Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Rosa

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:24

_O-
Ik hoop dat je fris en fruitig bent morgen!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:40

bom@ geniet van de koelte morgen op het ziekenhuis! ;)
succes he. :(:)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 11:24

Bommeke, succes in het ziekenhuis..!!!

Vanochtend gelopen, na 3,6km was ik helemaal op met dit weer.. Heerlijk weer voor het strand maar iets minder voor het lopen hahaha..!!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 11:37

Succes vandaag Bom!

Ik heb gisteren m'n 3e les start to run gedaan, ging me eigenlijk prima af :j nu 2 dagen vrij :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 11:51

Sterkte Bom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 12:41

En mocht het met de drain niet lukken Bom, dan kun je altijd dit nog proberen:

Citaat:
Houdt u vocht vast?
Nieuw: Solidago forte van A.Vogel om het vocht beter af te voeren!

Wat een achterlijke reclames staan er onder de topics soms! :roll:

Maar zonder gekheid, heel veel sterkte! :(:)

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 12:52

warm is het he :+
ik moet nog steeds weer beginnen met lopen :o
pff maar vind het nu echt te warm hoor :+

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 12:53

Je gaat lekker Loesje... :j
Angela, inderdaad die reclames soms... ( ik heb vorige week heel de week fatburners gezien :P )
Rosa, je hebt gelijk hoor, het is ook veel te warm maar goed, ik wil nog even strak in het pak voor de vakantie... ;)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 12:56

_O- Angela!

Ben er weer, bult was dus inderdaad een joekel van een ontsteking. Ze hebben 'm schoongespoeld en zit nu met een verband op mijn achterhoofd met daarover zo'n net waar mijn gezicht uitgeknipt is :D Voel me net Fatima ;)

En het was geen pretje :n Heb de vingers van iemand fijn geknepen en de boel bij elkaar geschreeuwd. Man man, wat een pijn. Kon die chirurg wel wat _-:( De wond moet nog wel een paar dagen open blijven zodat alle troep eruit kan, maar chirurg verwacht dat het over een week een stuk beter gaat. Ik mocht alles weer doen zei hij, dus ik direct: o dan ga ik mogen even paardrijden en nog hardlopen.... Maar dat was toch niet de bedoeling. Eerst wond dicht, dan weer sporten.

Straks lekker voetbal kijken, en nu een beetje bokken om de tijd te verdoen.

En nog bedankt hoor allemaal voor het meeleven, echt super lief :j

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 12:58

haha goed van je smart!
elke dag denk ik, ik ga vanavond wel maar meestal ga ik dan paardrijden of is er nog wel iets anders dat moet worden gedaan.. en dan schiet het er weer bij in.
volgende week dan maar :+

Bom :(:)
kan me voorstellen dat het geen pretje was!
Gelukkig ben je er nu vanaf! Hopelijk knap je snel op.

elmo1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:02

Dat klinkt heftig Bom, wel beter dat alles eruit is nu en het kan genezen, beterschap.
ben trouwens blij dat ik vandaag een rustdag heb wbt lopen, wat een hitte!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:22

Ah bah Bom, lijkt me inderdaad geen pretje :=

Ik schrok me net ook dood.

Ik kom beneden, en mijn oudste hondje komt me tegemoet. Meestal blijft die liggen op de plaats als een majesteit, dus dat vond ik al vreemd. En normaliter komt de jongste meteen aanstormen van 'heeeee, ikke ook aandacht!' en dan woest kwispelen en tegen je opspringen alsof hij je in geen jaren heeft gezien. Maar nou bleef hij weg.
Dus ik kijk rond, zoek de kamer af. Misschien had m'n moeder hem meegenomen, maar dat leek me sterk. Dus ik hem roepen, ongerust, strompelt hij onder het kleine tafeltje vandaan zonder zijn achterpootjes te gebruiken :oo zette ze uiteindelijk wel onder z'n lijfje maar kwam met bolle rug en stijve pootjes aanzetten zonder te kwispelen en met grote oogjes van 'help, auw!'
Dus ik gelijk mijn moeder bellen, had hij vanmorgen ook al verlamingsverschijnselen? Nee, niet. Dus hup asprientje achter zijn kiezen met een stukje kaas, en nou even afwachten. Als hij nog zo is vanmiddag naar de DA sjeezen.

Snap niet hoe dit kan, vanmorgen was hij nog best, nou loopt hij te strompelen :=

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:56

och jee, sterkte voor je hondje Roane :(:) hopelijk valt het mee!

@Bom, het lijkt mij inderdaad ook geen pretje! Maargoed 'als dit alles is' (om het zo maar even te zeggen) dan mogen we toch wel blij wezen :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:02

Ja ja, we zijn ook blij hoor. Volgende week is het allemaal achter de rug en zijn we weer klaar om de hardloopschoenen aan te trekken. Het was niet mijn bedoeling om over te komen als een zeur :n Sorry als dat wel het geval is.

