Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RubyRed schreef:En Fantabulouss... wat vond ie ervan?
Misschien is het al voorbijgekomen, maar wat doen jullie eigenlijk in de winter? Ik zit te twijfelen:
- mountainbike kopen
- tacx trainer kopen (of hoe je dat ook schrijft)
- spinnen in de sportschool
Ben benieuwd wat jullie gaan doen?
Marrke schreef:Homiafortuna heb je met de mtb de mergel heuvelland 2 daagse gefietst? Welke routes? Vond het toch ook wel opvallend dat heel veel mensen bij betrekkelijk 'makkelijke' klimmetjes of afdalingen moesten gaan lopen...
Vorig jaar in het sauerland geweest met de MTB. Toen ook een downhill baan naar beneden gegaan. Wel één van de makkelijkste. Is ook niet zo goed voor je MTB als je echt de extreme gaat doen... Moet je toch echt een downhill fiets voor hebben. Wij hebben echter het hele stuk de berg op gefietst ipv de lift te pakken. Ik hou wel van het klimmen. Eerder vond ik dat ook leuker om te doen dan het afdalen. Maar was toen echt een scheitert. Tegenwoordig heb ik die angst wel een beetje overwonnen. En daarnaast gevoel in m'n fiets gekregen en de techniek die bij het afdalen hoort geleerd. Dus vind dat nu ook erg mooi! Al doe ik het nog steeds gecontroleerd en niet met alle remmen los.