zonnebloem18 schreef:_Charlotte_ schreef:wanneer is het best om te testen?
2 weken na het onveilige moment.
En in de ochtend, je eerste plasje
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RedPassion schreef:zeanine schreef:Iemand anders die ook rugklachten heeft van de Mirena?
Ja, ik heb het ook. Ik heb regelmatig zo'n zeurende pijn in mijn onderrug en onderbuik. Meestal wel op te lossen met een paracetamolletje, maar niet fijn.
Yessy schreef:RedPassion schreef:
Ja, ik heb het ook. Ik heb regelmatig zo'n zeurende pijn in mijn onderrug en onderbuik. Meestal wel op te lossen met een paracetamolletje, maar niet fijn.
Hee dit heb ik ook! Het eerste half jaar nergens last van gehad, en nu gewoon weer maandelijks ongesteld me bijbehorende pijn, en vaak halverwege ook nog een dagje (eisprong? hoop het niet!). Ik zit er ook over te denken om binnenkort eens langs de huisarts/gyn te gaan voor een scan.
Citaat:Ik heb ook de Mirena, ook helemaal perfect. Alleen de eerste paar weken naar plaatsing had ik veel last van mijn onderrug. De laatste tijd (nu 2,5 jaar na plaatsing) heb ik dat ook weer vaak. Zou het aan de Mirena liggen?? Mijn ongesteldheid is nog steeds heel weinig, al wordt het wel ietsje meer. Het kan natuurlijk zijn dat de Mirena na 2,5 jaar iets minder werkt.
Iemand anders die ook rugklachten heeft van de Mirena
DaniBanani schreef:Ik had nog een vraagje..ik weet dat je de nuvaring 4 weken in kan houden en dan gelijk een nieuwe, maar kan je 'm ook 4 weken inhouden en dan een stopweek? Of beschermt-ie altijd maar 4 weken en kan dat dus niet?
DaniBanani schreef:Ik had nog een vraagje..ik weet dat je de nuvaring 4 weken in kan houden en dan gelijk een nieuwe, maar kan je 'm ook 4 weken inhouden en dan een stopweek? Of beschermt-ie altijd maar 4 weken en kan dat dus niet?
San87 schreef:Hallo allemaal,
Ik meld me ook even, heb sinds 1,5 jaar een mirena. Ook veel klachten (eerste maanden alleen maar ongesteld, veel buikpijn, cyste bij mijn eierstok) gehad. Nu gaat het eigenlijk redelijk goed. Maar ik heb al vanaf de zomer 2010 rugklachten, ben hiervoor ook naar de huisarts geweest. Die constateerde eerst een zweepslag in mijn rug en de laatste keer (2 weken terug) zei hij dat ik nu spit heb. Maar nu lees berichten van jullie dat rugklachten ook door de mirena kunnen komen. Dus misschien dat dit bij mij ook wel het geval is? Is dit bij jullie ook onderzocht of het door de mirena komt?
Iney schreef:Hallo mensen, ik kom even binnen vallen want hebb nu toch iets raars.... Ik slik nu net weer een week me pil en gister kreeg ik ineens bruin bloed? Vandaag was het gewoon rood het lijkt er gewoon op dat ik vandaag ongesteld ben.... Ik slik me pil nu al een tijdje en dit is me nog nooit gebeurd. Heeft iemand dit ook gehad?
vevina schreef:Hoelang mag je de pil ongeveer door slikken?