Mars schreef:Vervelend Tierania_, heb je nog geen andere anticonceptiemethode overwogen?
Nee nog niet, heb nooit geen last gehad. Maar nu wordt ik er gek van.
Slik nu alweer een week en ben het nog steeds

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaartPaard schreef:Dat heb ik op zich ook wel gedaan. Ik wil het liefst gewoon geen hormonen meer in mijn lijf.. Maar ik ben zo bang voor mijn heftige menstruatie die ik had toen ik de pil nog niet slikte..
Mii_Jessica schreef:Vraagje
Als je met de pil begint weet ik dat deze pas veilig is na 10 dagen.
Nou had ik vorige week mn stopweek. Normaal begin ik dat altijd weer op de maandag, was ik vergeten dus gewoon begonnen op de dinsdag. Dus een stopweek van 8 dagen ipv 7 dagen. Zou dit heel veel kwaad kunnen qua hoe veilig de pil nu is?
Tylermen schreef:ik haal er iedere avond mijn makeup af en ik douche iedere dag, soms 2x op een dag.
Iris82 schreef:Tylermen schreef:ik haal er iedere avond mijn makeup af en ik douche iedere dag, soms 2x op een dag.
Minder vaak douchen!! Door het douchen trek je je huid hartstikke droog waardoor jouw talgklieren gaan overproduceren en je puistjes krijgt. En daarnaast naar de apotheek gaan en Benzoylperoxide Hydrogel 5% halen. Gezicht schoonmaken en dit op de puistjes doen. Het kan even duren voordat het werkt, maar het werkt onwijs goed. Wel voorzichtig zijn met aanbrengen want het droogt echt erg uit! Gebruik een goede creme erbij.