Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:47

Ja hoor ik zit op kantoor :j Ik heb wel het één en ander te doen hoor en dat doe ik ok gewoon tussendoor, en heb ook nog een verslag liggen, maar mijn hoofd is net een donderwolk dus ben even neit zo productief :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 12:05

Durante, balen dat je zo slecht hebt geslapen, hoop dat je snel weer kunt hardlopen, lekker je energie eruit en dan moe maar voldaan je bedje in :z

De oudste (wordt in februari 6 jaar) heeft een paar vriendinnetjes die weer een jonger broertje of zusje hebben en daar zit onze jongste dan weer bij in de klas. Vind de stap nu ook minder groot dan bij de oudste, dan is het toch allemaal nieuw, je kent de leraren niet, kind kent de school niet. Nu bij de jongste is dat heel anders, die ging al vaak mee met zijn grote zus wegbrengen en hij speelt vaak in het speeltuintje bij ons in de straat waar ook weer de andere vriendjes en vriendinnetjes komen. Erg leuk allemaal.

Ik heb inderdaad een sTinkert := Hij is 's winters zwart en in de zomer door de zon wordt hij donkerbruin. In regenachtige periodes is hij grijs van de modder. Heeft een wit kolletje, een witte sok en een witte voet. Kijk maar eens bij Tinkers in the Picture, daar komen ze in alle kleuren voor: bruin, zwart, bont. En groot, klein, dik, dun :D Die van mij is redelijk groot, ± 1.60 m Hij wordt soms ook wel voor een fries aangezien :=

En ik zit nu ook op kantoor te bokken :o ssssssttttt Iedereen zit hier in vergadering (ambtenaren), heb nu even het rijk alleen :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:20

Zo schattig Bom, ik ben ook mee geweest met de eerste schooldag van mijn neefje. Vond het zo'n moment, een enorme stap! Van een peuter naar een kleuter :o
Fijn dat het met je rug beter gaat!

Nog even geduld Durante! Ik heb een week niet mogen lopen ivm een lichte knieblessure. Vanavond mag ik weer! *\o/* Moet het alleen erg rustig aan doen -O-

Het is zo druk hier op het werk, ik gebruik bokt echt als een rustmomentje. Even stap op de plaats maken en dan kunnen we er vol tegen aan. Ik ga mijn boterhammetjes smeren en even bij mijn collega's zitten! Tot straks! :wave:

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:30

Eetze ;)
Ik heb me ook maar even broodje gemaakt, alhoewel ik niet zo'n honger heb..
Zopas even aan 't knutselen geweest,maak af en toe van die 3d kaartjes,maar ben er ook alweer flauw van...
Sorry haha, ben vervelend :o
Straks maar even naar buiten een ommetje maken, neem m'n krukken maar mee, dan loop ik even zonder,en dan weer met krukken..vind 't ook wel weer raar staan, loop zowieso niet erg soepel, en dan heb je de krukken ook nog in 1 hand,maar aan de andere kant heb ik zoiets van, wat kan mij 't schelen :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:44

:wave:

Buitenritje was lekker... Wegens file geen bos, maar rondje golfbaan. Ook leuk en toch ff lekker uitwaaien...
We sloten af met een regenboog, dat was wel heel bijzonder...

De begravenis was bijzonder, enorm ontroerend hoeveel mensen er gekomen zijn en hoe de emoties opliepen. Gelukkig hadden we een enorme voorraad zakdoekjes, dus de tranen konden gedroogd worden hoor. Er is enorm mooi gesproken en wat ik zelf een heel bijzonder moment vond was dat haar man en volgens mij moeder en zus duiven los lieten, alsof ze háár loslieten en over lieten gaan. We hebben ons gedurende de dienst en alles een beetje op de achtergrond gehouden en dat was goed. Gelukkig konden we de familie nog wel even een knuffel geven.

Om een beetje te bekomen van de emoties en de hoofdpijn heb ik net nog ff een rondje gelopen, beetje interval: 5 minuten medium tempo, 2 minuten hard, 2 minuten jog, 2 minuten hard, 2 minuten jog, 2 minuten hard, 5 minuten medium. Was lekker... :j

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:54

Klinkt heel mooi WenK. Al blijft het niet eerlijk, veel te jong.
Fijn dat je lekker je hoofd leeg kunnen maken, je klinkt lekker ontspannen.

