Misschien heb ik dan ook nog vragen, dan pb ik je wel..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. WAT EEN K*T INSTANTIES ZIJN HET TOCH... Nu ben ik 1 maart pas weer aan de beurt. 1,5 jaar geleden heb ik 6 maanden moeten wachten op mijn intake en werd ik de 2e afspraak naar huis gestuurd. Nu heeft de huisarts er spoed achter gezet en ben ik gewoon weer 3 maanden verder voor ik mijn intake krijg... ZUCHT Heb er nu dus al helemaal geen zin meer in...
, maar ik ben nu zoooooooooooo pissig.
Achteraf had ik deze 2 misschien niet in 1 zin moeten noemen, kan toch een bepaald beeld oproepen. Van de andere kant is het een HA en die zal die dingen toch wel los van elkaar kunnen zien? Vind het wel even spannend omdat ze vorige x zei dat het uitblijven geen kwaad kon.
wat jammer te lezen dat het minder met je gaat. Heb je het aangegeven op je werk dat je een wat mindere dag hebt? Zelf doe ik dat wel vaak, dat haalt bij mij wel een druk van mn schouders want dan hoef ik me in ieder geval niet beter voor te doen en meestal valt het dan ook wel mee.
. Zou het niet gewoon met de stress te maken hebben dat het uitblijft? Kan natuurlijk ook goed zijn.
en kan je je nieuwe hond halen, geen dichte deuren meer en een leeg huis. Fijn hoor..
) en zo te beginnen met wat longeren ed. bouw je weer vertrouwen op en als de tijd dan daar is, kan je met wat hulp weer lekker gaan rijden.
.
, hij heeft toen nog lekker 20 min. met zijn vriendje gespeeld en was daarna moe. Ik vind sociaal contact nog even belangrijker voor hem dan rijden en wilde vandaag dan misschien gaan rijden of donderdag, want morgen rijd mijn bijrijdster weer en 2 dagen achter elkaar vind ik nog best veel.
. Verder hebben mijn broer en vader al jaren geen contact meer en dit heb ik mijn broer altijd heel kwalijk genomen, blijkt ook geheel onterrecht.
Hoe bevalt het zo'n dag thuis?
voor jou.