Edit; http://www.stichtingb12tekort.nl/forum/ ... ic=16596.0
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ga ik dinsdag wel met dokter bakkeleien.. Vraag me ook af of die pillen toch voor een hogere waarde hebben gezorgd.
...
Zou het ook van de methyl kunnen komen? Prik je nu om en om? Zo niet dan zou ik weer om en om gaan prikken. Voor mij is alleen methyl te zwaar. Het kost te veel energie omdat er zoveel gebeurd.
Woestein schreef:Ik heb de uitslag van mijn bloed gehad..
B12 staat op 220..
Rest was allemaal goed en het zit dus tussen mijn oren.
Moet er maar gewoon mee door gaan en de klachten zullen waarschijnlijk gewoon weer verdwijnen als mijn leven in rustig vaarwater zit..
(Nou als dat nog rustiger wordt dan vaar ik achteruit...)
Maandag ga ik eens informeren bij de HA van mijn vriend of die nog plek heeft en hoe ze tegen mijn klachten aan kijken...
Maargoed, ik ga het wel zien! In elk geval fijn dat de naalden en b12 gewoon mee kan naar het buitenland, mocht het nodig zijn
. Daphne__ schreef:Woestein schreef:Ik heb de uitslag van mijn bloed gehad..
B12 staat op 220..
Rest was allemaal goed en het zit dus tussen mijn oren.
Moet er maar gewoon mee door gaan en de klachten zullen waarschijnlijk gewoon weer verdwijnen als mijn leven in rustig vaarwater zit..
(Nou als dat nog rustiger wordt dan vaar ik achteruit...)
Maandag ga ik eens informeren bij de HA van mijn vriend of die nog plek heeft en hoe ze tegen mijn klachten aan kijken...
Tussen je oren? Volgens mij is jou waarde toch echt te laag hoor...![]()
Zou idd maar eens een andere huisarts zoeken...
Daphne__ schreef:Nou... niet zo goed nieuws voor degene die geprikt worden door de huisarts/assistent![]()
Heb vandaag de andere huisarts gebeld en hij vertelde me dat ongeveer alle huisartsen gaan stoppen met injecteren, net als hechtingen verwijderen als die in het ziekenhuis gezet zijn. Omdat ze daar geen geld meer voor krijgen zijn hij...
Waar betaal je straks nog voor...
_Jen schreef:KellyG; al een reactie gehad? http://www.stichtingb12tekort.nl/forum/index.php?topic=15963.0
Ik had me weer laten prikken op alles omdat het allemaal bergafwaards gaat.
Toevallig had de HA al een prikformulier klaar liggen want hij wilde de waarde van B12 weten.. Kansloos!
Maar goed vandaag gebeld voor een afspraak, en kreeg de mededeling dat ik ijzertabletten krijg voor 3maanden, dus er zal wel een ijzertekort zijn. Meteen maar een afspraak gemaakt dat die torenhoge B12 waarde niet betekend dat ik niet meer ga prikken *zucht*
Maar goed ik ben wel blij dat ik ijzer tekort heb want d\at zou zomaar eens kunnen verklaren waarom ik niet verbeter. Wel ga ik vragen om onderzoek waar die tekorten vandaan komen aangezien ik gewoon netjes elke dag vlees en groentes eet :/
Tamadine schreef:Zou ik mij hier mogen melden?!
Vanmorgen te horen gekregen dat ik B12 tekort heb. Moet vrijdagvoor een vervolgafspraak.
Symptomen waar ik last van heb:
Geheugenproblemen
Niet op juiste woorden kunnen komen
Ergens tegen aan vallen
Onhandig zijn (altijd achter draden blijven hangen op stal bijv en mestvork met mest erop steeds tegen rand kruiwagen knallen zodat mest er weer af valt etc)
Depressie (had ik al wel en heb hier medicijnen voor, maar merk dat het wel weer erger word)
Verwardheid
Veel ontstoken tong/blaren
Hele erge vermoeidheid
Duizeligheid
Soms hartkloppingen
Veranderingen Gezichtveld
Dramklachten
Hoofdpijn
Tamadine schreef:Kan dit ook nog opgelost woren of blijf ik hier leven lang last van houden?
En krijgt iedereen alleen maar shots, of kan het ook nog anders 'opgelost' worden?