Roane, dat is schrikken! Kan hij misschien ergens vanaf gesprongen zijn en verkeerd terecht gekomen zijn? Hoop dattie snel weer de "oude" is. Vind het altijd zo naar als dieren wat hebben.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:09

Oh zo bedoel ik het ook niet hoor!! :(:) Ik bedoelde dat ik me kan voorstellen dat het nogal naar is dat ze vanmorgen die ontsteking hebben weggehaald, maar in vergelijking met alle andere dingen wat het had kunnen zijn, valt dat gelukkig wel mee!

(teksten typen is niet echt mijn ding, ik vergeet nog wel eens dat je de intonatie mist waarmee ik het zou zeggen :P )

Tis toch juist fijn dat je je verhaal/ zorgen zo kwijt kan, en dat wij aan de andere kant met je mee kunnen leven? :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:58

@bommeke: Gelukkig geen gezwel oid! Maar auwauwauw, wat klinkt dat pijnlijk zeg! Hopelijk ist snel geezen en schoon!

@roane: Achgoss, je arme hond! Dikke knuffel voor hem/haar!

Ik heb van de week ook nie meer gelopen; zweet al zonder wat te doen...Ja, echt ff lui deze week!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 15:20

Loesje, en ik ben weer zo'n doos die alles teveel aantrekt :D

Roane, hoest met woef?

Jaan, niet gelopen? Pffff, tis dat voor een instelling? ;) Heb ik nou nooit ;( Zit hier ook op de bank met klotsende oksels :j En alles potdicht om de warmte maar zoveel mogelijk buiten te houden. Had medelijden met onze woeffies net, in de bloed hitte en dan zo'n dikke vacht, zeker onze Duitse Herder. Vanavond mag ze even lekker badderen in de deksel van de zandbak.

O en ik zag net dat we zowiezo een nieuw huisdier hebben.... een boerenzwaluw-jong. Hebben een houten veranda en daaronder heeft een zwaluwpaartje een nestje gebouwd. Zag net een halve eierdop/schaal op de grond liggen en pa en moe die driftig aan het heen en weer vliegen waren met bekjes vol.

Ze hebben niet echt het meest rustige huis uitgezocht met 2 honden, 2 katten en 2 jonge kids ;)

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 15:54

We zijn inmiddels met spoed naar de DA gereden. Moeders gebeld op werk, oogje gehouden op de hond, maar rond twee stapte hij van zijn plekje af en zakte door zijn achterpoten en bleef liggen.
Gelijk mams gebeld dat ze naar huis mocht en dat hij nú naar de DA moest, auto gekregen van collega en snel naar DA.

Hij had een zwelling op de ruggenwervel, wat een bloeding kan zijn tussen de wervels, een acute hernia of een beenmergbloeding. Het maakte niet echt uit wat het was; de behandeling was hetzelfde. Gelijk een spuit prednison erin en nu absolute rust.
Hoe het komt weten we niet, immers vanmorgen was er niks aan de hand, maar het is natuurlijk ook accuut. :j

We hebben de 'mazzel' dat we er zo snel bij waren, hoe langer je wacht hoe meer kans op schade. :) Bij de DA begon hij alweer rond te lopen, dus we waren er op tijd bij :j

Maar hij kan verlopig even niet mee met hardlopen :n absolute rust voor de hyperactieve energiebom :D

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 15:55

Oei Bom, klinkt pijnlijk inderdaad! Nu maar slapen op je buik/neus? :+

Hardlopen is met dit weer echt geen doen.. Ben een echte die-hard maar dit is niet gezond meer.. :+

Jeutje Roane, heftig! Hou ons op de hoogte!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 16:01

:(:) Dikke knuf voor woef! Schrikken hoor! Had de DA niet iets voor zijn ADHD? :+

Assepoes :n kan niet, neus is te groot ;(

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 16:52

Hij zit nou in de bench :D hij moet zich gewoon even koest houden :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 17:03

Ach gossie, da's sieluughhh :+ Sterkte met je stuiterloze stuiterbal :D

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 18:09

Hoe moet je nu slapen dan? :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 18:23

Gewoon op mijn zij, het zit links achter, dus kan prima op mijn rechterzij slapen. Of op buik met hoofd naar links, of zo.... of niet.... ik zie wel ;)

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 19:20

succes bom met de juiste houding vinden ;)

Roane, onze hond had het vorige week precies hetzelfde!
Zelfde behandeling inderdaad, prednison en pijnstillers dat hebben we 4 dagen gedaan en nu hebben we pijnstillers voor over het voer, nog 3 dagen en dan is het op. Even afwachten dus wat hij dan gaat doen.
T is echt een naar gezicht!!