Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 18:05

Tsja ik kon kiezen: Nog de rest van mn leven pijn, of even een kleine 2 maanden doorbijten en er vanaf zijn? Die keuze had ik zo gemaakt. Het traject wat je psychisch doorloopt, dat doet veel meer met je. Vooral na de operatie, ik heb ook echt hulp van een psycholoog gehad om mn operatie te verwerken. Want ondanks de lichamelijke klachten was ik er ook heel erg onzeker over.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 22:41

Iemand hier ervaring met de bikini's van Freya? Waar hebben jullie ze vandaan? Ervaring met bestellen in het buitenland?

Deze vakantie helaas tot de conclusie gekomen dat ik echt stevige bikini nodig heb, dus alvast aan het kijken. Freya Stellar en Freya Singapore vind ik fantastisch.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 12:31

Ik heb een Freya gepast en vond hem super fijn, maar te veel boven mijn budget :o Fijn aan Freya vind ik dat ze elegant en leuk zijn, maar toch stevig genoeg zijn :j

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 12:45

voor de bikini die ik van Freya heb (staat 1 of 2 pagina's terug in t topic geloof ik) heb ik budget gemaakt ;)
en hier kan in tenminste mee bewegen (dus zwemmen en van handdoek naar zee/zwembad lopen) zonder dat ik de hele tijd overal aan zit te trekken en plukken.. beste aankoop tot nu.. (nou maar hopen dat ik weer even stop met afvallen, anders is de cup straks te groot :\ )

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 13:02

Ik heb dit jaar ook voor het eerst een Freya bikini gekocht. Vind 'm echt mooi en fijn.
Welk model ik heb weet ik eerlijk gezegd niet.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:47

Ik heb een bikini van Panache, en ooh wat ben ik daar blij mee.
Alles bleef gewoon goed zitten!! Ben zelfs aan het beachballen geweest :D

Fijn dat je er zoooo tevreden mee bent Patricia!! :D :D

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 09:57

Freya bikini's zijn stevig én mooi,
gewoon doen Loes...
via internet is het altijd wel wat moeilijk met de maat...
misschien op zoek gaan naar een winkel in NL die ze ook verkoopt?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 12:34

Even een vraagje niet over bikini's maar over zwangerschaps beha's (en straks na de zwangerschap voedingsbeha's). Voor de zwangerschap had ik cup 75 H, daar is al bijna niet aan te komen maar ik wil graag weten hoe anderen dit hebben gedaan. Op internet kan ik namelijk niks vinden in 1 of meer cupmaten groter. Heb nu op aanraden van de verkoopster van livera een meegroei beha gekocht in maat 80 H, maar ben nu iets meer dan 3 maanden op weg en denk dat ik het daar niet mee ga redden tot het einde van de zwangerschap. Bij prenatal en andere zaken waar ze positiemode verkopen gaan de behas maar tot cup F. Waar kan ik wel een passende beha vinden? Zijn er bijvoorbeeld in Utrecht of Arnhem speciaalzaken voor grote maten die ook zwangerschapslingerie verkopen? Het gaat echt om zwangerschapslingerie, niet gewoon een beha met een grotere maat dan cup H.

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 12:46

Bij http://www.bravissimo.com hebben hebben ze meerdere voedingsbh's heb ik gezien, de meeste zijn rond de 25 pond, dus dat zijn ook nog prijzen waar je in Nederland weinig voor zal vinden.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:18

Hoi meiden!!
Ik ben afgelopen maandag op controle geweest :D
Alles zag er goed uit, wat geirriteerde plekjes en nog wat plekjes die nog niet helemaal dicht waren, maar ja het is pas 3 week geleden. Chirurg heeft de hechtdraadjes die uitstaken erafgeknipt, dat was wel fijn, die stomme uitstekende draadjes :=

Ik moest bij de bedrijfsarts komen, die vond dat ik deze week wel op kon bouwen en vanaf volgende week helemaal aan het werk kon. Ik heb onwijs veel problemen hierover op t werk gehad, chirurg geeft aan gewoon écht je genezingstijd nemen. Van buiten ziet het er netjes uit maar van binnen is het flink kapot.

