[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:05

Anthea schreef:
Help mensen, hoeveel water/zeezout enzo ook alweer?

Zonnebril + iemand die er tegen aan stoot is echt niet lekker met mijn bridge. Bloed en allemaal troep enzo en auw %) ^)

dat had ik ook laatst met mijn oor
dan kan je het beste er gwn pure alchol bij de drogist halen
en dat er 2x per dag opdoen
bij mij wa het binnen 2 dagen weg :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:08

shantalufyou schreef:
Anthea schreef:
Help mensen, hoeveel water/zeezout enzo ook alweer?

Zonnebril + iemand die er tegen aan stoot is echt niet lekker met mijn bridge. Bloed en allemaal troep enzo en auw %) ^)

bij mij wa het binnen 2 dagen weg :D

:oo dat doe je dus best niet :=
Dat droogt ten eerste enorm uit en ten tweede dood dat alle bacteriën, ook de goede die je nódig hebt voor de genezing...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:13

Grappig dq, ik heb m'n nipple toevallig 2 weekjes geleden opgemeten en mij mij is het staafje maar 9 mm.. Mienie :D. Dat scheelt echt zo pp, vriendin van mij heeft 18 mm!

Kds, volgens mij is dare 2 ware een dependace of de hoofdvestiging van degene waar ik in A'dam voor m'n clithood ben gegaan. Achteraf ben ik daar niet zo blij mee, kijk maar een paar pagina's terug naar mijn foto van het juweeltje.. Ik vraag me dus af of ze de rest van de piercings ook met foute juweeltjes doen..

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:23

bij mij wa het binnen 2 dagen weg :D[/quote]
:oo dat doe je dus best niet :=
Dat droogt ten eerste enorm uit en ten tweede dood dat alle bacteriën, ook de goede die je nódig hebt voor de genezing...[/quote]

ooh dan stop ik er ook gelijk mee want anders geneest het nooit :+

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:30

ik durf ook niet zo goed om te gaan prutsen met alcohol, zo bij mn ogen. :+

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:59

Anthea schreef:
ik durf ook niet zo goed om te gaan prutsen met alcohol, zo bij mn ogen. :+

ja weet ik veel waar jij je piercing hebt :+
ik vind een oorbel ook een soort piercing hoor :D
maar ik ga over een tijdje denk ik tog
een navel piercing halen :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:03

sowieso moet je gewoon niet met alcohol aan een piercing zitten :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:23

Nee er stond bridge enzo mja. :P

Maar idd, doe mij maar zeezout. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:24

Ayasha schreef:
Zonde, als meer mensen dat deden zou dat een hoop nutteloze vragen besparen. Dat is meestal net het eerste wat ik doe... :? Zeker bij een centraal topic.

'Vroegah' was dit meer een vast clubje, toen werd er niet gelijk zo aanvallend gereageerd.. :+ Maar ik zie al dat dat niet meer zo is :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:33

Haha veel is er niet veranderd hoor Anthea, ik weet dat ze "vroegah" net zo reageerde. ;)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:56

Mijn bultje naast mijn navelpiercing ging vanochtend zomaar open..
Het leek wel gewoon een puist :o Eerst een beetje wittig spul en toen beetje bloed!
Zodirect maar even douchen en schoonmaken, misschien gaat ie nu wel weg ook :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:06

Zucht mn ene MD zit nu perfect op de huid.... omdat het dik is en rood :(
Hij zit ook heerlijk zeer oppervlakkig eronder, opzich ging het wel goed.
Maar denk dat ie gister zwemmen in niet zo fris water toch niet echt fijn heeft gevonden.
En mn anti-bacteriele spul staat in Antwerpen, lekker praktisch :+

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:22

Amigo_ schreef:
shantal schreef:
ik had een vraagje (weet dat het per persoon verschilt)
maar wil graag een tepel peircing maar hoe erg voel je dat
en wat kan je het makkelijkste nemen een staafje of ringetje om hem schoon te houden

Ik zet nog liever 10 x een tepelpiercing dan nog een keer een navelpiercing... :=
Kon kiezen tussen staafje en ringetje.. Ik had staafje gekozen omdat ik het mooier vind.
En vind het ook niet moeilijk om schoon te houden :)

ok kijk dat maakt me al meer gerust hahah

ik moet me er gewoon over heen zetten en doen eigenlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:37

bah, ik word fiets hysterisch van dat schijt langere staafje in mijn tong! Mijn tong is nog steeds niet dikker geworden.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:48

Angela_ schreef:
bah, ik word fiets hysterisch van dat schijt langere staafje in mijn tong! Mijn tong is nog steeds niet dikker geworden.

wees blij dat die niet dikker is nog

snap wel dat je gek word van zo een lange staaf in je mond ,maar een dikke tong is ook niks
nu kan je nog wta eten dan niet meer ;)

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:29

Oef, wat te doen?
Heb vorige week een tragus laten zetten en val vandaag vant paard en knal met mn oor op het zadel ondeweg naar de grond.
Best wel behoorlijk bloeden en is nu 2 keer zo dik en pijnlijk. Wat kan ik er tegen doen?

