Ik heb wel het één en ander te doen hoor en dat doe ik ok gewoon tussendoor, en heb ook nog een verslag liggen, maar mijn hoofd is net een donderwolk dus ben even neit zo productief
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb wel het één en ander te doen hoor en dat doe ik ok gewoon tussendoor, en heb ook nog een verslag liggen, maar mijn hoofd is net een donderwolk dus ben even neit zo productief

Hij is 's winters zwart en in de zomer door de zon wordt hij donkerbruin. In regenachtige periodes is hij grijs van de modder. Heeft een wit kolletje, een witte sok en een witte voet. Kijk maar eens bij Tinkers in the Picture, daar komen ze in alle kleuren voor: bruin, zwart, bont. En groot, klein, dik, dun
Die van mij is redelijk groot, ± 1.60 m Hij wordt soms ook wel voor een fries aangezien 
ssssssttttt Iedereen zit hier in vergadering (ambtenaren), heb nu even het rijk alleen
Moet het alleen erg rustig aan doen

Ik mag wel tot mijn oren in het werk zitten en niemand die naar mij om kijkt. Niemand ziet mij ook naar huis gaan om 18 uur, terwijl iedereen al lang en breed heeft gegeten. En dan moet ik nog een uur in de auto voor ik thuis ben. Een beetje erkenning en waardering zal zo helpen. 

IK herken het wel een beetje, hoewel ik het nu wel rustig heb trouwens en dat vind ik ook helemaaaaaaaaal niet leuk
( we zijn een christelijke instelling
dus wij hebben ook echt altijd een soort kerstdienst, zo ook met pasen
)
Het voelt goed om zo betrokken te zijn
dat is dus wel een beetje druk allemaal
Ik denk dat ik het dus ook alleen maar hou bij het begeleiden van de samenzang, want nog een stuk instuderen samen met piano zie ik echt niet zitten, heb er domweg de tijd niet voor 
ze vragen me wel steeds of ik er ook bij wil om dingen te organiseren, maar ik geniet er liever een beetje van
het is ieder jaar zo gezellig, anders zou het helemaal niet door gaan 
Ik organiseer het ook in de baas zijn tijd.
.
Fijn dat je knie goed voelt Fan! Heb je inmiddels al 5 km achter elkaar aan kunnen lopen? (kan zijn dat ik erover heen gelezen heb!). Succes met alle kerstvieringen e.d. Sas! Ben jij ook nog aan het lopen of wacht je dat je het rustiger hebt? En Bomm, lukt het wat met je nieuwe schema?

Knie heeft toch wat roet in mijn programma gegooid, heb de loop van afgelopen zondag af moeten zeggen. Zondag 5 dec heb ik er weer één, zal hem ook niet in één stuk worden, maar dat geeft niet.
Het duurt niet lang meer

maar ook boodschappendag en poetsdag en wasdag
En hardloopdag en knolliedag
manlief komt om half 6 thuis, dan ga ik lopen en hij koken en na het eten ga ik naar Zorro
Iets doen aan rechtrichten want meneer wordt steeds schever