Komt uit Hong Kong dus duurt ff voordat je het hebt maar hem hem in prima staat ontvangen!

(Zie nu trouwens dat ze op vakantie is t/m 10 febr., vandaar dat er geen producten te koop staan

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Kimmm schreef:phormicola schreef:Ja, roze lijkt mij ook niet jouw kleur nee, of je moet je haar verfen, maar dan nog is je huidskleur er denk ik niet zo geschikt voor. En groen dat staat zo mooi bij je rode haarComplementaire kleuren, toch?
Wat zou je mij aanraden kwa kleur?
lang bruin haar / groen blauwe ogen?
phormicola schreef:Voor mij vandaag weer geen makeup, ik vind lesgeven en volle makeup echt niet samen staan. Je ziet er dan gelijk zo 'sloerie' uit tussen het zand en de kinderen te paard
Voor het lesgeven heb ik alleen foundation, oogpotlood en mascara en heeeeeel soms teken ik m'n wenkbrauwen bij, als ik het niet meer trek
_Kimmm schreef:phormicola schreef:Ja, roze lijkt mij ook niet jouw kleur nee, of je moet je haar verfen, maar dan nog is je huidskleur er denk ik niet zo geschikt voor. En groen dat staat zo mooi bij je rode haarComplementaire kleuren, toch?
Wat zou je mij aanraden kwa kleur?
lang bruin haar / groen blauwe ogen?
phormicola schreef:Heb je een foto van jezelf (in daglicht)? Het gaat namelijk vooral om je huidskleur
Fiffill schreef:phormicola schreef:Voor mij vandaag weer geen makeup, ik vind lesgeven en volle makeup echt niet samen staan. Je ziet er dan gelijk zo 'sloerie' uit tussen het zand en de kinderen te paard
Voor het lesgeven heb ik alleen foundation, oogpotlood en mascara en heeeeeel soms teken ik m'n wenkbrauwen bij, als ik het niet meer trek
Eh dat IS make-up.En al meer dan ik draag op een normale dag.
Bonjoy, staat je goed!
MyWishMax schreef:phormicola kan je ook voor mij eens kijken? Sta paar pagina's terug