Ik hoop dat je fris en fruitig bent morgen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nu 2 dagen vrij
Angela!
Voel me net Fatima 
Heb de vingers van iemand fijn geknepen en de boel bij elkaar geschreeuwd. Man man, wat een pijn. Kon die chirurg wel wat
De wond moet nog wel een paar dagen open blijven zodat alle troep eruit kan, maar chirurg verwacht dat het over een week een stuk beter gaat. Ik mocht alles weer doen zei hij, dus ik direct: o dan ga ik mogen even paardrijden en nog hardlopen.... Maar dat was toch niet de bedoeling. Eerst wond dicht, dan weer sporten.

zette ze uiteindelijk wel onder z'n lijfje maar kwam met bolle rug en stijve pootjes aanzetten zonder te kwispelen en met grote oogjes van 'help, auw!'
hopelijk valt het mee!
Sorry als dat wel het geval is.
Ik bedoelde dat ik me kan voorstellen dat het nogal naar is dat ze vanmorgen die ontsteking hebben weggehaald, maar in vergelijking met alle andere dingen wat het had kunnen zijn, valt dat gelukkig wel mee!
)
Heb ik nou nooit
Zit hier ook op de bank met klotsende oksels
En alles potdicht om de warmte maar zoveel mogelijk buiten te houden. Had medelijden met onze woeffies net, in de bloed hitte en dan zo'n dikke vacht, zeker onze Duitse Herder. Vanavond mag ze even lekker badderen in de deksel van de zandbak.

Bij de DA begon hij alweer rond te lopen, dus we waren er op tijd bij 
absolute rust voor de hyperactieve energiebom
Sterkte met je stuiterloze stuiterbal