Hoe je ogen mooier laten lijken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:47

Ik heb een tijd terug het 88 palette gekocht bij http://myworld.ebay.nl/jolieeeee, had daar op het beautygloss forum een paar goede ervaringen over gehoord.
Komt uit Hong Kong dus duurt ff voordat je het hebt maar hem hem in prima staat ontvangen! :)

(Zie nu trouwens dat ze op vakantie is t/m 10 febr., vandaar dat er geen producten te koop staan ;))
Laatst bijgewerkt door Air op 02-02-11 00:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:48

Ik heb maar net een 120 palette gekocht, ik kijk wel of het iets is...

050206051012

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:50

Voor dat geld kun je er geen bult aan vallen inderdaad :)

Kana, hahahaha staat leuk inderdaad :)) En ze zouden het vast ook wel goed gedaan hebben :))
Maar goed, komende week even een andere 120 palette bestellen. Heb wel de 88 bruine palette afgelopen week besteld bij een andere verkoper.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 01:22

Look van vanavond. Helaas lijkt hij op de foto erg grijs, terwijl het wel gitzwart was :) (heb het zwart op de oogleden met een vochtige kwast aangebracht, en vanuit de crease met 'droge' oogschaduw naar boven beblend) Moest even improviseren voor het blenden, want mijn blending brush ligt nog bij vriendlief :)

Afbeelding

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:53

Mooi zeg :j

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:58

Pretty zeg!!!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:12

Woow mooi zeg Bonjoy

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:13

Ik ga vandaag voor paars denk ik!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:35

_Kimmm schreef:
phormicola schreef:
Ja, roze lijkt mij ook niet jouw kleur nee, of je moet je haar verfen, maar dan nog is je huidskleur er denk ik niet zo geschikt voor. En groen dat staat zo mooi bij je rode haar :) Complementaire kleuren, toch? :+

Wat zou je mij aanraden kwa kleur?

lang bruin haar / groen blauwe ogen :) ?

Heb je een foto van jezelf (in daglicht)? Het gaat namelijk vooral om je huidskleur :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:37

Voor mij vandaag weer geen makeup, ik vind lesgeven en volle makeup echt niet samen staan. Je ziet er dan gelijk zo 'sloerie' uit tussen het zand en de kinderen te paard :')
Voor het lesgeven heb ik alleen foundation, oogpotlood en mascara en heeeeeel soms teken ik m'n wenkbrauwen bij, als ik het niet meer trek :Y)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:37

Thankjullie! Ik ga vandaag voor rood/bruin of rood met zwart :) Ga straks even make-uppen als ik mijn verslag zo goed als klaar heb.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:38

phormicola schreef:
Voor mij vandaag weer geen makeup, ik vind lesgeven en volle makeup echt niet samen staan. Je ziet er dan gelijk zo 'sloerie' uit tussen het zand en de kinderen te paard :')
Voor het lesgeven heb ik alleen foundation, oogpotlood en mascara en heeeeeel soms teken ik m'n wenkbrauwen bij, als ik het niet meer trek :Y)

Eh dat IS make-up. :+ En al meer dan ik draag op een normale dag. :')

Bonjoy, staat je goed!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:38

_Kimmm schreef:
phormicola schreef:
Ja, roze lijkt mij ook niet jouw kleur nee, of je moet je haar verfen, maar dan nog is je huidskleur er denk ik niet zo geschikt voor. En groen dat staat zo mooi bij je rode haar :) Complementaire kleuren, toch? :+

Wat zou je mij aanraden kwa kleur?

lang bruin haar / groen blauwe ogen :) ?

phormicola schreef:
Heb je een foto van jezelf (in daglicht)? Het gaat namelijk vooral om je huidskleur :)

Afbeelding

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:39

Fiffill schreef:
phormicola schreef:

Eh dat IS make-up. :+ En al meer dan ik draag op een normale dag. :')

Bonjoy, staat je goed!

