Ik heb gisteren overigens grootste deel van de dag op bed gelegen, voel me echt ellendig door m'n keelpijn en oorpijn. Het trekt ook helemaal door naar m'n spieren en m'n nek en schouders en vandaag ook al zo'n lekker pijn in mijn buik.. Pff
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:hoopte stiekem op m.e. omdat daar ook van gezegd
word dat er een kans bestaat dat het een stuk minder kan worden
met juiste voeding etc
Maar je hebt wel gelijk dat het over de jaren heen langzaam beter kan gaan (maar ik dacht dat dat met fibro ook was?)
, ingaan. Als je weet dat er geen andere ziekte achter kan zitten, heb je uiteindelijk toch niets aan het 'etiket'. Combinatie van CVS/Fibro zou goed kunnen volgens mij. Ik las hier net ook een topic op bokt van iemand die veel vocht vast hield en Fibro heeft. Misschien herken je je daar ook wel in. ( [MW] Vocht vasthouden? fibromyalgie ? )
highwaykind schreef:Vind dat altijd zo negatief, dat 'leer er maar mee leven'.
) Las dat sommige mensen een stootkuur kregen van 1000 microgram vitamine D per dag als ik het goed heb, maar hoeveel bevatten die gewone tabletten?
)
Wandelen was gelukkig niet ver, veel rustpauzes dus wel goed te doen. Maar heb het gevoel alsof ik er al 2 dagen op heb zitten en de dag is nog niet eens echt begonnen.
)
Ik ben wel een paar keer online geweest maar was inderdaad gewoon te moe om alles te lezen, er stonden alleen maar grote lappen tekst dus dat alleen al maakte me moe haha!
Het wordt een 6jes lijst, en ik had een 7-lijst willen hebben maarja, ik moet blij zijn dat ik hem zo nu haal en daar ben ik ook heel blij mee
Moet natuurlijk wel gewoon realistisch blijven 

Wel iedereen die zich bagger voelt: Heel veel sterkte!
Deze is precies hetzelfde! Heeft ook fibro en cvs, zegt ze.. Maar ondertussen vrijdagavond in de kroeg, zaterdag hele dag op voetbalveld, zaterdagavond uit en zondag hele dag naar Amsterdam voor Ajax en dan nog maandag vragen of we nog iets gaan doen..
Marilla schreef:Ow, die van mij heeft het pas sinds een paar jaar en woont hier al haar hele leven, maar heeft ook geen vrienden.. Iedereen maakt haar achter haar rug om belachelijk, maar zelf is ze er van overtuigd dat ze vreselijk populair is

En daarna begint mn werk!