Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 14:08

Of op een atletiekbaan, werkt ook heel goed.

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 18:14

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 18:18

Jeuj, de filmpjes staan online!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 18:22

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 18:33

Ik heb sokken van de Lidl en van Falke. Maar ik draag ook vaak gewoon van die enkelsokjes.

Mijn moeder zweert met kampherspiritus tegen blaren. Als je voeten heel zijn, dan elke avond even insmeren. Zorgt er voor dat je huid steviger wordt.

Ik heb de filmpjes gezien, en wilde dat ik het niet gedaan had. Jeetje, je ziet dat ik het de hele weg gewoon zwaar heb...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 18:38

Ach troost je, ik loop heel stijf met mijn schouder. De trainer zei het al, maar nu zie ik het zelf ook...

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 19:00

Ik vind het altijd zo apart jezelf terug te zien }:0 *kijkt nu naar eigen video*

Druk tijdens de Dam tot Damloop... tja, kan ook niet anders maar ik vond het wel wat hebben :D ik heb overigens geen last gehad dat ik geen ruimte zou hebben voor m'n eigen tempo, maar ik vertrok in een vrije kleine groep :j sterker nog, ik had heerlijk ruimte over, mijn 10 km run bijvoorbeeld was echt dringen en heb ik haasje over moeten doen toen een meneer voor mij besloot zijn veters te strikken :))

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 19:17

Zo, ik ben weer genezen :P
Vandaag rijbewijs opgehaald, veel rondgereden :D
Deze week weer beginnen met hardlopen. Nieuw schema, nl die voor 4 mijl. Zo wil ik het weer rustig oppakken en dan verder. ;)

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 19:22

Het viel mij ook reuze mee qua drukte, ik ben achteraan gestart van mijn groep. En we hebben nog een heel stuk alle ruimte gehad doordat alles zo snel de tunnel door was.

Haasje over? Hahaha, zie het echt voor me ;)

Een schema voor op je mp3 of gewoon op de comp lauralarissa?

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 19:26

mp3 ;) ben lid geworden van dutchrunners dus heb heel veel schema's nu. Moet ze alleen nog downloaden :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 20:19

Ik vertrok achteraan, was namelijk net op tijd in het startvak doordat er een tram uit was gevallen. Het was dus behoorlijk dringen geblazen. Volgende keer maar weer verder naar voren lopen, nog voor de start.

Zondag weer een wedstrijd als het goed is. 5,5 km, heb er zin in!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 20:24

Lief dat jullie er naar vragen. Training was leuk, dankzij de interactiviteit en de koffie en red bull ben ik de dag goed doorgekomen. Ben echt doodop. Ga ook straks vast slapen. Lis is ook moe hoorde ik van mijn stalhoudster, Lis ging vanmorgen rollen in de paddock en bleef lekker een poosje liggen, m'n meisje... :(:)

Hardlopen wordt deze week korte rondjes interval en dan volgende week of de week erop weer duurloop. Zo hoop ik het toch nog even in te plannen. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat het zo moet en dat ik zo loop af te tellen, maar goed. Nog 2 weken en dan is het even klaar. Dan zijn mijn avonden en weekenden weer even echt van mij (en Lis). Heerlijk!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 20:24

Pebblesther schreef:
lauralarissa schreef:
Ik ben heel ziek aan het worden. Bah zeg! Zondag dam tot dam gaat hem denk ik niet worden :(
jammer zeg :( Heb je hem nog gelopen?

Angela_ schreef:
Trouwens, zal ik vandaag met een korte broek lopen of met een 3 kwart?
Ik loop sinds kort alweer met een lange broek.

Roane Annemiek en Angela netjes gedaan!!
Heb goede tijden voorbij zien komen :j

Ik merk de laatste tijd dat ik na het lopen last heb van mijn rechter knie. Nu heb ik al niet echt goede kniën, heb als kind een keer mijn knie op slot gehad en nu sta ik ook wel eens met mijn kniën naar achteren, das ook niet goed, ik moet er echt om denken dat ik recht op sta.
En dat terwijl ik juist lekker wilde trainen voor de 4 mijl. Denk toch dat ik maar rustig aan moet doen anders kan ik straks de 4 mijl niet eens lopen.
Loopt iemand van jullie met een kniebrace? Misschien dat dat wat stevigheid biedt.

