Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UpToDance schreef:MENSEN doe is normaal, het is maar een prikje hoor!!!!!
Ik hoor mensen hier zeggen dat het HARTSTIKKE veel pijn deed etc.
Je moet eens in het ziekenhuis kijken bij mensen die kanker hebben, hoeveel pijn die moeten ondergaan!
Die moeten heel wat meer prikjes en véél pijnlijkere dingen dan zo'n klein naaldje in je arm.
Tuurlijk "voel" je het even en heb je daarna spierpijn(net zoals ik nu met een stijve arm zit) maar kom op,
een beetje minder aanstellen kan ook hoor!!
Keedie schreef:@ UpToDance: Nee daarom zei ik je zou het niet persee over mij hebben maar over het algemeen, in het geheel jij schnap
Ik heb oook geen respect voor voor mensen die zeggen dat zo dood van de pijn gingen van de prik, je voelt bijna niets.
UpToDance schreef:@WiskyBokjes; Iedereen heeft zijn eigen pijngrens, maar een beetje minder aanstellen kan ook hoor.
@Keedie; Ik had het niet over jou.Ik had het alleen over de mensen die het PRIKJE zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó zeer vonden doen. Niet alleen hier op bokt is het zo hoor, maar bij mij op school en waar je die prik moet halen. Ik snap best dat mensen er heel bang voor zijn en dat ze jankend op de stoel zitten, kan ik me nog enigzins begrijpen. Maar mensen die zeggen dat ze bijna dood gingen van de prik omdat het zo zeer deed, daar heb ik geen respect voor.
pharagirlke schreef:Hoeft niet, het kan gewoon zijn dat je lichaam over reageert. Ik word zelfs misselijk van de lichtste pijnstiller. Een ander zegt ook "stel je niet zo aan, zo zwaar is het niet" maar mijn lichaam overreageert er gewoon op. Zelfs van een griepvaccin word ik helemaal misselijk
WhiteRose schreef:pharagirlke schreef:Hoeft niet, het kan gewoon zijn dat je lichaam over reageert. Ik word zelfs misselijk van de lichtste pijnstiller. Een ander zegt ook "stel je niet zo aan, zo zwaar is het niet" maar mijn lichaam overreageert er gewoon op. Zelfs van een griepvaccin word ik helemaal misselijk
Maar dat wil niet zeggen dat die reactie niet vanuit de psyche komt ;)
Ik weet niet op welke termijn jij er misselijk van wordt, maar van een intramusculair vaccin ben je niet zomaar ziekjes - en de nare associatie die jouw psyche maakt, kan dat prima veroorzaken...
Overigens vind ik daar niets mis mee, je kunt je misselijk voelen door die nare associatie, maar hoe het komt vind ik uverhaupt van veel minder belang. Als je er écht narigheid van ondervindt, dan kun je er iets mee, maar anders?
pharagirlke schreef:UpToDance schreef:@WiskyBokjes; Iedereen heeft zijn eigen pijngrens, maar een beetje minder aanstellen kan ook hoor.
@Keedie; Ik had het niet over jou.Ik had het alleen over de mensen die het PRIKJE zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó zeer vonden doen. Niet alleen hier op bokt is het zo hoor, maar bij mij op school en waar je die prik moet halen. Ik snap best dat mensen er heel bang voor zijn en dat ze jankend op de stoel zitten, kan ik me nog enigzins begrijpen. Maar mensen die zeggen dat ze bijna dood gingen van de prik omdat het zo zeer deed, daar heb ik geen respect voor.
dan moet je nog veel leren.
Elk mens heeft een eigen pijngrens en die heb je gewoon te respecteren. Ik vind dat jij degene bent die zich aanstelt hier ipv de mensen die zeggen dat het pijn deed. En neen, ik heb heus geen naalden angst dus tis niet dat ik me aangesproken voel
Daphne__ schreef:kon het niet alten te reageren![]()
ik ben doodsbang voor naalden, maar zelfs ik vondt het reuze meevallen, vergeleken met het infuus waardoor ik in m'n broek schijt van angst voor naaldennee serieus vondt ik het helemaal niet zo'n pijn doen
maar vindt wel dat iedereen zelf moet besluiten of het heel zeer doet of niet