Nee hoor, voor mij niet :') Ik leef in een ander universum dan jullie :))

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:40

In jouw universum komt naturel ook uit een potje dus :') ?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:42

_kimmm, je bent een makkie :D Je hebt donker haar, mooi blauwe ogen en een 'romige' huidskleur die zowel warme als koude kleuren kan hebben. Ga met gekke kleuren en creaties experimenteren, zou ik zo zeggen :)
Pas alleen op dat je warme en koude kleuren niet gaat combineren op je gezicht. Dus als je blauw gaat gebruiken, geen perzik kleurige blush opdoen :)

Als ik bij jou makeup op zou gaan doen, zou ik eerst een waanzinnige cateye willen proberen, om je oogvorm te accentueren :j En daarna zou ik los gaan :D
Je hebt een perfect gezicht voor heel veel stijlen!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:43

Fiffill schreef:

Yepz :Y) Naturel is voor mij niet lekker rondhopsen met m'n gebroken adertjes, wijde porieen en puisten :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:45

phormicola schreef:
Fiffill schreef:

Yepz :Y) Naturel is voor mij niet lekker rondhopsen met m'n gebroken adertjes, wijde porieen en puisten :')

Dat noem ik zondag _O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:46

phormicola kan je ook voor mij eens kijken? Sta paar pagina's terug ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:55

Ik geloof dat mijn huidskleur vaak een beetje een rozige/rode ondertoon heeft... ik ben namelijk zo bleek en mijn huid is zo dun dat ik zodra ik het warm heb, door koud weer fiets etc. een rooie kop heb omdat je meteen alles ziet doorschijnen :') en natuurlijk ben ik sowieso een kreeft zodra zonnestralen mijn huid bereikt hebben en ik vergeet te smeren (ik ben zelfs in december verbrand laatst :o ). En je ziet ook overal mijn aders lopen, wel lekker makkelijk met bloedprikken. :')

Echt ik ben zo wit... niet lachen, maar hier was ik heel "bruin" door zeilkamp.. heel bruin ja _O- _O- voor mijn doen was ik hier serieus flink gekleurd. :')
Afbeelding

Paar jongens uit m'n klas aan het einde van zeilkamp "jouw benen zijn ook wel echt heel wit!" "thanks guys, ik was net blij dat ze wat bruin waren geworden" :')
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 02-02-11 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:55

Phormicolaaaa ik wil ook advies van jou!
Haar is nu iets lichter!
Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:56

Je hebt sproeten <3

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:57

MyWishMax schreef:
phormicola kan je ook voor mij eens kijken? Sta paar pagina's terug ;)

Voor je ogen zou ik wat donkerdere kleuren gebruiken op je ooglid, om ze wat meer diepte te geven, teveel lijntjes voor het verkleiningseffect zou ik niet doen, dat geeft zo'n 'geforceerd' idee :) Wel een lijntje op je waterline om je ogen optisch langer te maken.

En die lippen: Aanzetten die hap! Een mooi rode lipstick (zonder roze ondertoon, erg moeilijk te vinden), met een rode gloss eroverheen (Sephora heeft er eentje).

Om je kin wat naar voren te laten komen een dotje highlighter precies op het puntje van je kin.

Ik zou bij jou bijvoorbeeld een donkerblauwe smokey eye willen maken om te beginnen, met een neutrale lipstick met veel glim. Een mooi zachtroze blush je jukbeenderen.

Probeer eens om een donkere poeder te kopen. Daarmee kun je heel subtiel je jukbeenderen nog meer laten uitkomen (waar nu de schaduw zit van je jukbeenderen naar je kaak toe).

De truc van makeup is om je pluspunten uit te vergroten en je minpunten te verkleinen :) En heel soms om hele aparte dingen in je gezicht te benadrukken. Zo vind ik jouw mond heel erg apart en dan niet in de lelijke zin. Hij is 'supermodel' mooi, maar wel erg gaaf om te benadrukken :) Dat geeft je gezicht dan een 'edge'.

Wat gebruik ik veel 'quotjes' vandaag :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:58

Wat adviseert u mij, oh phormicola? :))

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:58

Haha Fiff, ik ben net zo wit als jij, ik had ook rood haar moeten hebben :Y)

Hoewel je idd een warme ondertoon hebt, kun jij door je haarkleur ook heel makkelijk warme kleuren hebben. Lekker makkelijk ;)

Edit: Ik was al bezig hoor :P