Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

scooby09

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 09:31

Goedenmorgen,
Zo iedereen druk op het werk...?
Mijn vrije dag vandaag maar ben bere druk...hopenlijk vanavond even naar de sportschool.

Fijne dag iedereen

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 09:32

Koetmeunienk :D

Het suffe is bij Zorro, dat toen ik hem kocht, ik er een pot mokzalf bij kreeg. Het was meer standaard dat hij het wél had dan niet. Ik heb 'm nu bijna 3 jaar en nergens last van. Hij staat in een potstal maar ook dat gaat prima. Zal wel door de polderlucht hier komen of zo ;) Of door het voer, hij krijg biologische brokken, 's winters bijna onbeperkt hooi en 's zomers grasjes en hooi.

Nu ik mijn trainingen weer iets heb uitgebreid merk ik dat mijn rechter scheenbeen wat gaat protesteren, dus de komende dagen maar even rustig aan en direct koelen met ice-pack, en braaf de oefeningen doen die ik destijds heb gekregen van de fysio. Zucht....

Scoob, lekker in de weer met knollie?

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 09:41

Balen Bom, jij had toch ook een shin-splint? Ben er ook super bang voor dat die terug komt, wat heb ik een pijn gehad. :n
Scoob zit heel de dag bij haar nieuwe kind! :D

Ook ik heb vandaag een drukke dag, veel afspraken en dingen te doen. Misschien heb ik tussendoor nog tijd om te bokken! ;)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 09:46

Yep, ook shin-splits gehad en zodra ik iets meer dan de standaard 5 km komtie weer boven :(

En Scoob, aangezien je toch de hele dag bij je nieuwe kind bent, verwachten we ook een uitgebreid topic ITP met minimaal 15 pica's en de rest van de 100 foto's in linkjes :=

Fan, werkze. Hier ook druk, paar collega's staan volgende week op de lange latten, dus er moet het eea geregeld worden nog deze week. Na ja, gaat de dag lekker snel ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 09:52

Ik heb het ook gehad :j En daarna mee (met behulp van pijnstillers) de 4mijl gelopen een aantal jaren geleden en ik merk ook gauw dat het weer terug komt zodra ik iets teveel doe.
Nu niet natuurlijk want ik doe helemaal niks :+
Maar ik ga morgen weer :j Ik ben druk bezig afvallen en dat gaat heel goed en nu moet ik nog strakker :+
Dus gisteravond ook weer begonnen met de buikspieroefeningen en de bovenbeenspieroefeningen. Doe ik lekker relaxt voor de tv (wel de gordijnen dicht uiteraard :+ ), als Arjan net op bed ligt :j
Had gisteren wel wat meer mogen doen want ik voel niet dat ik wat gedaan heb :o

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 10:29

Goedemorgen dames!

Sorry, niet bijgelezen... Heb het een beetje te druk eigenlijk om te bokken...
Heb het weekend niet gelopen... Zaterdag de hele dag in huis bezig geweest en 's avonds met mijn ouders een hapje gegeten en daarna nog met vriendinnen op stap geweest.... Pfff, lag om 5 uur in mijn bedje... Helaas stond ik wel weer om 08:30 uur naast mijn bedje, dus was nog een beetje brak. Gister wel heerlijk gereden op mijn knollie! Hij pakt zo lekker aan op het moment!

Vandaag de hele dag werken en vanavond nog een Raad van toezicht vergadering... Ben niet voor 23:30 uur thuis... Blegh!!!!!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 12:34

Goedemorgen,

Gisteren niet meer gelopen, voelde me niet heel fit. Wel samen met vriendlief en de hond een uur door het bos gewandeld. Dat was wel heel fijn. Daarna nog gewerkt tot 24.00u. Voel dat mn scheenbenen (met name rechts) ook snel weer opspeelt hoor, zelfs na een wandeling al. Ga vanavond weer eens spinning doen, even zien hoe dat gaat. Hoop van de week wel weer 2x te gaan lopen. Na heel lang nadenken en veel twijfelen ga ik morgen toch eens naar de huisarts, zit al een behoorlijke tijd (misschien wel langer dan een jr) niet altijd even lekker in m'n vel. Uiteraard is dat niet elke dag hetzelfde, maar ik heb zo nogal mijn momenten en ik ben nu op een punt dat het ik toch eens bespreekbaar wil maken met de huisarts. Want ik het 't in alles erg naar mijn zin (werk/vriend/huis/familie/vrienden), dus begrijp ik even niet zo goed waarom ik me dan niet prettiger ga voelen. Denk dat het ook veel met mijn persoonlijkheid te maken heeft, ben een ontzettende perfectionist en leg mezelf nogal wat regeltjes en 'moeten' op. Heel vervelend eigenlijk, dus maar even zien wat de huisarts aangeeft, wie weet verwijst hij me door...we zullen zien. Ga nu even bijlezen...

