Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PDI

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:27

Ilsemarie, ik heb nu een 75 C aan.. dus zal niet op D eindigen denk ik. Nu met de zwelling enz. Denk dat ik een mooie C-cup overhoud :j een 70C
Ik laat het wel weten als ik de foto's heb :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:11

ik zei 70D omdat dat evenveel is als 75C maar het zal nog iets slinken idd.. niet aan gedacht! maar 70C is ook heel mooi ;)

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:22

oooh zo, ik snap je :P
moet maar even zien hoe het wordt. Er zit nu nog veel vocht in, dus denk dat als het nu een 70D zou zijn, dat ik dan wel naar C ga. nouja we zien het wel :P

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:54

Kadanz: ja ik denk dat ik daar ook echt om moet denken dat ik na de operatie niet te veel doe.
Zal ook wel even wennen zijn, 6 weken niet paardrijden en niet hardlopen. Hoop dat ik nog een beetje conditie over hou :=
Ik zou ook wel voor en na foto's van je willen zien kadanz :)

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:45

Pebblesther schreef:
Kadanz: ja ik denk dat ik daar ook echt om moet denken dat ik na de operatie niet te veel doe.
Zal ook wel even wennen zijn, 6 weken niet paardrijden en niet hardlopen. Hoop dat ik nog een beetje conditie over hou :=
Ik zou ook wel voor en na foto's van je willen zien kadanz :)

Ik mocht ook na 6 weken weer rustig aan beginnen met hardlopen maar ik het er nog een paar weken rust achteraan geplakt omdat nog niet alle wonden dicht waren. Ik merkte dat ik na beweging (rondje fietsen!) sneller last had dat de wondjes gingen lekken. Dus even gewacht totdat echt alles dicht was. Dat was na een week of 8.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:48

tamaramt schreef:
@kadanzlover; wat een mooie maat heb je dan nu! en fijn dat het allemaal snel en goed is gegaan; dat misselijke en grieperige zijn bijwerkingen vd narcose; daar kun je tot 6 weken na de operatie nog last van hebben. gewoon veel rusten en weinig doen dan komt alles goed!

Klopt, alhoewel ik niet misselijk ben geweest, alleen moe en een beetje lamlending. Komt natuurlijk ook omdat je een beetje gespannen bent, onnatuurlijk beweegt en, zoals je al aangaf, niet lekker slaapt. Komt allemaal goed als je maar rustig aan doet!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:12

@kadanzlover; met mij gaat alles goed; littekens zijn minder mooi als ik gehoopt had maar is prima zo; ben erg blij met het resultaat; dit past goed bij mij ; al moet ik zeggen dat ik van zijkant profiel heel blij ben maar soms van voor profiel ze nog behoorlijk vind; maar dat zit in mijn kop want de meeste mensen denken dat ik een c cup heb terwijl ik nu een 75E heb(en had 75 H/I)

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:18

Silvia: Dus jij bent na 8 weken weer begonnen met hardlopen? Ben echt benieuwd of het hardlopen echt makkelijker gaat met kleinere borsten. Hoe zat het met jou cobditie? Was je veel condite verloren doordat je weken niet hebt gesport?

Opie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:22

Ik 2004 een bvk laten doen. Had E en zou het zo weer laten doen.

arabianwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:37

Hallo ,ik kom me ff melden,moet 10 nov onder het mes en ben nu jullie ervaringen aan het lezen..
Ik kijk er erg naar uit ,heb nu 80 G en ga naar een grote D kleine E,ik heb best wel brede schouders en weeg ong 75 kilo dus das wel een mooi maatje ....

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:02

welkom arabianwoman wat spannend!
je zult geen spijt krijgen!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 07:59

@silvia; poeh na 8 weken had ik nog behoorlijke grote wonden; nee; ik heb echt 6 weken niks gedaan(voornamelijk thuis rusten op de bed of bank) en daarna langzaam aan alles gaan opbouwen; maar hardlopen kon ik met 8 weken nog echt niet hoor. dat duurde wel heel wat langer omdat bij mij alles nog heel gevoelig was en de open wonden.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 08:35

@ tamaramt: oke dan moet ik het hardlopen gewoon maar uit mijn hoofd zetten de eerste tijd! Ik hoop maar dat ik nog in de winter geopereerd wordt dan vind ik het minder erg om niet te kunnen lopen :P

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 10:13

Tamaramt, gelukkig dat je tevreden bent. Je hebt nogal geen leuk traject gevolgd zo!

arabianwoman, welkom!
en spannend hoor!! :D

Vannacht heb ik heerlijk geslapen. Op een paar keer wakker worden na, maar vergeleken met eergisteren al stukken beter :D Eetlust is er echter nog steeds niet... :P

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 12:56

Pebblesther schreef:
Silvia: Dus jij bent na 8 weken weer begonnen met hardlopen? Ben echt benieuwd of het hardlopen echt makkelijker gaat met kleinere borsten. Hoe zat het met jou cobditie? Was je veel condite verloren doordat je weken niet hebt gesport?

