[Centraal] Diëten en afvallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:22

Ach dat moet kunnen hoor, in het heden ga je dat ook eten.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:23

:wave: Mag ik hier even ongegeneerd binnen komen stormen....? :o

Zag het topic toevallig voorbij komen... :)

1,5 jaar geleden zat ik in een WeightWatchers topic. Dat ging eventjes goed, maar daarna alleen maar erger geworden. Ik ben uiteindelijk nog eens ruim 10 kg aangekomen.

Ben nu dus ook bezig, tot nu toe gaat het super. In het begin ging het heel erg hard, nu iets minder.
Maar ben inmiddels 24 kg kwijt. (van 120 naar 96) Maar ben er nog lang niet.... :n

Zag wel al wat bekende namen, dus misschien kennen sommige mij wel.... :D

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:23

Dat is zeker waar, maar ik ben bang dat ik weer in oude gewoontes val. Ik kan beter iets helemaal niet doen ipv een beetje...

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:29

Aan de andere kant, dan waardeer je dat ene kleine beetje wel. Ik heb namelijk het gevoel als ik helemaal niks neem dat als ik wel eens wat neem dat ik dan helemaal "los" er op ga :o Nou moet ik wel zeggen dat ik, omdat we niks in huis hebben, geen snoep heb gegeten (afgezien van 2 pepermuntjes) Misschien dat het ook scheelt dat ik water met een beetje slimpie drink en dat ik daarom toch wat zoets heb :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:30

Nemen jullie er iets bij,suplementen,andere pillen en drankjes.

Norton

Re: [Centraal] Diëten en afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:33

Ik wil wel even aanschuiven in dit topic. Ik woog in mei 2011 zo'n 78 kilo en ben zelf ongeveer 1,75 m lang. Sinds augustus weeg tussen 67,5-68 kg. 10 kilo minder dus. Mijn remedie is het helft minder vreet dieet. Ik eet alles maar de helft minder dus ook frietjes met mayo en op zijn tijd een stukje gebak. Daarnaast ben ik begonnen met elke dag een half uur extra sport voor mij is het hardlopen geworden.

Ik neem geen supplementen, pillen of drankjes. Bij honger extra fruit.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:34

Mag ik hier ook bij? Het is hard nodig.. Ik ben nogal somber geworden van de uitslagen van net.. Ben een meisje van 17 jaar die altijd een emotie eter is geweest en nogal veel emoties heb.. Heb net bij de sportschool te horen gekregen dat mijn vetpercentage 39,5 % was, absurd hoog dus. BMI is 27. Ik was nog dikker maar ik word echt depressief van afvallen omdat er niks meer is dat mij kan 'troosten' zoals eten dat wel deed..

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:39

Welkom! :) Ik kan helaas (of gelukkig) niet meepraten over emotieeten.... als ik me rot voel dan eet ik gewoon niks meer :') Ik heb een bmi van 25.6 volgens mij. Niet schrikbarend hoog dus ofzo. Wil gewoon wat er af hebben.

Ik neem ook geen extra supplementen of drankjes of iets. Ik vind het ook niet nodig omdat ik niet iets specifiek uit m'n eetpatroon laat. Het lijkt mij wel nodig dat je zoiets neemt als je een dieet heb waar je wel voedingsstoffen uit je eetpatroon laat (zoals een koolhydratenvrij dieet bijv) Je mist dan toch iets in je dagelijkse voeding.

Bij trek drink ik water of een kopje thee. Met de gedachte er bij dat ik juist nu aan het verbranden ben :)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:46

vibabu schreef:
Welkom! :) Ik kan helaas (of gelukkig) niet meepraten over emotieeten.... als ik me rot voel dan eet ik gewoon niks meer :') Ik heb een bmi van 25.6 volgens mij. Niet schrikbarend hoog dus ofzo. Wil gewoon wat er af hebben.

Ik neem ook geen extra supplementen of drankjes of iets. Ik vind het ook niet nodig omdat ik niet iets specifiek uit m'n eetpatroon laat. Het lijkt mij wel nodig dat je zoiets neemt als je een dieet heb waar je wel voedingsstoffen uit je eetpatroon laat (zoals een koolhydratenvrij dieet bijv) Je mist dan toch iets in je dagelijkse voeding.

Bij trek drink ik water of een kopje thee. Met de gedachte er bij dat ik juist nu aan het verbranden ben :)

Dank je wel! Dat is handig zeg.. 25 valt inderdaad wel mee, het is maar net waar je je gelukkig bij voelt ;)

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:54

Het is ook niet dat ik zwaar overgewicht heb hoor. Voor het mooie wil ik er gewoon wat kilo's afhebben. Een getal zegt niet zoveel, het gaat er om hoe je je voelt. En op dit moment voel ik me gewoon wat te dik. Ik voel me minder zeker in m'n schoenen staan. Waarom zou je dat zo laten? Vandaar dat ik tips en trucs op doe in dit topic :D

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 22:12

Inderdaad als je jezelf er niet prettig bij voelt móet je er wat aan doen.

Ikzelf ben ook niet dik heb gewoon gezond gewicht maar die grenzen zijn zo breed.Op 53.5 zit ik op gezond gewicht maar ook op 63 kg.Ik zit nu halverwege die grens maar heb dan kwabjes.Die moeten er echt weer af dus wil weer richting de 53.5.Voor de vakantie woog ik dat (na dik 10kg afvallen)en voelde me geweldig.Lager wil ik ook niet het móet wel gezond blijven.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 09:48

Heeft iemand enig idee wat de Wii fit kost :)?

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 09:58

Kan op mn werk ff kijken als je wil?

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 09:59

Graag :), wat doe je voor werk?

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 10:25

Ik slik wel extra vitamines en andere dingen, maar niet speciaal omdat ik wil afvallen.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 10:32

Komt ook even om het hoekje kijken :-)
Gezond BMI en gezond gewicht maar toch wil ik er 5 kilo vanaf om op mijn streefgewicht te komen.
Tevens gestopt met roken,dus dat maakt het extra lastig maar belangrijk om niet meer aan te komen.
Nu voornamelijk gestopt met snoepen (lastig :+ ben suikerverslaafd) en wil fanatieker gaan sporten.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 10:34

visolie en eiwitsupplementen

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 10:54

Zijn hier veel van jullie die een Wii Fit hebben? Werkt dat nou echt?

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 10:56

Ik heb geen Wii Fit, maar wel vaak bij familie enzo gebruikt. Ik denk dat het wel werkt, je bent tenslotte bezig en dat is beter dan op de bank zitten. Maar volgens mij kun je beter gewoon gaan sporten.

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 11:31

Wii fit helpt wel alleen als ondersteuning, en geloof mij, die houdingen die je moet aannemen zijn echt moeilijk :j leukste vind ik toch de wii fit plus

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:00

Shirley__ schreef:
Wii fit helpt wel alleen als ondersteuning, en geloof mij, die houdingen die je moet aannemen zijn echt moeilijk :j leukste vind ik toch de wii fit plus

Dat is een soort uitbreiding toch? Wat is er leuker aan?

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:04

Ik werk bij een electronica zaak...leuk natas ook hier!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:10

Ik heb mezelf overgehaald om een wii fit te kopen.
Ik ben heel erg slecht in geld uitgeven (in tegenstelling tot de meeste vrouwen :P)
Verdien een dikke 1500 in de maand, woon nog thuis, en op mijn telefoonabbonement, uitgaan en verzekering na, geef ik nooit geld uit :+

Dus vandaag maar een keer wel :P

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:13

Wat kost zoiets?

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:15

Volgens mij 90 euro :P