Het tegendeel bij mij, ik ga echt overlopen. Ik loop ontzettend achter in mijn werk, heb dit ook meerdere malen aangegeven. Vertelt mijn manager doodleuk, dat ik donderdag maar even op een andere afdeling mee moet helpen, want die zitten er helemaal in. Euh en ik dan, komt daarna iemand mij ook nog helpen? Hij stond mij heel raar aan te kijken. *zucht* laat ook maar, als het er op aankomt dan weiger ik gewoon te helpen. :n Ik mag wel tot mijn oren in het werk zitten en niemand die naar mij om kijkt. Niemand ziet mij ook naar huis gaan om 18 uur, terwijl iedereen al lang en breed heeft gegeten. En dan moet ik nog een uur in de auto voor ik thuis ben. Een beetje erkenning en waardering zal zo helpen. :n
Het enige wat ze zien zijn positieve cijfers, dus dan zal het mij wel goed gaan. *zucht*

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:03

Klinkt zeker mooi, wenk, zit hier bijna met tranen in m'n ogen...ook al kon ik haar niet, ik las net even in dat topic over haar,het was een indrukwekkende begravenis hoor ik wel...
Lekker dat je nog even hebt kunnen rennen ;)

Fanneke; nah , leuke baas heb je zeg, hij kan toch wel een beetje meer rekening met je houden :(
En dat je nooit geen complimentjes krijgt, da's ook niet leuk...
En nu moet je nog een uurtje rijden naar huis?
Staat 't eten dan wel al klaar voor je?

Zo heb m'n eten net klaar, belt m'n vriend dat ie even wat later komt,achja, ken gebeuren.....

Heb net de trombosedienst gebelt, voor de uitslag bloedprikken van vanmorgen, de waarde is nog steeds helemaal goed ;)
Ik werd nu elke week geprikt, voor controle,maar hoef nu pas over 14 dagen weer gecontroleerd te worden.
Kan zijn dat ik straks zo'n zelfmeetingapparaatje krijg, dan kan ik mezelf dus controleren, net zoals mensen die suikerziekte hebben; die kunnen ook zichzelf controleren...
Binnenkort maar 's de trombosedienst eropaan spreken.
Nou eetze iedereen,ik ga even naar buiten, m'n vriend tegemoet lopen :D
En een fijne avond en tot morgen!
Laatst bijgewerkt door Durante op 23-11-10 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:07

Wen :(:) Klinkt mooi, al is het natuurlijk niet goed :n
Wat een mooi idee van die buitenrit en dan ook nog een regenboog, wauw!
Fijn dat je lekker hebt gelopen :)

Fan: super van je jasje, dat is nog eens leuk :D
Balen zeg van je werk! Dat is niet leuk :n

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:20

Ja het is een bijzondere en bijzonder emotionele dag geweest vandaag. Het was mooi, het was verdrietig en het was 'warm' (al vroren m'n tenen eraf). Ben er ook best moe van en dit gaat best een poosje malen.

Voor mij trouwens nog even bijzonder, ben nog even langs het graf van een vriendinnetje van mij van vroeger gelopen, heb haar gevraagd om een beetje op Nicole te letten....

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:59

Wauw, wat een heftige, emotionele, maar ook wel soort van mooie en speciale dag voor je Wen...Sterkte! :(:)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 21:58

Ik ga weer hardlopen, even omkleden en dan lesje 4; 5km onderhoud. Ben benieuwd hoe mijn knietje het gaat doen. Lesje 4 is niet zo heel spannend, dus moet een mooie graadmeter zijn. Moet trouwens ook op zoek naar handschoentjes! Zaterdag maar in Duitsland kijken. We gaan een dagje shoppen! *\o/*

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:43

Succes Fann!

Ik hoop dat morgen kan lopen. Vanavond door de trap gezakt en toen schoot t vol in mn lies, dus loop nu niet geweldig... :n

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:09

Zo terug van lesje 4, heb ik weer niet goed naar Renate geluisterd. Ik dacht dat ik 2 minuten wedstrijdtempo moest lopen met 1 minuut wandelen. Hoor ik achteraf: super gedaan, de volgende keer gaan we een stapje verder, we gaan 15 keer 1 minuut op wedstrijdtempo en tussendoor wandelen. Dat is iets harder dan vandaag het jogtempo.... Euh jogtempo? ooh :+
Maar goed 10 keer 2 minuten minuten op wedstrijdtempo kunnen volhouden, dan moet die 15 keer 1 minuut ook wel lukken :D

En het belangrijkste van alles, geen last van mijn knie! *\o/*

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:13

:wave:

Fijn dat het een mooi afscheid was :(:)

Fan, dat is niet leuk zeg :n IK herken het wel een beetje, hoewel ik het nu wel rustig heb trouwens en dat vind ik ook helemaaaaaaaaal niet leuk :n

IK heb me laten strikken voor de kerstviering op het werk, maar de samenzang begeleiden op mijn bugel :+ ( we zijn een christelijke instelling ;) dus wij hebben ook echt altijd een soort kerstdienst, zo ook met pasen :j )

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:16

Ooh wat gezellig Sas!
Ik heb dit jaar de Sinterklaasorganisatie op mij genomen, vind ik ook erg leuk om te doen! :j Het voelt goed om zo betrokken te zijn :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:20

ja is ook meestal wel heel erg leuk, ware het niet dat ik al 5 kerstconcerten heb :+ dat is dus wel een beetje druk allemaal :+ Ik denk dat ik het dus ook alleen maar hou bij het begeleiden van de samenzang, want nog een stuk instuderen samen met piano zie ik echt niet zitten, heb er domweg de tijd niet voor :n

