Ik slik nu vitamine B maar misschien ga ik wel grote Klis slikken.. ik slik liever niet van alles door elkaar als ik er toch geen resultaat van ga zien misschien dus ik ga er nog even overna denken.
deruijter

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ayo schreef:Katyatje schreef:Ik weet niet door wat het bij mij komt. Wat me wel opviel, het is bij mij (opnieuw) begonnen de week nadat ik degene waar ik verliefd op was voor het laatst gezien heb. En na die keer is ons 'relatie' bergaf gegaan en daar heb ik me ook wel heel belabberd door gevoeld... Zou dat ook een invloed kunnen hebben? Hormonen enzo?Nou dat gevoel heb ik eigenlijk ook, als ik iemand leuk vind dan is mijn huid echt slecht (zoals nu), waardoor ik me nog slechter ga voelen. Alsof de duivel ermee kan spelen... Zonet drukte ik een heel klein meeëtertje weg, huid was daar verder supervlak en mooi, en nu zit er opeens een bult, wtf ik deed nauwelijks wat he
Maar hopen dat ie gauw weer wegtrekt...
deruijter schreef:[naam] visolie is toch goed voor je haar en nagels? ik wist niet dat het ook een goede werking had op je huis (gezicht)
Het gaat vandaag wel, heb eigenlijk alleen maar last van vlekjes.
En met foundation erover zie je dat niet. Ik had vandaag ook maar 1 uur toets.
Heb deze week mijn allerlaatste toetsweek van het voortgezet onderwijs, en dan kan ik eindelijk
rusten (tot de examens haha).
Maar ik heb gehoord dat kokosvet spoelen ook goed werkt voor de huid!
deruijter schreef:Ik heb voor in de zomer Esteé Lauder double wear foundation
Nu gebruik ik revlon colorstay, ik vind maybelinne newyork 24hours ook heel fijn moet ik zeggen.
En (soms) als concealer gebruik ik Esteé lauder double wear concealer, of van essece maar ik weet
even niet hoe die heet.
Cocos vet moet je een eetlepel in je mond doen en dat een 20 minuutjes / half uur spoelen.
Is erg goed voor je huid.
deruijter schreef:het zou heel erg goed zijn voor zowel de binnenkant als de buitenkant van je lichaam.
http://www.beautygloss.nl/2011/08/22/oi ... -met-olie/
Unnoo kokosvet word door de warmte in je mond vanzelf olie.