Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:[LZP] Moet je wel medelijden hebben met arme mensen met kinderen?
Zal je nog sterker vertellen ik heb altijd medelijden met mensen die kinderen nemen arm of rijk
MB ik zou niet weten hoe dat anders moet heten.
Chiqa schreef:MamboBeach schreef:Een ander zegt bijvoorbeeld dat de ouders zijn overleden maar maakt niet uit.
Ik was nog vrij jong toen dit gebeurde, laat ik zo zeggen ik las nog de Debby en de Tina
Onassa schreef:Uhhhh, een hele pagina, waar???
Heb net een tijd tv zitten kijken.
Vreselijk...Milly is gevonden in een tuin van een buurman....zo vlak bij haar huis.
Hoe moeten die ouders in godsnaam dit ooit verwerken |(
Onassa schreef:Als je als jong kind je beide ouders verliest ben je een wees, ik ken daar geen ander woord voor.
Net als je moeder al jong haar man verloor, dan krijgt zij weduwe en wezen pensioen.
_sparta_ schreef:Dat zie je wel als ze vrij komen. Niets geleerd en doen gewoon weer hetzelfde.
Citaat:Ter beschikking gestelden (tbs'ers) komen vrij na behandeling in een justitiële kliniek. Hoewel de buitenwereld vaak anders denkt, ligt het recidivepercentage onder tbs'ers lager dan het algemeen recidivepercentage. Zo'n 36 procent van de voormalige tbs'ers komt opnieuw in aanraking met justitie voor een delict. Slechts in minder dan 7% ging het opnieuw om een zedendelict. Behandelde zedendelinquenten gaan dus fors minder in de fout dan andere delinquenten.