joyce2 schreef:Nu gaat het gelukkig een stuk beter, ik wist gister echt niet hoe ik het had... Op bed liggen was niet fijn, want dan begon mn hoofd nog harder te bonken, als ik rechtop zat nam het bonken iets af, maar werd ik juist gigantisch misselijk. Het enige dat ik fijn vond was slapen, maarja, zie maar eens in slaap te komen als je al tig keer hebt geslapen, haha. En ik wist dat ik moest drinken, maar dat ging niet van harte... Uiteindelijk heb ik dus toch nog een dosis Imigran genomen, nu de neusspray en dat begon met een uurtje te werken, wat een verademing zeg! Maarja, toen voelde ik dus hoe moe mijn lichaam was... Echt zo slap als een vaatdoek... En nu voel ik me nog steeds niet lekker, maar de hoofdpijn is weg...
T is denk ik ook een combi van meerdere dingen geweest hoor, heb een paar weken lang mezelf ontzettend hard voorbij gerend op mn werk, ook toen ik ziek was gewoon doorgelopen en nu komt zeg maar de genadeslag... Voordeel daarvan is dat ik nu echt even uit kan zieken en er dinsdag hopelijk weer fris tegen aan kan!
Alsof er een trein over je heen gereden is zeg ik altijd.
Fijn dat het uiteindelijk hielp.