook net iets mooier. Ik zit nu de heletijd op ebay te sneupen := maar heb met mezelf afgesproken dat ik eerst het OPI lakje en dottingtool set afwacht. Dan mag ik weer wat bestellen :P

Haha, als je eenmaal begint kan je niet meer stoppen geloof ik :')

Mallootje schreef:
Stukje gelezen over nagels & eigen paarden.. Ik heb ook een eigen paard en het lukt eigenlijk prima om m'n nagels en nagellak te behouden. Altijd consequent handschoenen aan van zodra ik ga poetsen, tot na de naverzorging. In de winter nog lekker warm ook ;)

Ik las ook nog iets over een lief proefkonijnvriendje, dat zou die van mijn nooit never doen :D Hij vindt het allemaal best zolang ik op m'n eigen nagels aan het klooien ben :+

Hier m'n Wood you follow me swatch: http://lafillesblog.blogspot.com/2012/0 ... ow-me.html

Ah dat vind ik een erg mooie kleur!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:15

He, wat apart die doorzichtige rand, DQ! Komt dat omdat je geen basecoat gebruikt? Bij mij zijn mijn witte randjes gewoon wit, alleen het roze is een beetje gelig gekleurd. Komt vooral nadat ik een rood- of blauwtint heb gebruikt..

Zijn die nieuwe van Catrice al in de winkel? Onze kruidvat is volgens mij echt zoooo traag met alles!

Vind het trouwens echt bizar dat koh bij sommige winkel verkocht wordt voor 21.95! Bij de douglas in den haag zijn ze volgens mij gewoon 14.95. Hoe lakt koh? Ik heb handcreme ervan en die is echt ontzettend fijn!

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:16

Volgens mij heeft onze kruidvat helemaal geen Catrice?
Heeft dat ook andere soorten make-up?
Want wij hebben van die rekken per merk, maar volgens mij zit die daar niet tussen..

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:18

Misschien zit het dan niet onder zon rek. Dat is bij ons ook niet zo. In de kleinere winkels :)

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:19

Oke, dan ga ik vandaag maar even de hele Kruidvat doorspitten haha :P
Maar de Kruidvat bij ons is zo'n gigantische rommel :o
Waar staat het dan bij jullie meestal?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:23

Niet alle Kruidvats hebben Catrice. Dus dat kan hoor. Meestal staat het naast Essence.
Zijn ook KV's met een heel klein schapje, maar daar staat echt bijna niks :=

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:34

Hier staat de Catrice in een heel ander gangpad dan de rest van de make-up. Erg handig.. Moet je ook maar toevallig zien of weten, anders loop je er zo straal voorbij. :=

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:47

Mijn nagels zijn weer schoon. Zo eerst mijn paardrijlaarzen wegbrengen, vriendlief is thuis, dus kan die me mooi rijden en dan maar weer een nieuw kleurtje erop doen. Al moet ik zeggen dat ik mijn nagels naturel ook wel mooi vind. Heb van mezelf ook echt witte randjes. Mijn zus is daar altijd jaloers op, want zonder nagellak-tic heeft zij ook wat doorschijnende nagels als ze langer worden. :=

Hoe vaak gebruiken jullie trouwens nagelriemolie? Ik heb een heel fijne staan, maar neem mijn nagelriemen ook mee als ik gewoon handencrème gebruik (heb zo'n fijne van de lush gekregen, een blokje, lekker vettig). Zodra ik dan last krijg van 'velletjes' doe ik er echte nagelriemolie op.

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:50

Skessa_ schreef:
Niet alle Kruidvats hebben Catrice. Dus dat kan hoor. Meestal staat het naast Essence.
Zijn ook KV's met een heel klein schapje, maar daar staat echt bijna niks :=

Net even bij onze KV gespiekt; wij hebben een heel klein schapje Essence, maar Catrice is enorm! Een heel kopschap, dus meteen 2 kleurtjes geshopt :Y)

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:57

Dreamybol schreef:
Mijn nagels zijn weer schoon. Zo eerst mijn paardrijlaarzen wegbrengen, vriendlief is thuis, dus kan die me mooi rijden en dan maar weer een nieuw kleurtje erop doen. Al moet ik zeggen dat ik mijn nagels naturel ook wel mooi vind. Heb van mezelf ook echt witte randjes. Mijn zus is daar altijd jaloers op, want zonder nagellak-tic heeft zij ook wat doorschijnende nagels als ze langer worden. :=

Hoe vaak gebruiken jullie trouwens nagelriemolie? Ik heb een heel fijne staan, maar neem mijn nagelriemen ook mee als ik gewoon handencrème gebruik (heb zo'n fijne van de lush gekregen, een blokje, lekker vettig). Zodra ik dan last krijg van 'velletjes' doe ik er echte nagelriemolie op.

Wat een luxe zeg! Witte randjes van jezelf :) Mijn nagels zijn echt alleen mooi met een lakje erover..
Ik gebruik eerlijk gezegd geen nagelriemolie, :o ik heb van die algehele hand en nagel crème van herome standaard in mijn tas zitten.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:03

hier ook wel witte nagels gelukkig.
Ga eigenlijk ook al heel wat jaartjes "naakt" door het leven, met alleen af en toe de witte randjes wat aanzetten (niet met spierwit) of af en toe een kleurtje.
maar je raakt wel snel gewend aan kleur op je nagels....

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:07

Hier ook van nature behoorlijk doorschijnende nagels. Een kleurtje went idd snel, al heb ik er nu roze op zitten en dat went niet. Niet mijn kleur dus straks er maar weer af en weer op jacht naar iets met een bruin tint

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:09

ik vind die LE van Catrice prachtig <3, die roze variant is ook heel mooi!

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:48

Mijn nagellak remover is op, ik loop nu al 2 dagen met chippende nagels rond |(

Ik ga mams even lief aankijken..

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:57

zo, ff nieuwe top coat aangebracht. Net namelijk afgewassen dusja :P

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:02

Yv_ schreef:
He, wat apart die doorzichtige rand, DQ! Komt dat omdat je geen basecoat gebruikt? Bij mij zijn mijn witte randjes gewoon wit, alleen het roze is een beetje gelig gekleurd. Komt vooral nadat ik een rood- of blauwtint heb gebruikt..

Zijn die nieuwe van Catrice al in de winkel? Onze kruidvat is volgens mij echt zoooo traag met alles!

Vind het trouwens echt bizar dat koh bij sommige winkel verkocht wordt voor 21.95! Bij de douglas in den haag zijn ze volgens mij gewoon 14.95. Hoe lakt koh? Ik heb handcreme ervan en die is echt ontzettend fijn!

Bij mij dus ook.
Wat ik wel ook heb zijn gelijk afschilferende nagels?
Beetje raar, maar heb ze gisteren in crème gezet en nu is alles netjes zacht terug.

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:14

@ Optiwolk: Afschilferende nagels? Hoe moet ik dat zien, dat er laagjes van je nagel verdwijnen?

Ik heb nu wel verkleurde nagels, maar er komt ook een rotlakje vanaf (een parelmouren goudtint van de hema met hello holo erover, wat een crime om het eraf te halen! Helaas zijn die potjes, met remover waar jullie het over hebben met die borsteltjes erin, bij mijn KV niet verkrijgbaar..)

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:16

Haha, ik was gister toch zo in de weer met Make it golden? Stond ik 's avonds met manlief een sigaretje te roken bij de deur, laat hij ineens een goudgelakt pinkie zien! Grappenmaker! _O-