ankem schreef:Ben dus vandaag bij de osteopaat geweest. Nekje was nog niet helemaal ok. Darmen al helemaal niet. Veel gisting en spanning in buikje. Hij vond 1x per week poepen helemaal niet goed. Mogelijk is er spruw in het spel. Heb zelf ook wel weer last van mijn linkertepel. Heb daar nog van die zalf voor. Zal dit weekend Elianne proberen te behandelen met puur bessensap (heb geen zin om weer de weekend arts te bellen). Verder moest ik alle melkproducten laten staan.....mag alleen kaas en rechtsdraaiende biogarde.
Ze koest al de hele middag.
Hopelijk heeft de osteopaath het lekker los kunnen maken, zodat ze zich wat beter voelt. Die van mij poepte altijd flink na babymassage en osteopaath bezoek en daarna heelijk slapen...
Sterkte, het lijkt wel alsof het altijd in het weekend en 's nachts erger wordt, juist als je geen artsen lastig wil vallen. Maar de artsen zijn er juist voor hoor, dus gewoon bellen als het nodig is!
@Ninita, wat een snoepie! En geniet van de nachtrust, lekker is dat, als je weer een paar nachten goed slaapt, dan kun je het leven weer aan!
@BA, doodnormaal hoor, om af en toe in te storten. En als je hubbie maar achter jou en de bv staat, dan laat je de rest van de wereld maar l*llen. Gewoon doen wat goed voelt qua voeden, vertrouw je moederinstinct en je meisje.
Hoe vaak mijn schoonmoeder wel niet vroeg: 'En, wanneer mag /moet hij weer drinken?' Nou, als hij wil, dat geeft ie zelf aan... 'Maar hij heeft toch net gehad?' Ja, en? Zucht... Maar het was echt oprechte onwetendheid en ongeloof hoor. Pas later vertelde ze me hoe vreselijk ze het eigenlijk had gevonden, dat ze niet 'mocht' voeden als haar jongens 's nachts van de honger schreeuwden. En dat ze na de 3 of 4 uur wachten die ervoor stond, dan net sliepen en ze ze wakker moest maken voor een voeding. Maar ja, in die tijd deed je het zoals je verteld werd...
En oh ja, ook vond ze het achteraf jammer dat zij na 6 maanden moest stoppen met voeden, ze had geen idee dat je ook langer kon voeden. Echt ze heeft maandenlang met verbazing aan me gevraagd of ik nog steeds melk had... Eh tja, vraag en aanbod, legde ik dan maar uit
.
Nou ja, bedenk maar als je het zwaar hebt, dat kv ook echt niet alles is hoor. Continue gedoe met aantallen flessen en schepjes, opstoppingen, intolerantie, spugen, opwarmen, uitkoken pfff. Echt hoor, mamamelk is het best afgestemd op de behoefte van je kleintje, en iedere week/maand dat je kan geven, geef je haar een mooi stukje weerstand en basis mee voor haar verdere leventje.