Toen ik een sportopleiding deed had ik een brace, voor mij ideaal! Juist ook omdat ik nogal flexibele knieschijven enzo heb. Nu wordt er voor mij een nieuwe brace besteld. Ik ben benieuwd hoe dit gaat werken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 20:26

WenK schreef:
Lief dat jullie er naar vragen. Training was leuk, dankzij de interactiviteit en de koffie en red bull ben ik de dag goed doorgekomen. Ben echt doodop. Ga ook straks vast slapen. Lis is ook moe hoorde ik van mijn stalhoudster, Lis ging vanmorgen rollen in de paddock en bleef lekker een poosje liggen, m'n meisje... :(:)

Hardlopen wordt deze week korte rondjes interval en dan volgende week of de week erop weer duurloop. Zo hoop ik het toch nog even in te plannen. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat het zo moet en dat ik zo loop af te tellen, maar goed. Nog 2 weken en dan is het even klaar. Dan zijn mijn avonden en weekenden weer even echt van mij (en Lis). Heerlijk!

Even een tipje he, maar interval is vermoeiender dan een korte rustige duurloop. Om je energie te sparen zou ik dus kiezen voor een rustige duurloop. Zeg maar in zone 1/2. Om te herstellen moest ik dat ook lopen namelijk. Vind het rot om te lezen dat je zo doorheen zit. Hopelijk vind je snel wat meer rust.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 20:29

Komt wel weer goed met mij hoor. Het is echt even 2 weken overleven (al mag ik dat eigenlijk niet zo zeggen, je moet positief blijven denken en 'overleven' is niet positief) en daarna heb ik weer wat tijd voor mij en m'n beestjes. Even kwaliteitstijd en daarna zit ik gauw weer lekker in m'n velletje hoor. :j

Ik vind interval vaak juist opwekkender, omdat ik een beetje op de tijd moet letten gaat het sneller voorbij, maar misschien idd dat ik het wel wissel, want een rondje 1 tempo joggen is wel heel ontspannend... :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:10

Wen, heb je nog een vervolgdag op vandaag? Of is het nu klaar, hoop het voor je :j

2 okt gaat m trouwens niet worden, hebben dan een verjaardag staan waar we heen moeten.

Zo net ff lekker gereden, zo'n 45 min dus het half uur beweging per dag heb ik weer gehad :D Morgen hardlopen, zou eigenlijk woensdag pas moeten maar dat is voor mij echt een moeilijke dag. Heb dan mijn mama-dag en 's avonds ga ik dan altijd naar Zorro. En ik heb gewoon zin om morgen te lopen := Zou wel iedere dag kunnen lopen, vind het zooooo lekker, vooral het gevoel wat je daarna hebt als je onder een warme douche staat

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 22:32

@Bom, wat een fijn vooruitzicht!! :D London lijkt mij echt geweldig! :D

Als ik al jullie ervaringen lees van de Dam-tot-Dam loop, weet ik het zeker, volgend jaar ben ik erbij!!
Mijn enthousiasme werkt aanstekelijk, één van mijn collega's van het andere hotel is ook begonnen met lopen. Kreeg vanmorgen een uitgebreide email en de aanhef begon, "goedemorgen coach! na lang wikken en wegen, kontjes draaien en twijfelen, ben ik toch gegaan. Ben blij dat ik ben gegaan, want ik voel mij heerlijk. Ik krijg van Evy 1 dag rust en dan moet ik mij dinsdag melden voor les 2. En hoe ging het met jou zondag, coach?" :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 23:28

Vanavond hebben wij een coopertest gekregen, geheel onverwacht. 12 minuten rennen en heb net het 6e rondje niet gehaald van 400 meter. Afijn, 2.4 km gelopen in 12 minuten, ik was voor mijzelf tevreden. Coopertest vind ik alleen niets aan. :n

Ik ben ook heel blaargevoelig maar die X-socks werken bij mij echt heel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 23:31

Ik heb mijn voeten nu vol zitten met blarenpleisters, hihihi! Ziet er niet uit, maar ja. Ook morgen maar weer eens de pedicure bellen voor een afspraak.

