Puisten deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 21:36

Fijn MaartPaard! waar kun je zeezout endat tarwekiemolie halen? :o
Ik slik nu vitamine B maar misschien ga ik wel grote Klis slikken.. ik slik liever niet van alles door elkaar als ik er toch geen resultaat van ga zien misschien dus ik ga er nog even overna denken.

deruijter :(:)

deruijter

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 21:40

aylie, zeezout kun je gewoon in de supermarkt kopen in zo'n grote pot! :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 21:43

Echt? :o fijn haha. :))
Ik weet alleen niet of dat zo goed is voor mijn huid aangezien mijn make-upremover het al best uitdroogt, wat ik overigens wel fijn vind.. maar dan droog ik het alleen maar meer uit ben ik bang haha.

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 21:47

ja ik doe het ook meestal niet op mijn hele gezicht maar alleen op probleem plekjes haha.
En het valt wel mee met uitdrogen. Iig mijn huid is redelijk droog in de winter, maar van zeezout
werd die iig niet droog.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:51

ayo schreef:
Katyatje schreef:
Ik weet niet door wat het bij mij komt. Wat me wel opviel, het is bij mij (opnieuw) begonnen de week nadat ik degene waar ik verliefd op was voor het laatst gezien heb. En na die keer is ons 'relatie' bergaf gegaan en daar heb ik me ook wel heel belabberd door gevoeld... Zou dat ook een invloed kunnen hebben? Hormonen enzo?
:') Nou dat gevoel heb ik eigenlijk ook, als ik iemand leuk vind dan is mijn huid echt slecht (zoals nu), waardoor ik me nog slechter ga voelen. Alsof de duivel ermee kan spelen... Zonet drukte ik een heel klein meeëtertje weg, huid was daar verder supervlak en mooi, en nu zit er opeens een bult, wtf ik deed nauwelijks wat he :') Maar hopen dat ie gauw weer wegtrekt...

Mijn huid was super zolang ik met hem afsprak, echt super! En toen een week na die laatste afspraak had ik het te pakken. Alsof mijn huid wist dat ik hem toch niet terug ging zien. Best triest eigenlijk... Doet mij terug verlangen naar die goede tijden, en goede huid, haha. :P

Ik ga slapen! Lang geleden dat ik zo vroeg in mijn bed gelegen zal hebben, maar ik voel me net een zombie...
Slaapwel! :z

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 09:17

Mijn huid is echt om te huilen, ik zie er niet uit :')
Opzich valt het mee maar ik heb een huge pukkel boven m'n mond en het ziet er nietuit gewoon (na 1054554369 lagen foundation erop valt het eindelijk een beetje mee)
Als ik thuis ben (half 1 uit) ga ik gelijk stomen en douchen en het schoonmaken haha.

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:39

Aww Aylie, gelukkig heb je maar een kort dagje :)

Ik heb nu echt twee warzones :') aan allebei kanten naar van mn neus, mijn voorhoofd is nu nagenoeg effen. Gelukkig ben ik vandaag vrij, nu maar hopen dat het morgen een stuk opgeknapt is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:41

Hee meiden! Tijd niet geweest.... Hoe gaat het hier?

Weten jullie nog iets van pilletjes die goed werken? Ik slik nu al een half jaar visolie, en dat werkte in het begin heel goed, maar inmiddels minder. Misschien moet ik op iets anders overschakelen, maar wat?

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 14:06

Juul visolie is toch goed voor je haar en nagels? ik wist niet dat het ook een goede werking had op je huis (gezicht)
Het gaat vandaag wel, heb eigenlijk alleen maar last van vlekjes.
En met foundation erover zie je dat niet. Ik had vandaag ook maar 1 uur toets.
Heb deze week mijn allerlaatste toetsweek van het voortgezet onderwijs, en dan kan ik eindelijk
rusten (tot de examens haha).
Maar ik heb gehoord dat kokosvet spoelen ook goed werkt voor de huid! :)

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:16

Het is vaak dat als je begint met een nieuwr creme/pillen oid dat het heel goed werkt omdat je lichaam het nog niet kent en naarmate je huid er aan went werkt het minder.

Vandaag zit ik ziek thuis, dus vanochtend even gestoomd, gescrubd en schoongemaakt. Maar er zitten 2 van die hele irritante boven m'n mond, die kun je nooit helemaal uitknijpen dus of loop je met een witte kop er op rond of een onstoken plekje omdat je die witte kop weg wilde halen..

Zaterdag ga ik weer uit dus dan hoop ik dat het er wat beter uitziet. Gisteren hebben een paar vriendinnen en ik besloten dat we naar Werchter gaan dit jaar, dus dat is weer goed voor m'n humeur :D

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:22

Wat is werchter? :P

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:05

Een groot muziekfestival in België :)

Mijn ene warzone heb ik uitgedrukt, ik zag iets wits opkomen en toen ik drukte kwam het er aan beide kanten uit, bah :') maarja hopen dat het nu niet meer ontstoken is en gewoon gaat genezen dan.