Judith, lekker avondje op stap geweest, pfoei tot 5uur is wel heavy! Vandaag ook nog een druk dagje dus.
Sakkia, gaat 't afvallen goed? Wat fijn, hopelijk kun je binnenkort 't lopen ook weer lekker oppakken.
Bom, ook druk dagje vandaag? Bekend probleem he die shin-splints, maar wel heel vervelend.
Scoob, ik ga vanavond ook lekker naar de sportschool. Leuk dat 't rijden zo goed gaat met je nieuwe aanwinst, ben ook wel benieuwd naar meer foto's hoor binnenkort. ;)
Fan, de drive voor 't lopen weer lekker te pakken!
Jaan, gaaf topic met foto's hoor. Heb al even gereageerd!

Ga maar 's ff wat in huis doen, douchen en heb vanmiddag een nascholing.

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 12:59

hetbommeke schreef:
En Scoob, aangezien je toch de hele dag bij je nieuwe kind bent, verwachten we ook een uitgebreid topic ITP met minimaal 15 pica's en de rest van de 100 foto's in linkjes :=

_O- Was dat maar waar...vanmorgen even langs stal geraced nu even snel een boterham moet zo weg.
Vergadering op mijn werk en ook op mijn vrije dag.
Ben me aan het voorbereiden morgen examen op mijn werk.
Dus even geen tijd voor foto`s of uitgebreid bezoek.
Woensdag komt een vriendin misschien mee zal haar dan de camera in haar handen duwen.
Maar ze komen wel hoor...

Welk biologische brok voer jij bom?
Judith ook al een lekker dukke dag voor de boeg.

Nou ben weg tot later :evaw:

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 15:26

Scoob, kweenie wat voor voer, zal even kijken of dat op de voerfactuur staat vermeld die ik altijd krijg van de staleigenaar. En anders zal ik het 'm vragen.

Marjo, goed dat je actie onderneemt, perfectionist zijn is voor je omgeving erg fijn maar voor jezelf een stuk minder. Je hoeft niet overal een 10 voor te krijgen, een 7 is ook voldoende ;)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 17:47

Zo, even bokken. Was vandaag van de ene afspraak racend in de andere :D Dag vliegt wel voorbij! :j

Vervelend Marjoleintje :(:) Hoop dat de HA je kan helpen. Het voorjaar zal ook al een stuk schelen, maar helaas gaat het weer vriezen! :n
Ik ga donderdag voor 2 dagen skiën, ben benieuwd, heb er niet heel veel zin in. Ben liever een keer thuis. :j

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:40

Zo de sportschool ronde zit er weer op kon wel merken dat ik gisteren een zware training had gedaan was wat moeilijker vandaag.
Maar goed rustig aan gedaan en nu met een bak koffie op de bank.

Rustig aan hoor marjolein maak het jezelf niet te moeilijk hoor. :(:)
lekker ontspannen vanavond op de sportschool.

Als je wilt kijken heel graag Bom vind dat altijd wel intressant om te weten.
Zo fanneke hard gewerkt vandaag...
ga je naar winterbergen...?

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:43

Idd Scooby, we gaan naar Winterberg. :j Ligt nog niet zo heel veel. Ben echt een schijtert met skiën, dus ik hoop dat ik ook naar beneden kan. ;)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 23:43

WenK, hoe is 't nu met Lis? Maak jezelf niet gek, komt vast wel goed! 9.5 km in 57 minuten, dat is zeker goed toch :D

Marjoleintje, goed dat je bent gaan wandelen toen met die pijn in je scheenbeen. Gaat 't nu wel weer goed?
Stom is dat he, alles in je leven goed op een rijtje en dan zit je nog soms in een dip.

