Ja, normaal kan ik rond komen van wat ik heb, maar als je een gepeperde rekening krijgt van therapie waarvan men zei dat het vergoed werd, tja dan komt menig een in de knoei. Ik kreeg ook het advies om de stal een maand niet te betalen
alsof dat geen vaste last is. Sommigen weten echt niet waar ze het over hebben. Vraag me af hoevelen er rond staan en een lening hebben lopen om hun rekeningen betaald te krijgen.

. Belachelijk. Hij schreeuwde ook tegen mijn moeder dat dit ABSOLUUT geen Dystrofie was, hoe ze dat in haar hoofd heeft kunnen halen. Mijn moeder heeft niks in haar hoofd gehaald dit hebben dokters ons verteld, dáárom zijn we doorgestuurd. En alsof we blij zouden zijn als ik Dystrofie had! We zijn daar toen weggelopen en hebben via via contact opgenomen met Jessica Gal, 1 van de beste sportartsen van 't land en zij had een vriend van mijn ouders heel erg goed geholpen, dus dan maar daarheen (naar Amsterdam).
Hier zitten alleen maar aanstellers
en hopen dat er voor jou wel verbetering komt.
*
Ik ben er inderdaad wel heel vlug bij, nu 7 weken geleden, die arts van het LUMC zei ook dat er soms pas mensen na een jaar komen en het is natuurlijk beter als je er eerder bij bent.
Sterkte!