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:35

Het duurd nu wel erg lang!
Heb ong. 3 weken geleden me navelpiercing er een keer uit gehaald, om even te verschonen enz!
Toen ik de piercing eruit had, begon het te bloeden! Dit heeft ong. 3 uur geduurd.
Niet hevig, maar langzaam kwamen er druppels uit. Nou, dit gedept met water en er kwam nu alleen een soort van slijmerig velletje uit. Die eruit getrokken, en weer druppel bloed. Toen me navelpiercing er weer in willen doen, maar dit deed vreselijke pijn! Dus hij zit er nu al 3 weken van bovenaf in. Want wan onderen krijg ik hem er niet zonder pijn in! En van bovenaf, gaat het redelijk!

Komt iemand dit bekend voor ?

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:37

Hoelang heb je je navelpiercing al Lessie?

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:39

Sinds 28 december. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:47

Dat is minder fijn... ik durf die van mij er nog echt niet uit te halen.. over een jaar of anderhalf misschien hihi. Ben echt panisch dat ik dan zo'n situatie krijg als jij nu. Hopelijk geneest het gewoon weer goed!

Mijn MD is nog steeds dik eronder en kwam wat prut uit.. ben benieuwd, dacht tijd terug ookal dat die eruit zou gaan (aangezien ik m toen er half uittrok omdat ik bleef hangen :o ). Sindsdien zit die erg oppervlakkig maar dat ging wel gewoon goed tot gister. Zou eigenlijk eens bij de shop langs moeten om te kijken of ze er wat aan kunnen fixen. Maar kom er nooit echt handig in de buurt, alleen op weg naar huis maar dan zit ik met mn kat die mee is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 15:46

Ik heb nu een iets korter staafje erin gekregen! Scheelt al een hoop! Ik had de blaren in mijn mond staan!

En ik heb mijn bestelling van crazy factory binnen! Wat een fijne winkel!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:35

Hai ladies,
Bij deze is Classic Ink echt imo een slechte shop!
Waarom? Nou, jullie kennen mijn verhaaltje en foto van mijn gezette VCH daar... Bleek een navelpiercing te zijn! Na een maand werd het gaatje zo opgerekt door het te grote en te zware onderste bolletje, dat ik 'm maar heb omgedraaid, omdat ik nog niet mijn bestelling van CF binnen had. Het bovenste bolletje verdween echt onder mijn hoedje door de zwaarte, vind het nog steeds vreemd dat ik 'm niet ben verloren.
Een vriendin van me heeft 'm daar ook gezet, toen ze het juweeltje uit ging kiezen, vroeg de piercster aan haar of ze een steentje wilde of niet. Ik raadde het haar af, omdat er een grote kans was dat het steentje zwart zou kleuren, gezien de zuurgraad down there. Piercinglady zei dat ik onzin stond uit te kramen, want dat was helemaal niet zo. Ik was geneigd om mijn broek naar beneden te trekken om te zien wat voor reactie ze op mijn zwarte "maar nee, verkleuren is onzin" steentje ze zou geven, maar heb me gedragen.

Gister werd ik door die vriendin gebeld. Haar VCH was eruit gevallen. Gister zat het bovenste bolletje ook erg ín haar hoedje ,zelfde probleem als bij mij dus. Zij heeft 'm niet omgedraaid, omdat ze er nog niet aan durfde te zitten met als resultaat dat de piercing er gewoon is uitgevallen. Nu krijgt ze 'm er niet meer in.

2 dezelfde piercings, 2x hetzelfde verhaal. Meestal ben ik niet zo snel van een slechte mening geven, maar wilde dit verhaal toch even delen bij de bokkers. Ik zou naar een andere shop gaan :). Ik ben geneigd om ze te bellen en te vragen wáárom ze met het verkeerde sierraad piercen, maar aan de andere kant... Mijn piercing is ok, dus waarom zou ik me gaan beklagen om de piercing van een vriendin bij de shop.. Snap je?

Angela_: CF vind ik ook erg fijn ja! Jammere is dat het enigszins lang duurt voordat je de bestelling binnen hebt, maar voor die prijsjes vind ik het het wachten wel waard.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:53

Wat raar! Ook dat ze er zomaar een navelpiercing in stoppen. :?
Ik heb mijn tongpiercing daar laten zetten en was er erg tevreden over.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:03

Wtf yv? Wat vaag, je had m gewoon moeten laten zien hoor
Misschien was het toeval, maarja een beetje piercer zet geen navelpiercing in zo'n klein velletje. Jammer voor je vriendin zeg echt heel zonde.
Ik heb met zetten een heul klein staafje gekregen met miniballetjes. Weet ook niet eens of het 1,2 of 1,6 is :+ ben over de mijne echt tevreden!

Fijn Angela! nu die andere nog haha, en CF vind ik ook heel fijn, prijs en kwaliteit is fijn alleen de bestelling kwam wel pas na 8 dagen binnen :z.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:05

Nou ja, ik ben bij nader inzien niet meer zo heel tevreden over de shop... ;(

Yv: nou lekker dan... Weg geld, zo zonde!