Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tijgerr91 schreef:@ Yanouuu, als je denkt dat je je tattoo niet meer mooi vind als je 40 bent moet je misschien iets beter na denken voor je hem zet.. Het blijft voor altijd op je lichaam zitten en je zult hem altijd blijven zien..
Ik ga waarschijnlijk toch een best vrij beroep uit oefenen waarin tattoo's best kunnen. Ook kun je deze tattoo's beide nog best goed verbergen. Wilde het eerst graag aan de buitenkant van mn onderarm maar dan moet je al een shirt met lange mouwen aan wil je die verbergen.
tijgerr91 schreef:Ooh zo, ja nee dat is zeker waar! Ik denk dat deze tattoo's beide goed te verbergen zijn
simo0ne schreef:Ik ken genoeg mensen (nou zeg ik natuurlijk niet dat jullie dat ook zijn) die een tatoeage laten zetten omdat ze het 'stoer' vinden en 'erbij willen horen'
Ik vind dat een tatoeage, als je die laat zetten, iets voor je moet betekenen en je er zeker een tijdje over na moet denken.
Zoals veel mensen nemen een Tribal. Nou vraag ik mij af wat voor betekenis daarachter zit..
Nu moet ik alleen papa nog even ompraten want die is er nou niet bepaald weg van