Ik wordt iedere 5 jaar gekeurd door een arts die speciaal zulke keuringen doet ben er altijd zo klaar.
Hier gaat het trouwens redelijk met alle klachten.
Ben nu al twee weken grieperig helaas maar goed komen we wel weer overheen.
Schouder gaat langzaam steeds ietsjes beter , de fysio maakt mijn schouder elke week goed los en daarna drie kwartier sporten heerlijk en de pijn wordt minder..
Afgelopen weekend een raar weekend gehad we werden zaterdag avond om half twaalf gebeld dat mijn moeder van de trap was gevallen en er hoge spoed naar het umc in utrecht is gebracht.
Zus en ik er heen en daar ligt je moeder dan in een blok met haar hoofd ze was net door een scan heen gegaan en nu wachten op de uitslag..
Dat duurde lang afijn drie gebroken ribben en een heftige hoofdwond.
Ze is naar de medium care gebracht en zus en ik om half vijf s'ochtend per taxi weer naar huis.
De buren hadden haar van de trap horen vallen en zijn gaan kijken die zagen haar in een plas bloed liggen en hebben politie en ambulance gebeld.
Politie heeft de deur proberen open te breken wat niet lukte dus hebben ze het keukenraam kapot gegooid en zijn zo binnen gekomen.
Nou gisteren de troep maar gaan opruimen , overal lag bloed op de grond tegen de muur enz. brrrrr
Kreeg net tehoren dat mijn moeder te veel medicijnen slikt en dat haar bloeddruk dan wegvalt waardoor ze doe flauw valt nu houden ze haar goed in gaten en hopelijk blijven die flauwtes weg.
Nou ja je begrijpt dat is niet echt bevorderlijk voor de suiker...