Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 13:25

nelis schreef:
Sorry emily , maar dit ben ik echt niet met je eens.
Mijn extensions zaten al dik 4 maanden toen ik naar de Domenicaanse vertrok waar ik een week lang geen reet aan me haar heb gedaan en met nat, en zout haar gewoon ging liggen maffen op mijn bedje en nog klitte het niet.

ALs je met droog haar of er nou mousse inzit of niet gaat slapen moet je de volgende morgen geen last hebebn van klitten bij de waxjes zelf, dat houdt gewoon in dat het er niet mooi strak gebonden is.

Licht eraan hoe je eigen haar is, mijn eigen haar klit dus voor de duidelijkheid:
De extensions klitten dus niet, maar mijn eigen haren bij de waxjes.
Heeft dus niks met de extensions te maken maar met mijn eigen haar.

En je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. :+

Neroo

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 13:30

Meisje, je hebt 400 euro neergeteld, voor haar wat na 2 weken al in de klit zit!

Dat is echt niet normaal hoor, ook niet bij je eigen haar!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 13:30

Ik hou het graag netjes ;)

Maar dan zijn je bondingen waarschijnlijk niet netjes gesloten als je eigen haar nu al er om heen klit.

Hoe veel weken heb je ze nu dan?
nog geen maand toch?

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 14:40

Anthea schreef:
Paypal schoot het bij mij voor (en betaalde dus meteen) toen het 2-3 keer goed ging met een bestelling.. Daarvoor duurde het idd een week

ik heb die paypal account al heel lang
Maar het is nu dus echt een drama, want ik wilde even nakijken op de pp-account of er wel een betaling was gedaan, maar nu klopt mn wachtwoord niet meer?
dus ik denk: wachtwoord wijzigen dan maar
Maar het is aangesloten op een oud email adres, wat eerst nog op de server hier binnenkwam, maar nu niet meer. Ook niet op de externe server....dus ik krijg de mail om het ww te wijzigen niet binnen :+
Net gebeld met PP, maar ja...de creditcard staat op naam van mijn vriend en dus mogen ze mij geen info geven :+
Nu moet hij dus bellen, maar voordat hij daar tijd voor heeft :+ tijdens kantoortijden :+
enniewee....ik weet dus nog niks :+

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 16:10

Het ligt er ook aan hoe dicht je extensions naast elkaar zitten ;)
Als ik een rij met 15 extensions laat zetten of een rij met 25 extensions, dan klit de laatste rij sneller dan de ander.
Nou ja, die eerste klit amper en de tweede een beetje :+

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 18:05

nelis schreef:
Mijn extension vrouwke gaat zich is orienteren of ze distributie persoon kan worden voor de luxy's, had der ff de site etc laten zien en ze was er erg in geintereseerd.

dat zou wel super zijn! ik zou graag luxy's willen. maar ik bestel liever niet uit 't buitenland(geen creditcard, en geen paypal ook al kan ik dat wel gewoon aanvragen..) maar verder heeft niemand heeft dus ervaring met pretty4you clip in?

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 18:16

Nou, mijn extentions waar ik het in een eerdere post over had zijn toch te donker uitgevallen, helaas... De onderste rand van mijn haar is wel die kleur, maar ze zijn langer dan mijn eigen haar, dus ziet het er raar uit. De bovenkant is wel lichter namelijk...
Ik ben dus naar de haarwinkel gegaan in Utrecht, maar helaas hadden ze daar niets in mijn kleur.
Nu heb ik op marktplaats een weave bestelt, hopelijk is die nog voor de kerst binnen dan kan ik mooi met lange haartjes aan het kerstdiner! :) Ze zijn namelijk 60 cm, dus haar tot mijn billen haha! Moet ze nog wel zelf krullen, dus het zal wel iets korter uitvallen. Clipjes liggen hier op tafel te wachten, dus die kan ik er meteen aan vast naaien.
Maak altijd mijn eigen clip ins, omdat het ten eerste goedkoper is, en ten tweede zijn die standaard sets veel te breed voor mijn kleine hoofdje. Misschien ook een tip voor jou Illusion? Er zijn verschillende winkeltjes die weavehaar verkopen, en online zijn er ook nederlandse webshops.

