Wat vinden jullie?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eefj33 schreef:Ooh ik heb nog een vraagje... Ik wil namelijk hééééél graag een industrial! Ik zit er al ruim een jaar aan te denkenAlleen... Ik mag hem niet van mijn moeder omdat ze er heilig van overtuigd is dat je dan een bloemkooloor krijgt
Ik ben 16. Ook vind ze dat als ik het toch doe ik minstens moet wachten tot mijn 21ste omdat ik dan uitgegroeid ben... Maar het lijkt me toch niet dat mijn oren nu nog groeien?! Ik kan nog schoenen aan 3 jaar geleden, oftwel mijn voeten groeien de afgelopen 3 jaar al bijna niet meer, hoe kan het dan dat mijn oren nog groeien?
Wat vinden jullie?
Ketaki schreef:eefj33 schreef:Ooh ik heb nog een vraagje... Ik wil namelijk hééééél graag een industrial! Ik zit er al ruim een jaar aan te denkenAlleen... Ik mag hem niet van mijn moeder omdat ze er heilig van overtuigd is dat je dan een bloemkooloor krijgt
Ik ben 16. Ook vind ze dat als ik het toch doe ik minstens moet wachten tot mijn 21ste omdat ik dan uitgegroeid ben... Maar het lijkt me toch niet dat mijn oren nu nog groeien?! Ik kan nog schoenen aan 3 jaar geleden, oftwel mijn voeten groeien de afgelopen 3 jaar al bijna niet meer, hoe kan het dan dat mijn oren nog groeien?
Wat vinden jullie?
ik weet van een collega van me ( die heeft een industrial) dat het onwijs pijnlijk is met zetten, en ook met genezen.
ik vind dat zelf ook ontzettend leuke piercing, maar omdat ik in de horeca werk, kan dat helaas niet
Red_Savage schreef:Ik heb alweer bijna 5 jaar een septum. Ja ik vond hem erg pijnlijk. Maar daarentegen heb ik ook veel klanten voorbij zien komen die het weer mee vonden vallen.
Ik vond hem van 130 piercings wel het meest gevoelig.Maar goed, wat is 1 prik nou.
nikkialex schreef:Myryana schreef:Het grootste deel van haar piercings waren tijdelijke corsetpiercings ;p
Ik vindt het soms wel mooi,
Alleen zelf snap ik niet zo goed waarom je tijdelijke gaten in je lijf laat prikken maar okee.
Weet iemand nog een leuke site voor leuke helixen?
nikkialex schreef:Myryana schreef:Het grootste deel van haar piercings waren tijdelijke corsetpiercings ;p
Ik vindt het soms wel mooi,
Alleen zelf snap ik niet zo goed waarom je tijdelijke gaten in je lijf laat prikken maar okee.
Weet iemand nog een leuke site voor leuke helixen?
Courses schreef:Ik ben zelf begonnen met stretchen toen ik bijna 17 was volgens mij. Dus dat is opzich niet zo'n probleem. Ik word met 3 maanden 18, dusja, te jong vind ik 'n beetje. Aan de andere kant willen m'n ouders wel dat ik minimaal 18 ben voordat ik een tattoo of piercing laat zetten, dus ik kan 't ergens wel begrijpen, maarja.
Thanks