Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sMieke schreef:Goed om te horen jesito!
De scopie zegt bij iedereen wat anders. Ik had wel 2 "vlammetjes" naar boven en een naar onderen waar ze biopt van heeft genomen. Ze deed er rustig over maar bij mij voelt het niet ok en vorige x zat mijn gevoel er ook niet naast. Ik ga ook nog eens in de alernatieve sector kijken wat die te zeggen hebben.
gabyfedde schreef:Ik ben vorig jaar in NL voor het eerst geweest. Moest 2x, want eerste keer was het mislukt. Maar gelukkig was alles goed.
Ben ondertussen verhuisd naar Zweden. Hier doen ze het anders, je krijgt geen oproep maar er wordt gewoon een afspraak voor je gepland en je krijgt dan een brief met info en wanneer je moet komen. Ben, ondanks dat ik pas net geweest ben en alles 100% goed was, gewoon maar gegaan. Liever een keer extra gecontroleerd (niet dat ik het prettig vind ofzo...) dan een keer te weinig. Ging er een stuk professioneler aan toe dan bij mijn huisarts in Nederland (dit was in het ziekenhuis). Uitslag laat max. 10 weken op zich wachten, dus ik moet nog even geduld hebben.
Cowgirltjuh schreef:Mag ik iets vragen.. Een standaard uitstrijkje, kijken ze daarbij naar of je baarmoederhalskanker hebt of kunt hebben? Heb namelijk al een tijdje veel pijn maar heb ook vvf gehad.. Ik ga volgende donderdag naar het ziekenhuis maar ik en toch een beetje ongerust. Echter heb ik nog niet zo lang geleden een uitstrijkje gehad.. dus vraag me nu af of ze daarbij erop checken..
Cowgirltjuh schreef:Ok Janneke, dus normaal gezien zou dat tijdens het uitstrijkje getest zijn? Ik weet dat ze getest hebben op schimmels etc.. Maar wist niet of er ook standaard op kanker getest werd.. Ga straks nog even naar de HA bellen ter bevestiging.. Zou al een hele geruststelling zijn als het geen kanker is..
Heb namelijk sinds een tijdje ook heel veel last van mn darmen/buik en omdat dat vaak gepaard gaat.. Maar heb ook niet zo'n goede darmen, daarvoor ga ik vanaf volgende week naar de dietist..