Ik weet niet wat ze hier met Sint e.d. ik zit heeeeeeeeeeel bewust niet in de PV :D ze vragen me wel steeds of ik er ook bij wil om dingen te organiseren, maar ik geniet er liever een beetje van :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:51

Ik heb het dit jaar georganiseerd omdat niemand naar voren stapte :+ het is ieder jaar zo gezellig, anders zou het helemaal niet door gaan :(
Ik duld geen gezeur, haha. Zeurt iemand, prima, dan organiseert diegene het zelf maar, als hij het beter weet. :) Ik organiseer het ook in de baas zijn tijd.
Ik heb lekker gedouched en ga even op de bank zitten. Weltrusten! :wave:

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:52

hai allemaal!

Tijdje niet aanwezig geweest, had het loeidruk en een loei-hardloopdip, ik heb een week niet gerend :oo.

Nog veel sterkte Wenk! :(:) Fijn dat je knie goed voelt Fan! Heb je inmiddels al 5 km achter elkaar aan kunnen lopen? (kan zijn dat ik erover heen gelezen heb!). Succes met alle kerstvieringen e.d. Sas! Ben jij ook nog aan het lopen of wacht je dat je het rustiger hebt? En Bomm, lukt het wat met je nieuwe schema?

Ik pak de draad weer op, die week rust heeft me wel goed gedaan. Gisteren 3 x 7 minuten volop gerend, en tussendoor 2 minuten langzaam sjok tempo. En het belangrijkste: ik had echt weer lol. De weken daarvoor moest ik er constant tegen vechten en leek me vooraf een loop van 20 minuten een enorme opgave! 10 december heb ik een run op Ameland, 5 kilomter. Hebben hier mensen die adventure run wel eens gedaan?

Morgen ga ik weer los, kijken of ik het plezier weer een beetje terug gevonden heb! *D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:59

Waarom kijk ik toch nog even, voordat ik de laptop uitzet? :O

Hai Mirkim, fijn om te horen, dat het lopen lekker ging! :j
Nee, loop nog geen 5 km aan één stuk :n Knie heeft toch wat roet in mijn programma gegooid, heb de loop van afgelopen zondag af moeten zeggen. Zondag 5 dec heb ik er weer één, zal hem ook niet in één stuk worden, maar dat geeft niet. ;) Het duurt niet lang meer :)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:01

Hup, snel je bed in ;)
Slaap lekker!!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 08:55

Wen, wat mooi om zo afscheid te nemen alleen had het 60 jaar later moeten zijn, zo oneerlijk :n
Fan, wat goehoed van je knie :j
Sas, pffffff wat druk zo eind vh jaar
Jaan, hoe krijg je het voor elkaar om door een trap te zakken?! Sterkte met je lies
Mirk, goed dat je het weer hebt opgepakt. Ik doe even geen schema, ik loop nu 2x per week 5K en 1x per week 10K en zo probeer ik de winter door te komen :o

Vandaag weer Mamadag :D maar ook boodschappendag en poetsdag en wasdag :P En hardloopdag en knolliedag *\o/* manlief komt om half 6 thuis, dan ga ik lopen en hij koken en na het eten ga ik naar Zorro :j Iets doen aan rechtrichten want meneer wordt steeds schever >;)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:11

Ik ben bezig met hardlopen op de loopband van de sportschool.

Begon met 2.5 minuut wandelen
10 minuten hardlopen
2.5 minuut wandelen

heb het al uitgebreid naar 12 minuten hardlopen

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:20

Goedemorgen!

Hier weer op werk. Moet zeggen; het gaat me steeds meer tegenstaan. Ik ben heel erg teleurgesteld in de reacties van sommige mensen op het feit dat ik een dagje vrij wilde voor de begravenis enzo. Dat icm dat ik 3 van de 4,5 dag alleen zit, dat ik me over alles moet verantwoorden en dat het nog steeds veel te rustig is... Bah

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:24

jammer is dat Wenk :n

Ik hoop vanavond nog even snel een rondje te kunnen doen, of misschien een rondje wandelen, komt een meneer van de Rabobank voor de verzekering van Arjan zijn nieuwe vrachtwagen, dus daar moet ik wel even bij zijn. Hij komt pas om half 9 dus als ik een beetje op tijd ben dan moet dat wel lukken.

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:45

Goedemorgen,

Hier ook een hardloopdipje.. heb me wel opgegeven voor de Marumer oudejaarsloop van 10 km...

Sterkte Wenk en wat ontzettend vervelend dat ze daar op jou werk geen begrip voor hebben... harteloze mensen bah!