Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze zat me gewoon in mijn gezicht uit te lachen! Oa. 'oh heb je pijn?' en ze wilde iemand bellen maar niet mijn arts want ze gaat alleen uit van regulier. Ik heb flink terug zitten bitchen, word er steeds beter in

tasje voor de externe schijf. Daarna ben ik ook gesloopt, maar wel tevreden 

Hopelijk blijft het zo, want het is echt fijn!
, maar wat balen van je school zeg 
Heel zwaar maar het echt dubbel en dwars waard, ik heb 4 keer dolfijnen, 1 keer walvissen en een zeeschildpad gezien
En ook nog de Teide (vulkaan) op geweest met de auto.

Zal wel komen omdat het daar warmer is en ander eten en drinken, maar fijn is het niet.
Het voelt een beetje alsof de weerstand eindelijk wat begint te winnen van de lyme in plaats van andersom.

Welke medicijnen heb jij nu? Wel heel fijn dat je waarschijnlijk een huisarts hebt gevonden en dat je samen wilt gaan wonen!
En is me nu al 2 keer gelukt om 3 keer in een week naar Mel te gaan, dit wordt zelfs de eerste week dat ik 3 keer met zadel rijd! Had ik de vorige keer 3x in een week rijden beter ook kunnen doen want toen lag ik er dus een keer naast
Daar heb ik best flink spierpijn van gehad maar verder gelukkig niks, want dat ging goed hard.
Maar goed, ik ben wel blij dat ik er eindelijk geweest ben en ik weet weer dat ik het vooral niet moet overschatten
Voelde na de eerste keer al meteen het effect!

Ik ga zelf ook in Maastricht naar een ILADS arts, maar dan deze: http://www.cigmtr.nl/
sMieke schreef:Hey,
ik lees dat hier veel mensen te maken hebben met Lyme.
Als je twijfelt en je voldoet aan profiel kun je thuis ook testen of je lyme hebt.
wel even goed de bijsluiter lezen.
mijnlabtest.nl bied deze testen aan.