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 18:20

Ik heb nu voor de tweede keer extentions van het merk Great Lenghts.
Wel prijzig maar ik doe er 5 maanden mee. Mijn eigen haar wordt er ook niet slechter van, het zag er zelfs beter uit dan vroeger.
Ik heb overigens geen verlenging, enkel een volumebehandeling.
Dat zijn 75 extentions. Mijn eigen haar is ontzettend dun en heel breekbaar, valt eigelijk niks mee te doen en zag er ook niet uit..
Nu heb ik teminste redelijk dik haar dus ik ben er heel blij mee :)

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:07

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:38

Illusion schreef:
nelis schreef:
Mijn extension vrouwke gaat zich is orienteren of ze distributie persoon kan worden voor de luxy's, had der ff de site etc laten zien en ze was er erg in geintereseerd.

dat zou wel super zijn! ik zou graag luxy's willen. maar ik bestel liever niet uit 't buitenland(geen creditcard, en geen paypal ook al kan ik dat wel gewoon aanvragen..) maar verder heeft niemand heeft dus ervaring met pretty4you clip in?

Ik denk dat zij geen distributeur kan worden in Nederland voor Luxy's .... Het is maar een heel klein bedrijf van 2 zussen, nog niet eens internationaal met maar 1 vestiging. Je moet met wel heel veel geld en een heel goed marketingplan aankomen wil je zo'n klein bedrijf naar Nederland halen...

Odysseus

Ziet er goed uit Suzanne_J :)

Twaalf

Staat je goed Suzanne, ziet er natuurlijk uit :j

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:46

Dankje, ik vind ze ook heel fijn :)
Ik heb tot nu toe ook nog nooit last gehad, geen klitten, of droog haar ofzo.
Alleen dat mijn haar nogal gaat krullen als ik uit de douche kom, maar daar hebben we de stijltang voor :+

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:53

Soms is een krullenlook wel leuk :j
Heb ook Great Lengths, als ik geen zin heb om mijn haar te doen, doe ik er wat mousse en krullenspray in en voila, mijn ghettolook _O-
Stijltang gebruik ik bijna nooit meer, te lui voor 's ochtends..

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:01

Hihi ja in het weekend loop ik ook meestal met krullen rond.
Alleen jammer dat mijn eigen haar niet meekrult, daardoor is het vanboven nogal plat, en vanonder een ontploffing :+
Dus door de weeks gebruik ik toch maar mijn stijltang :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:24

Ik heb van mezelf heel stijl haar, dus gebruik geen stijltang meer. Heel soms maar ik maak dan liever krullen :j

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:27

Ik doe s'morgens weleens veel moeite om mijn haar stijl te krijgen. Dan loop ik naar buiten en is het iets vochtig en daar komen de krullen en slagen alweer. Heeft dus geen zin haha!
Maar was het dan niet makkelijker geweest om stijle extentions te nemen, Suzanne?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:46

xSOULSISTER schreef:
Heeft niks met 'nú al' te maken.
Mijn eigen haar klit gewoon snel door mijn krullen en dan nog mousse enzo.
En heb dit weekend bij me vriend geslapen en feest gehad,
dus dan schiet het goed kammen voor het slapen er een beetje bij tekort. :=

Is toch al wel snel vind ik zelf.. Maargoed.
Dan zou ik het alleen maar beter bijhouden qua borstelen.. Ik had pas na een paar maanden wat klitjes bij de waxjes (en dat was ook puur mn eigen schuld, te weinig geborsteld bij de waxjes), terwijl mijn eigen haar normaal ook een ramp is met klitten. :j
En dat voor bijna de helft.. :=
Dit hoort gewoon echt niet..
Je reageert wel geïrriteerd zeg, mensen proberen alleen maar tips te geven hier.. :)

Siliconen zitten volgens mij in bijna alle 'bekende' shampoo's e.d.

