Zo, het was al druk hier vanmorgen...
Pilipa: Fijn dat je wat aan het artikel had. Soms heb je even een eye-opener nodig. Wel vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Sterkte vandaag, ik zal aan je denken.
Maaike: Dat zal wel gek zijn dat je nu thuis zit. Ik denk dat je huisarts het goed verwoord en inderdaad, daar schiet je uiteindelijk niks mee op. Maar waarschijnlijk pas je deze strategie al langer toe, dat heb je ook niet zomaar veranderd...
Hopelijk gaat de nieuwe AD wel wat voor je doen. Kan me voorstellen dat het vervelend is dat je eerst moet wachten tot je de andere afgebouwd hebt voor je kan beginnen. En inderdaad, met depressie duurt alles lang voor het op gang komt. Het is moelijk om je er bij neer te leggen, maar het is nou eenmaal zo. Had je nou deze week weer een afspraak bij de psych?
Flugeltje: Ik kan me voorstellen dat je hier even flink de balen van hebt zeg. Wat een kl*te situatie. Ik vind het schandalig dat je nu tot 1 maart moet wachten op je intake. Echt belachelijk, en dat noemen ze spoed... Helaas gaat het veel vaker zo in de (geestelijke) gezondheidszorg. Ga je nog naar je paard vandaag? Misschien vind je daar even wat afleiding.
CIV: Ik heb heel onrustig geslapen. Veel wakker en veel nadenken. Vanmorgen ben ik naar de groep geweest en vanmiddag naar de bloedbank. Heb je al iets terug gehoord van je huisarts? Ben wel benieuwd naar wat ze te zeggen hebben. Had je een assistente aan de lijn dat ze eerst moesten overleggen? (Waarschijnlijk wel) Vervelend dat je je niet lekker voelt. Kan me wel voorstellen dat je aan de ziektewet zit te denken. Doe lekker rustig aan vandaag.
Laatst bijgewerkt door Pollewoppy op 08-02-10 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt