Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tinks schreef:Voor de dames die al hebben besteld / gaan bestellen. Naar verwachting worden de bestelling vrijdag of zaterdag verzonden en zijn dus zaterdag of maandag bij jullie (mits je betaling binnen is)! Dat is iets eerder dan gepland dus dat is dan weer een meevaller.
Let echter wel op de 15% korting geldt nog maar 3 dagen.

Heb je gewoon de stickers op je nagels geplakt?
De bedoeling van die stickertjes is dat je ze lángs het witte randje van je nagel plakt, zodat je de witte randjes van je nagels met lak wit (of een andere kleur) kunt maken
Wendy15 schreef:Hoe bedoel je hoe de stickertjes beter blijven zitten?Heb je gewoon de stickers op je nagels geplakt?
De bedoeling van die stickertjes is dat je ze lángs het witte randje van je nagel plakt, zodat je de witte randjes van je nagels met lak wit (of een andere kleur) kunt maken
maar een bloemetje enz. ik had een bloemetje op mijn duim zitten net zoals op mijn grote teen zeg maar.Tinks schreef:Volgens mij heeft ze het niet over tip stickers maar over de groen en blauwe stickers op haar french manicure en het bloemetje op haar teen nagel. (die teennagel is trouwens heel leuk!)
Enige wat ik kan bedenken is Topcoat erover.
(Of niet stickeren maar stempelen.)

Wendy15 schreef:Ghehe das wel tof! Hoe heb je dat gedaan? En lukt dat je op allebei je handen?
nikolletje schreef:Heb besteld via de site van Tinks.
Vraag me nou alleen 1 ding af, de kosten wordden berekend en dan komt er 1 euor verzendkosten bij, gaan die er nou vanaf door de actie?
En dit is mijn ordernr: undefined![]()
Heb al wel mail gestuurd, wacht nu op antwoord, dan kan ik daarna gelijk geld overmaken![]()
En dan hopen dat mijn bestelling snel binnen is, wil weer nieuwe dingen proberen
Heb nou mijn ene hand klaar met French met plakband gemaakt. Voor een 1e keer ziet het er super uit moet ik zeggen.
Nou mij moeilijke hand nog, maar dat doe ik als de kleine op bed ligt vanavond, zie het niet zo zitten met haar erbij whaha