Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
xxxmarexxx schreef:Ik ben bij vgz verzekert en heb een jong paket. ik heb niks aanvullend verzekerd. dus geen idee of ik hier recht op heb. waar zou ik dat uit kunnen zoeken?
ik hoorde zo ook dat ik nu lid moet worden van het gele kruis om klose voor onder heb bed enzo te huren.

. maar klussen ja breek me de bek niet open. Wij hebben ook nog meer dan genoeg te doen. Moeten nog 2 slaapkamers afmaken, een nieuwe keuken plaatsen met de daarbij behorende muurtjes slopen, nieuw toilet, badkamer, nieuwe ramen, openslaande deuren en een boel moet nog geisoleerd worden en voor als we ons écht vervelen hebben we ook nog een gigantische zolder die nog ''even'' gedaan moet worden
. maar ja zo jammer dat je moeilijk midden in de nacht kan gaan beuken als de kleine meid lekker ligt te slapen haha. Maar jullie dus ook druk begrijp ik?
Hoop dat je elders nog wat info vindt. Miscchien uitgebreid googlen? En anders hebben we altijd nog de dog wisperer!
Maar die zal wel niet naar NL komen denk ik.
. Dus die kwam geregeld langs om Benji uit te laten.. Helemaal super dus!
Dus mocht iemand willen, wil hem wel uitlenen. Maar wil hem uiteraard wel écht terug
.xxxmarexxx schreef:Ik ben bij vgz verzekert en heb een jong paket. ik heb niks aanvullend verzekerd. dus geen idee of ik hier recht op heb. waar zou ik dat uit kunnen zoeken?
ik hoorde zo ook dat ik nu lid moet worden van het gele kruis om klose voor onder heb bed enzo te huren.
. Moet je alleen wel even lege kratten hebben haha.
we kunnen allebei niet wachten
maar moet wel
ik zie er als een berg tegenop en als ik daarover begin van vind jij het ook zo spannend dan vind hij dat wel meevallen
dat wil ik niet horen
Iris82 schreef:xxxmarexxx jij moet echt over gaan stappen naar een andere aanvullende verzekering!! Want Jong en Zeker is juist voor mensen die nog níet aan kinderen toe zijn.
hubbie raapt snel alle spullen bij elkaar, want een vluchtkoffertje hadden we nog niet.
ik begin hoe langer hoe harder heen en weer te wiegelen vanaf de rand van het bed, en aan hoe hard mijn benen van voor naar achter zwaaien kan je zien hoe heftig de wee is.
Kimbaie schreef:xxxmarexxx schreef:behalve eigenbijdrage voor kraamhulp??!
Je weet dat je 48 uur kraamzorg krijgt, dit betekent dat je een eigen bijdrage van 48 x 3,50 (168) moet betalen, daar moet je wel even rekening mee houden.
edit: dames, ik ga even van mijn middagdutje genieten.
) Ik kijk steeds wat de verpleging doet, en de volgende keer begin ik alvast met die handeling als ze aan komen lopen... Ze hadden nog niet eerder gezien dat iemand binnen 2 dagen alles al zelf doet. Tja, en hoe meer ik zelf doe, hoe meer vertrouwen ze in me hebben en misschien maakt dat net een dagje verschil hè? Ondertussen deel ik ook nog borstvoeding- en kolftips uit aan de verpleging.
vrij intensief, alles doet pijn, maar.... Mijn schatje krijgt karakter en begint stiekem al eerder te vragen om voeding, dus dan belt de verpleging of ik eerder wil komen
En vandaag was er ineens al het eerste lachje.
en het "lief" rompertje in maat 50 kan ze ook nog heeeeeel lang.
oja, en ze is echt een schatje!