Bom, wil je wat langer gaan lopen, krijg je weer last van je scheenbeen... Lastig.

Sakkia, kan ik misschien best een keer doen, samen shoppen. Denk dat ik binnekort eerst eens met een huisgenootje ga shoppen, zij draagt altijd hele leuke kleren. Maar als ik 't nog eens niet weet, kom ik een dagje naar Groningen!

Jaan, dat spul helpt inderdaag goed zeg, zo op die foto's gezien!
Vindt de foto's van het rijden er netjes uit zien. Bewijst maar weer dat dat soort paarden zeker ook netjes kunnen lopen.

MJ, o dat lijkt me balen als je zo valt midden op straat! Is je knie wel weer ok?

Judith, drukke dagen zeg, jeetje.

M'n dip is gelukkig weer helemaal weg! Iedereen wel bedankt voor de steun :)
Heb gister nog heerlijk gesport. Vandaag gereden en dat ging ook echt goed! Wel in de regen maar ach. Thuis warm gedouched. Heb wel nog spierpijn van 't sporten van gister en waarschijnlijk morgen van 't paardrijden :=

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 06:09

Goedenmorgen.

Gefeliciteerd met je verjaardag Bom... *\o/* dat je een grote meid mag worden :D

Nou ben werken...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 07:41

Goedemorgen!

Een jarige *\o/* hetbommeke, gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik ken jullie natuurlijk nog niet zo goed, maar Marjolein ik wil toch even zeggen dat het me goed lijkt dat je je ha hebt gebeld! Goed op jezelf passen is belangrijk!

_Tara_, ja volgens mij is mijn knie er wel goed vanaf gekomen, nog wel wat blauw maar niet meer dik. Wil morgen weer een stukje gaan lopen!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 08:12

*\o/* Bomm, gefeliciteerd!!! *\o/*

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 08:25

Dank jullie wel allemaal! Ben alweer 25 geworden ;) dat al 12 jaar lang :=

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 09:09

Joehoe Bom is jarig!!!! Van harte meid, dat je nog heel veel keer 25 mag worden!! *\o/*
Ben je verwend? Veel plezier vandaag Bom!

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 09:32

Goedemorgen!

@Bom GEFELICITEERD!! Fijne dag vandaag!

Pfff, was lang dagje gister...
Nou ja, vandaag hopelijk op tijd naar huis, knolhobbelen en dan nog een rondje hollen! (tsja, goede voornemens, nu nog de uitvoering ervan...)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 09:42

BOM!!!!!!!!! Gefeliciteerd met je 25ste verjaardag!!!!! Jij blijft er ook maar jong bij he :j :')

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 10:00

Ja ja, misschien zie ik er wel uit als 37 maar ik voel me nog een jonge blom van 25 _O-

En ik ben goed verwend: mooie rijbroek met kunstleren zitvlak, rijlaarzen van Mountain Horse, rijhandschoenen, shopbon van mijn mannetje, ga volgende week met hem lekker winkelen en kleding kopen voor mezelf. En van de kids een beker met daarop de liefste Mama en 1 met Ik hou van jou, zooooooo lief <3

Juud, alvast een schop onder je kont }>

Tara, scheenbeen is voor mij een graadmeter dat ik heeeeeel rustig moet uitbouwen. En fijn dat je dipgevoel weer weg is.

Fan, lekker skiën :j Ruilen? En beneden kom je wel, gewoon gaan staan en maar zien hoe snel je beneden bent ;)

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 10:10

hetbommeke schreef:
Juud, alvast een schop onder je kont }>

Thanks! Die kan ik heeeeeeeeeel goed gebruiken!!!!! :D :j

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 10:18

Bom: van harte gefeliciteerd met je 25ste verjaardag! :D En wat ben je verwend zeg! Lekker hoor!

Ik heb het echt megadruk op het werk (jurist bij een gemeente). Op zich lekker, maar voordat je het weet ben je er thuis ook nog mee bezig ;) Gister op verjaardag geweest bij mijn buren en pas om kwart over 1 naar huis. Woops! :D

Vanavond weer lekker een stukje lopen! Had echt helemaal geen spierpijn na de 5 km!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 10:21

Ha, Noor, dank en wat glappig.... hier ook een gemeente ambtenaar :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 10:23

:D En maar bokken... :P