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:12

oooh leuk! ik ga in de zomer naar alcatrazz en misschien naar ZAND, maar ik weet nog niet of ik naar ZAND
ga want ik hou eigenlijk niet zo van die muziek haha.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:14

Goed schoonhouden en dan heelt het vast goed ayo :j

Ik had m'n make-up eraf gehaald omdat ik ging hardlopen en toen heb ik perongeluk aan mijn huid gezeten haha, maar ik ben heel voorzichtig geweest en huid is op die plekken nu nog gewoon rustig. :)
Alleen die pukkel (of ontstoken plekje, wat het ook is) boven m'n mond doet pijn :oo
Zo maar even stomen en hem schoonmaken, daarna lekker douchen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:15

deruijter schreef:
[naam] visolie is toch goed voor je haar en nagels? ik wist niet dat het ook een goede werking had op je huis (gezicht)
Het gaat vandaag wel, heb eigenlijk alleen maar last van vlekjes.
En met foundation erover zie je dat niet. Ik had vandaag ook maar 1 uur toets.
Heb deze week mijn allerlaatste toetsweek van het voortgezet onderwijs, en dan kan ik eindelijk
rusten (tot de examens haha).
Maar ik heb gehoord dat kokosvet spoelen ook goed werkt voor de huid! :)

Had het wel :P Ik slikte het eigenlijk voor m'n concentratie, maar toen bleek het ook goed voor m'n huid te zijn.

Welke foundation gebruiken jullie trouwens? Bij mij zie je altijd dat ik foundation op heb, ik heb een hele moeilijke huidskleur volgens mij ofzo :+ Kan nooit de goede kleur vinden.. En het pakt sowieso nooit goed..

Wat moet je met dat kokosvet doen dan?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:26

Ik heb die op waterbasis van Essence, maar die vind ik niet zo fijn eigenlijk.. maar ik maak hem op en koop er dan denk ik eentje van Clinique, Maybelline (Maybeline? :') ) of Mac.
Deze was toendertijd wel fijn toen ik hem meer gebruikte, omdat die maar 3,50 is :j

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:42

Ik heb voor in de zomer Esteé Lauder double wear foundation
Nu gebruik ik revlon colorstay, ik vind maybelinne newyork 24hours ook heel fijn moet ik zeggen.
En (soms) als concealer gebruik ik Esteé lauder double wear concealer, of van essece maar ik weet
even niet hoe die heet.
Cocos vet moet je een eetlepel in je mond doen en dat een 20 minuutjes / half uur spoelen.
Is erg goed voor je huid.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 17:07

Huh een eetlepel in je mond doen en het dan 20 min spoelen?? Sorry maar wat moet ik daarbij voor me zien haha? ik begrijp het niet.

Zooo, gestoomd + gedouchd, dus plekje is lekker schoon. :D
Huidje is nog een beetje rood omdat ik zo warm douche :') maar dat trekt zo wel weg.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 17:09

deruijter schreef:
Ik heb voor in de zomer Esteé Lauder double wear foundation
Nu gebruik ik revlon colorstay, ik vind maybelinne newyork 24hours ook heel fijn moet ik zeggen.
En (soms) als concealer gebruik ik Esteé lauder double wear concealer, of van essece maar ik weet
even niet hoe die heet.
Cocos vet moet je een eetlepel in je mond doen en dat een 20 minuutjes / half uur spoelen.
Is erg goed voor je huid.

Is dat niet ontzettend vies om 20 minuten olie in je mond te hebben? Of begrijp ik het nu verkeerd? Wij hebben wel kokosolie, alleen dan de vaste variant, een soort boter. Dat zou ik dwn ook kunnen verwarmen en daarna gebruiken?

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 17:29

Ik heb Max Factor Miracle Touch foundation, Warm Almond kleur, dat is de lichtste hier verkrijgbaar geloof ik. Ik heb concealer van Maybelline, Superstay24, vind ik echt superfijn en heel erg dekkend. De lichtste kleur hier verkrijgbaar, maar ik heb in Amerika nog een lichtere gekocht en dan meng ik ze 's winters een beetje omdat het anders nog te donker is.

En wat is het nut van olie in je mond doen om het weer uit te spugen? Dat zie ik even niet.

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 19:35

Heeft een van jullie ervaring met producten van Lush?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 19:37

Edit; link werkt niet. ff onderin zoeken op 'Lush'.. :+

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 19:43

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:31

deruijter schreef:
het zou heel erg goed zijn voor zowel de binnenkant als de buitenkant van je lichaam.
http://www.beautygloss.nl/2011/08/22/oi ... -met-olie/
Unnoo kokosvet word door de warmte in je mond vanzelf olie.

Zou dit ook 's avonds kunnen? Want ik zit nu toch maar een beetje achter de computer niks te doen, m'n moeder verklaard me trouwens voor gek :+

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:31

Haha wat grappig! :)) Lijkt me best nog iets om uit te proberen..
Aangezien ik ook helemaal gek ben van cocosgeur O:)