[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 07:03

Ik had 'm vorige keer bij Classic Ink & Mods laten zetten, daar was ik tevreden over. :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 12:52

Taat_ schreef:
Voor die in me navel?
Dat was gewoon van dat materiaal wat ze altijd doen bij het piercen, kan je daar allergisch voor zijn? Daar zit toch niks in waar je allergisch voor kan zijn of wel?
En kunnen ze dan met ander materiaal piercen?

In principe kun je voor elk materiaal allergisch zijn, maar aangezien je ook een tongpiercing hebt, zul je niet allergisch zijn voor chirugisch staal. Misschien zat er in je navelpiercing toch nikkel, heb je er een ander sieraad in gedaan?

Ik heb vorige week 3 oorbellen erbij laten zetten, maar ik was even vergeten hoe vervelend ik het vind om met oorbellen in te slapen. Daar zijn zeker geen handige tips voor? :p

Mijn tong piercing koste trouwens 65 euro :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 13:19

In chirurgisch staal zit juist nikkel en daar mag niet mee gepierct worden, je bedoelt vast titanium! Ik heb echt nog nooit gehoord dat daar iemand allergisch voor is. Dat spul gebruiken ze ook met operaties, als je bijv. een 'pen' door je been moet omdat hij gebroken is. Zie het al voor me dat ze iets met nikkel erin gooien bij iemand die allergisch is :+ :P

Misschien kun je je achterkantjes zo ver mogelijk naar achter doen, zodat die staafjes zegmaar niet in je hoofd prikken als je erop slaapt. vind dat idd ook zo vervelend!

_Micha_

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 13:36

Sorry ja ik bedoel inderdaad titanium :p
Maar je kunt wel allergisch zijn voor titanium, in theorie kun je overal allergisch voor zijn :) Maar het komt bijna niet voor dus daarom zei ik al dat ze daar waarschijnlijk niet allergisch voor is.

Volgens mij zitten ze al zo ver mogelijk naar achter :') Ik kan niet wachten tot de 6 weken voorbij zijn haha.

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 16:12

In de herfst vakantie wil ik graag gaan zwemmen, maar ik heb mn navelpiercing dan pas 5 weken, en mag pas bij 6 weken zwemmen,.
Is het erg als ik een weekje eerder ga? Hij ziet er verder goed uit en heb er helemaal geen last meer van, heb m nu 3 weken.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 16:24

Mij is verteld dat je 4 maande niet mag zwemmen? :')

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 16:25

xTammyy schreef:
Mij is verteld dat je 4 maande niet mag zwemmen? :')

Ik mocht 6 weken niet, 4 maanden is wel heeeel lang. :')

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 16:35

heb vandaag mijn tragus piercing gezet :)
heb er geen spijt van, het brandt nog wel lichtjes.
vind het wel erg jammer dat het staafje nog te lang is, vanwege zwelligen,
ziet er een stuk minder mooi uit!
de piercer heeft het me wel gezegd, maar ben het vergeten(oeps) maar weet iemand na hoeveel weken je er een ander staafje in mag doen?(wordt gedaan waar die is gezet)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 16:40

Ik mocht mijn conch pas na vier maanden wisselen.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 18:04

Voor de nieuwschierige aagjes.. Hier wat procedure foto's van mijn tongsplit in een linkje:
http://s447.photobucket.com/albums/qq19 ... nguesplit/

Ja het deed heel erg veel zeer omdat er door littekenweefsel moest gesneden worden vanwege mijn tongpiercing die met staal origineel was gepierced.

En zo ziet het er nu uit
Afbeelding

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 18:17

Stoer van je zeg! Ik heb de fotos gezien, en toch de vraag: Hoeveel pijn deed het?
Want dit is wel even een stuk heftiger dan ff een piercing...
Zitten er nu hechtingen in?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 18:25

Je kijkt idd niet al te vrolijk op de foto's als hij 'gezet' wordt :P ben benieuwd hoe het eruit ziet als alles genezen is! Hoe bevalt het tot nu toe? Gaat dat een beetje met eten ed? (Kan me voorstellen dat het allemaal nog wat gevoelig is).

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 18:38

jiskaringo ik heb er een andere ingezet na 2 maanden

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 18:50

Het deed redelijk veel zeer, vooral dus door het littekenweefsel, en het hechten was ook heel erg poedersuiker.

Eten lukt, zo'n beetje als ik voorzichtig doe. Heb wel smoothies gekocht omdat het wel gevoelig is enzo.

Ik ben echt heel erg happy er mee, en wil ook het liefst constant mijn tong uitsteken maar dat doen we maar niet xD

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:11

Heb hier al heel lang niet gereageerd maar kon het nu toch niet laten, na het zien van de foto's hierboven. Toch best wel creepy hoor, niet mijn ding :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:13

Kan ik me voorstellen, dat je er blij mee bent! Plaats maar een foto als het genezen is, ik ben benieuwd :D al veel reacties erop gehad of niet? Het is natuurlijk niet echt iets alledaags. :P

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:17

Ieks dat ziet er echt raar uit.....
Respect dat je dat zomaar durft hoor.....

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:24

Fiffill schreef:
Kan ik me voorstellen, dat je er blij mee bent! Plaats maar een foto als het genezen is, ik ben benieuwd :D al veel reacties erop gehad of niet? Het is natuurlijk niet echt iets alledaags. :P

nou ja op facebook en een piercingforum veel positief commentaar, op een ander forum wordt ik voor gek verklaard maar goed dat snap ik wel. Verder op straat heb ik het maar niet laten zien, al heb ik wel omdat ik niet uit mijn woorden kwam mijn tong laten zien (moest op Düsseldorf station mondspoelwater kopen) en daar was die vrouw niet blij mee maar ja ze vroeg zelf waarom dan en ze verstond me niet.. xD

Mijn ouders weten het nog niet, die laat ik ook bewust even erbuiten.

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:25

Omygod, dat ziet er echt heeeel pijnlijk uit,

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:27

Ach weetje, jij wilt het graag en dan maakt het ook niet uit wat anderen ervan vinden toch? Ik ben heel benieuwd hoe het er over een paar weken uitziet :j Trouwens, jouw tunnels passen echt perfect bij je haarkleur :D

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:27

Ziet er echt heel pijnlijk uit := Ben wel heel benieuwd hoe t gaat als het helemaal genezen is! :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:37

Myryana schreef:
Fiffill schreef:

nou ja op facebook en een piercingforum veel positief commentaar, op een ander forum wordt ik voor gek verklaard maar goed dat snap ik wel. Verder op straat heb ik het maar niet laten zien, al heb ik wel omdat ik niet uit mijn woorden kwam mijn tong laten zien (moest op Düsseldorf station mondspoelwater kopen) en daar was die vrouw niet blij mee maar ja ze vroeg zelf waarom dan en ze verstond me niet.. xD

Mijn ouders weten het nog niet, die laat ik ook bewust even erbuiten.

Nu je het zegt, kun je nog normaal praten of komt dat pas later weer? :=

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:40

Dat komt later ja :)
Het is nu gezwollen en gehecht.. dus ik moet geduld hebben haha

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:45

echt super eng !

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:46

Voor gek verklaren vind ik dan te ver gaan.....ik zou het zelf ook niet willen maar als jij het mooi vind prima toch!
Lijkt mij ook dat je voorlopig niet normaal kan praten en eten, dat had ik al met mijn tongpiercing...
Dus je ouders weten het nog niet? Ojee.........
Hoe staan ze er tegenover denk je?