Ik gebruik nu ook shampoo & conditioner zonder al die zooi.. (Karpati) En het bevalt me super!
Ben nu ook aan het afbouwen zeg maar, zodat ik om de 4/5 dagen mn haar kan wassen.
En het is zo vet nu hahaha echt verschrikkelijk. Maargoed, ik heb het er voor over :P

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:14

Sica schreef:
Ik doe s'morgens weleens veel moeite om mijn haar stijl te krijgen. Dan loop ik naar buiten en is het iets vochtig en daar komen de krullen en slagen alweer. Heeft dus geen zin haha!
Maar was het dan niet makkelijker geweest om stijle extentions te nemen, Suzanne?

ik wist niet eens of je speciale stijle extensions kon nemen :=
Zal ik de volgende keer eens navragen.
Ik heb er op zich geen last van hoor, als ik het heb gestijld blijft het de hele dag wel stijl, en de volgende dag is het ook nog stijl.
Het is alleen maar als ik heb gedoucht en het gewoon zo laat opdrogen.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 10:10

Focussed schreef:
Ik denk dat zij geen distributeur kan worden in Nederland voor Luxy's .... Het is maar een heel klein bedrijf van 2 zussen, nog niet eens internationaal met maar 1 vestiging. Je moet met wel heel veel geld en een heel goed marketingplan aankomen wil je zo'n klein bedrijf naar Nederland halen...

Juist omdat luxy nu nog klein is is het juist makkelijker om voor zo iets te distribueren, omdat je dus direct bij de juiste DMU's zit.

En daarnaast is het voor luxy een kans als iemand in Europa wil distribueren voor hun, en daar natuurlijk een hele berg clip in van af neemt in plaats van 1 set per keer die ze zelf versturen.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 10:26

DeadxStar schreef:
xSOULSISTER schreef:
Heeft niks met 'nú al' te maken.
Mijn eigen haar klit gewoon snel door mijn krullen en dan nog mousse enzo.
En heb dit weekend bij me vriend geslapen en feest gehad,
dus dan schiet het goed kammen voor het slapen er een beetje bij tekort. :=

Is toch al wel snel vind ik zelf.. Maargoed.
Dan zou ik het alleen maar beter bijhouden qua borstelen.. Ik had pas na een paar maanden wat klitjes bij de waxjes (en dat was ook puur mn eigen schuld, te weinig geborsteld bij de waxjes), terwijl mijn eigen haar normaal ook een ramp is met klitten. :j
En dat voor bijna de helft.. :=
Dit hoort gewoon echt niet..
Je reageert wel geïrriteerd zeg, mensen proberen alleen maar tips te geven hier.. :)

Siliconen zitten volgens mij in bijna alle 'bekende' shampoo's e.d.

Ik gebruik nu ook shampoo & conditioner zonder al die zooi.. (Karpati) En het bevalt me super!
Ben nu ook aan het afbouwen zeg maar, zodat ik om de 4/5 dagen mn haar kan wassen.
En het is zo vet nu hahaha echt verschrikkelijk. Maargoed, ik heb het er voor over :P

Stom! Ik had ze niet gekamt bij de waxjes. :=
Dacht eigenlijk dat dat slecht was? Ik begon pas onder de waxjes.
Heb ze gister heel goed uitgekamt 1 voor 1 150 stuks. :+
Toen met een vlecht gaan slapen en vanmorgen masker erin gedaan en nu zijn ze heel fijn!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 10:31

Ik heb trouwens Original Socap, valt me op dat er wel veel zwarte haren tussen zitten!
Maar het zorgt wel voor een natuurlijk effect, het zwarte haar is geen echt haar of wel?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 12:21

xSOULSISTER schreef:
Stom! Ik had ze niet gekamt bij de waxjes. :=
Dacht eigenlijk dat dat slecht was? Ik begon pas onder de waxjes.
Heb ze gister heel goed uitgekamt 1 voor 1 150 stuks. :+
Toen met een vlecht gaan slapen en vanmorgen masker erin gedaan en nu zijn ze heel fijn!

Ja, juist bij de waxjes goed borstelen is belangrijk :j Dat heeft ze me toen allemaal uitgelegd :)
Geen idee, ik had het helemaal zwart dus dan vallen die zwarte haren niet op :P En ik had de gewone socap, dus das ook weer anders.
Maar het hoort gewoon echt haar te zijn :j Heb t wel eerder hier gelezen hoor, bij blonde extensions :j
Maar alst goed is valt dat niet op toch?

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:47

Hallo,

Ik ga vanmiddag denk ik naar de afroshop om daar een pak haar te kopen en dan zelf clip in extensions er van te maken.
Ik heb gekozen voor clip in's omdat dit je haar bijna niet aantast en omdat de extensions zelf dan veel langer mee gaan omdat je er niet mee slaapt (en ik blijf natuurlijk een arme student :D )
Heeft iemand hier ervaring met clip in's?

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:55

Pakketje nog niet bekend bij TNT -O-