Thnx Heb er ook 5 jaar over nagedacht hihi eerder mocht t niet
_Noah
Geplaatst: 27-05-10 20:05
Die is echt super netjes die tattoo. Ben al een tijd aan het speuren en een goede shop is echt moeilijk. Iemand bekend met deze winkel : http://www.onedge.nl/winkel/panaroma Volgens recenties zijn ze heel goed, maar volgens mij vnl in Old School.
Vond het achterbeen zelf idd ook een beetje apart, maar op papier voor t zetten stond ie wat rechter, komt denk ik door de vorm van mn rug ofzo 'Ja dat boze was een harde eis In een notendop zegt die tattoo 'niet te temmen'.. Heb overigens wel een heeeeeleboel plaatjes van my little ponies gezien bij mn zoektocht hihi
Ik ben Virginie en ik ga ook een Tattoo laten zetten. Mijn idee gaat uit naar iets met arabische sierlijke letters ik wil hem graag in mn zij hebben. Maar ideeen van andere zijn welkom ik ben er nog niet helemaal uit wat het word...
Mijn schoonmoeder gaat altijd naar de Tatto shop in Amersfoort deze heeft ze mij ook aangeraden.
rosita niks kunnen vinden via google of bzine? staan er echt veel hoor
_rosita_
Geplaatst: 27-05-10 20:54
Nope... zat boedha's, maar net niet die lachende boedha op lotus in kleur... Het is het allemaal net niet en ik kan ook niet duidelijk uitleggen wat het dan wél is, dus hoop ik nog steeds een plaatje te vinden