hier ook met halfvolle melk Ik gebruik die wake up 's ochtends, best lekker eigenlijk
annepaardoes
Geplaatst: 21-02-11 16:53
carlijn: Mooi schema!
Ik heb allerlei foto's gezien van allemaal mooie paardjes. Leuk!
Ik ben vandaag ziek dus ik eet nu een beetje raar. Wat ik tot nu toe heb gehad: -2 ontbijtkoeken - 1 tosti met gerookte zalm - 2 koffieleutjes - 2 festini's
Pfoe ik heb de heletijd honger zeg, net boodschappen gedaan met mijn moeder, dat was wel zwaar al die lekkere dingen. Maar we hebben het weerstaan. Net broodje magere knakworst gehad en toen nog 2 crackers en toen nog sultana. En nog steeds trek.
AmyII
Geplaatst: 21-02-11 16:59
Goodmeurning, ben bokziek nog steeds en dit is wat ik vandaag totaal gegeten heb; 09:00 paar stukjes watermeloen en 2 beschuitjes (volkoren) 10:00 2 beschuitjes (volkoren) Slapen tot halftwee En om twee uur: kopje bouillon met 2volkoren beschuitjes.
Heeel veel thee en water maar hou niks binnen dus ik moet goed blijven drinken, ik heb nu ook echt massive wallen onder mijn oogjes...
xNavatu
Geplaatst: 21-02-11 17:00
Ok, ik heb er magere melk bij gekocht dus ga dat eerst uitproberen en anders ga ik wel om halfvolle melk xD
&Beterschap!
ZZZZZ
Geplaatst: 21-02-11 17:01
wat vervelend dat je zolang ziek bent, hoop dat snel weer beter gaat. idd veel drinken, maar daar ben je al mee bezig , en ik kleine porties eten, gewoon beschuitje in stukjes, en dan elke 15 een stukje, of bijvoorbeeld geroosterd brood, ik kleine stukjes.
vaak gaat beter als je het over hele dag verdeelt.
Zo ovenschotel gemaakt, broertje moet eerder eten, vandaar mijn vroege kook kunsten. probleem bij mijn kook kunsten is alleen dat ik altijd moet proeven :p lijkt me erg lekker, en is ook gezond (320 calorieen per portie) ben benieuwd straks, rond. 15 over 6 voor mij dan.
straks toch 25 minuten op hometrainer, net Bijles afgesproken, do op vrijdag naar delft. dus zaterdag pas paardrijden, en vandaag enigste mogelijkheid, dus ik ga ervoor! heb zin in eind van week, hopelijk kan ik t gezond houden :p
Ik ga zo zondigen Ga spinazie & purree & ovenvisticks eten -ach beter dan de frituurvistics XD, zal niet veel schelen maar er zit wel minder vet in enz XD- De diepvries moet leeg, vandaar
Maar ik heb vandaag al wel heel netjes 2 bekers groene thee op dat is veel voor een ikdrinkteweinigpersoon die groene thee nog eens vies vind ook XD
ZZZZZ
Geplaatst: 21-02-11 18:14
Komt ie:
Zal zo hoeveelheden die ik niet weet even opzoeken + posten.
- boontjes, beetgaar koken + afgieten - aardappels schillen + schijfjes maken. In magnetron met beetje vocht gaar maken (gesloten schaal). Denk dat je ook.zo'n pak kant klaar schijfjes kan pakken, sneller + makkelijker. - pond gehakt rullen zonder boter, naar smaak provencaalse kruiden toevoegen. - half pakje gezeefde tomaten toevoegen, even laten pruttelen. - aardappels in ovenschaal. - bonen goed mengen bij gehakt., dit over aardappels doen. - 100gram 30+ kaas erover. - 10 min in oven van 180 graden(voorverwarmde) tot kaas gesmolten