Bij mij lag het iets ingewikkelder: 2 maanden voor de operatie heb ik een spier gescheurd in mijn bovenbeen. Dus tegen de tijd dat ik voorzichtig weer mocht beginnen werd ik geopereerd. :+
Ik heb ruim 4 maanden niets aan mijn conditie gedaan, tel daar de narcose bij op en dan weet je dat je niet veel kunt verwachten.
Wat mij betreft het ultieme moment op een fit-test te doen in de sportschool. Slechter kon immers niet! De test wees idd uit dat ik een waardeloze conditie had, gezond gewicht maaren teveel vet in verhouding tot mijn spieren. Goh....

Meteen daarna (8 weken na de operatie) ben ik begonnen met een fitness programma: fietsen, crosstrainer, stevig doorwandelen op de loopband enz., maar geen hardlopen. Dat deed ik 2x per week ongeveer een uur.
Mijn conditie ging in korte tijd in sprongen vooruit! +:)+ dat merkte ik aan de hartslag die steeds lager werd.
De chirurg zei welliswaar dat ik heel voorzichtig dat ik weer mocht beginnen met hardlopen, ik heb het geprobeerd maar ik vond het niet echt lekker aanvoelen. Ik ben sowieso meer een fietsmens.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:11

kadanzlover, goed dat je zo fijn geslapen heb, heb je ook echt wel even nodig in het begin!
word je al gek van het op je rug liggen?

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:28

Silvia, pfff dat is dan inderdaad niet handig. Zul je altijd net zien. Gelukkig ging het snel weer opwaarts toen je weer aan de slag mocht!

Lilian, ik wordt er knettergek van! :P
Pfff heb echt last van me rug 's ochtends.. Maja, nog even volhouden, 8 nov. moet ik voor controle en als het goed is mag ik dan weer op mijn zij liggen :j

Grrrr stomme jeuk.. Stukken van me littekens doen heel erg jeuken... mag niet krabben, mag niet krabben... :n

Opie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 19:23

Pebblesther schreef:
@ tamaramt: oke dan moet ik het hardlopen gewoon maar uit mijn hoofd zetten de eerste tijd! Ik hoop maar dat ik nog in de winter geopereerd wordt dan vind ik het minder erg om niet te kunnen lopen :P

Nou weet wel zeker dat je het uit je hoofd moet zetten. Ik was in oktober geopereerd en eind januari zat ik op mijn paard maar draven deed echt zeer.
Dus zou zeggen niet doen maar daar kom je zelf wel achter. Succes!!!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 19:53

@kadanzlover; ik heb bijna 8 weken op mijn rug moeten slapen; helse rugpijn ; zelfs een kussen onder mijn benen hielp niet en ik kan sowieso alleen slapen als ik op mijn buik lig dus dat waren echt helse 8 weken!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 20:10

Tamaramt, pffff nou hoop echt dat ik 8 november weer op me zij mag.
Ik slaap ook het liefste op mijn buik of op de zij. Rug eigenlijk amper.
Valt me nog mee dat ik niet wakker wordt en op me zij ben gedraaid hihi.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 20:11

Ik sliep ook altijd op mijn buik, was een ellende voor mij, al die weken op m'n rug. :')
Maar inmiddels slaap ik alweer ruim een half jaar op m'n buik, even doorzetten dames!

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 23:46

Ik sliep na 1 week alweer op mijn zij, en 2 weken later werd ik wakker op mijn buik. Had daar gelukkig helemaal geen last van, en mijn PC vond het prima! :) Ondersteunde mezelf wel met een kussen langs mijn zij zodat ik niet heel fanatiek zou gaan rollen (ik beweeg veel in mijn slaap).

Sport viel wat meer tegen, kon na 8 weken echt nog niet goed paardrijden (wel stapritjes), bij draf en galop ging de onderkant van mijn borsten heel erg tintelen, geen pijn, maar echt dat gevoel als je voet slaapt.

Voor mij is de operatie alweer 3 maanden geleden. Wat gaat de tijd snel!! Kan nu alles weer, en meer (rennen, bukken en doorlopen zonder checken of alles nog goed zit :'), paardrijden, BH's shoppen, strakke shirtjes aan zonder ongemakkelijk gevoel, kletsen met mannen zonder dat ze direct een verdieping lager kijken etc.).

Even doorzetten hoor meiden die nu aan het herstellen zijn! Het is het zo waard!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 23:48

Ik vier nog steeds elke keer een feestje als ik de Zeeman in loop en met een beha van 7 euro de deur uit kom. :')
Vergeleken met de beha's die ik daarvoor moest kopen..

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 23:55

Dat kan ik helaas niet, door mijn smalle omtrek. Ik heb nu een 70E, dus alsnog een vrij lastige maat, maar bij de wat duurdere winkels zeker wel goede en leuke BH's te vinden! :) Misschien koop ik eens gewoon een keer een 75D bij de zeeman... Kijken hoe dat zit :P

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 09:58

hih, jaaah inderdaad lekker een bikini bij de h&m kopen!! :P

Hoe deden jullie trouwens je oksels scheren? :o?