Mambobeach: Is toch heel netjes? Je mag zeker wel tevreden zijn hoor!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 23:47

Mijn buurvrouw is pedicure en ben er nog nooit geweest, ik moet ook maar eens gaan denk ik. :D

Jawel, ben ook tevreden hoor maar het is wel moeilijk je tempo te vinden vind ik. Dit was ook weer nodig voor de indeling van de nieuwe groepen. Onze groep is vrij groot en er komt weer een nieuwe beginnersgroep aan dus moet alles weer worden ingedeeld. Als het goed is hangt woensdag het lijstje op. :j

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 23:59

Netjes hoor MB!

Leuke foto's Roane.

Nette tijden allemaal bij de dam tot dam loop :)

Jeetje netjes WenK dat je het op deze minder leuke tijden toch vol kunt houden om naar je zelf te luisteren!

Bom Londen! Heb je geen plek in de koffer vrij? :+

Net zelf nog even rondje gelopen. Begon met gigantische steek. daardoor heb ik eerst een heel stuk gewoon gelopen en toen zonder problemen de les afgewerkt! :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 08:27

Goedemorgen :wave: :O

Meiden wat zijn we allemaal gezellig druk bezig met hardlopen :j

WenK :(:) volhouden mop, goede tijden komen eraan :*

Ik ga vanavond weer een rondje doen en dat heb ik ook wel nodig want ik ben &^&*^*(&*(^ gefrustreerd. Gaat wel weer over hoor, maar sommige mensen kunnen beter even een blokje omgaan :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 08:55

Bom, nee het is een 5-daagse training, dus moet in oktober nog 1 keer, in november 2 keer en in december 1 keer.

Och, alles komt wel goed hoor, vanmiddag lekker lesje met Lis die we gaan afsluiten met wat grondwerk/VD. Daarna komt de smid dus heeft ze weer nieuwe nikes, als ik dan thuis ben ga ik ff rondje lopen en vanavond ga ik lekker voor de tv NCIS kijken... Blij zijn met, genieten van en uitkijken naar kleine mooie/leuke momentjes tussendoor... :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 08:58

Dat ga ik ook lekker kijken WenK :j Maar moet eigenlijk ook aan de studie met mijn muziek :o
Gisteren muziek gehad en ik moet er nu echt wat aan gaan doen anders kan ik niet meekomen :+ En dat is nieuw voor me want ik oefen namelijk nooit :+ Arjan zal dolgelukkig worden denk ik :')

Ik wil mijn baas eigenlijk vragen of ik een HBO opleiding tot office manager mag volgen, maar ik durf dat niet zo goed :o

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 09:45

Hmmm Wen, als er maar niet teveel huiswerk bijzit. En goed van je dat je voor ogen houdt om te genieten van de leuke momentjes. Vooral daarop focussen :j

Sak, waarom durf je niet? Bang om afgewezen te worden? Herken het wel hoor, gelukkig wordt het hier bij mij op het werk erg gestimuleerd, iedere medewerker van onze dienst heeft dit jaar 1500 euro opleidingsbudget gekregen :j

Zelf zou ik even uitzoeken waar en wat je precies wilt, dit uitprinten en dat overhandigen. Desnoods met een goede motivatie erbij. En waarom HBO Off Man? Je bent nu toch al Off Man? Deze vraag ga je absoluut krijgen van je baas ;)

Heb geen plekkie in de koffer meer :n heb namelijk geen koffer :D Wel een hele grote backpackersrugzak. Dat wordt proppen Talsha :+

Zo eens even zoeken wat ik voor lesje mag gana lopen vanmiddag