Ik was vorige week ook onderuit gegaan, daarbij mijn knie geblesseerd, kon het niet belasten. Daarom krukken (het was nog te gezwollen om te zien wat het is, ik moet 14e naar orthopeed) maar ja, borstverkleining en krukken gaan niet samen. Zit nu dus met behoorlijk wat pijn, en van de stress dat alles met zich meebrengt en het gepush heb ik ook een koortslip van hier tot Tokyo en flink vermoeidheidsverschijnselen (opgezette klieren, hoofdpijn, moeie ogen)

Nou ja het gaat allemaal wel weer over, maar t is wel heel vervelend allemaal... Bovendien is mijn paard na een lange tijd weer licht aan het werk met een goede vriendin van mij en mijn instructrice, en ik wil er ZO graag zelf weer op.. maar 1 okt heb ik die andere operatie nog dus het duurt nog wel ff voor ik weer wat met hem kan doen -O-

Sorry moest ff zeuren :o

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 16:22

het triesie!
fijn te lezen dat het er goed uitzag
en idd neem echt je tijd hoor....
straks gaat er wat kapot van binnen en dan zit je.....

1 oktober schiet nu iig ook alweer op, daarna lekker opknappen rijden maar!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 11:57

Manou, bedankt voor de tip maar ik wil echt naar een winkel om te passen en ik wil niet via internet bestellen (zeker niet vanuit het buitenland). Ik wil namelijk wel passen. Het gaat trouwens in eerste instantie om een meegroeibeha, voedingsbeha's heb ik pas over een halfjaartje nodig. Dus wie weet een winkel voor grote maten in de buurt van Veenendaal?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 19:28

Oke, ik zit min of meer met een "probleem"
Ik heb begin augustus een pakketje terug gestuurd aan bravissimo, spul paste niet, dus we moeten geld terug krijgen.
Aangezien het helemaal naar Engeland moet, had ik ook niet verwacht dat het super snel zou gaan, maar ik begin nu wel te twijfelen.
Op de site van hun staat ( bij mijn bestellingen) staat aangegeven dat ik het heb terug gestuurd ( dus ze moeten het ook hebben ontvangen anders kunnen ze dat niet weten.) en daarbij dus de datum van ontvangst (?)
Nou staat er ook dat het 2 weken duurt voordat je je geld terug krijgt, maar ik heb nar 3,5 nog steeds niks gehoord.

Mijn vraag: Is er hier iemand die mij zou kunnen helpen?? :o

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 19:29

En als je nou even contact opneemt met Bravissimo? :)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 20:19

Zijn jullie ook zo benieuwd hoe veel cup het groter word als je zwanger raakt? :+
Misschien een stomme vraag _O-

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 20:31

Haha ja daar ben ik ook wel benieuwd naar :P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 20:43

:+ Of zou het bij vrouwen met grote borsten niet meer verder groeien?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:49

Corelli schreef:
En als je nou even contact opneemt met Bravissimo? :)

Gedaan, maar mijn engels is niet zo goed. Dus ze begrepen me niet.. :+

IceMam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:42

Sence schreef:
Zijn jullie ook zo benieuwd hoe veel cup het groter word als je zwanger raakt? :+

Bij mijn eerste zwangerschap ging ik van B naar D en bleef daarna ook steken op D. Bij mijn tweede zwangerschap ging ik van D naar E en ook daar ben ik blijven steken.
Nu zijn ze, na een borstverkleining, terug naar C.
Maar ik hoor ook veel verhalen van vrouwen die kleinere borsten overhouden ná een zwangerschap...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 09:48

Sence schreef:

Ga ik nie overnadenken :+
Als ze daarna maar wel in de "orginele staat" terug keren :')
Maar als ik me ma zie, 5 kinderen gehad 56 jaar nu..Als ze dan bij mij ook nog zo uitzien :=

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 10:29

Sence, als je borsten al groot zijn worden ze nog groter wanneer je zwanger bent. Gemiddeld groei je zeker 1 cupmaat. Ik moest met 8 a 9 weken zwangerschap al overstappen naar een "meegroeibeha" omdat mijn eigen beha's niet meer pasten. Maar goed, ik vrees nu dus dat deze beha niet 9 maanden met me mee kan groeien. En het is de grootste maat die livera verkoopt in de omvang die ik pas, dus tenzij ik in de breedte ook veel ga groeien (wat ik echt niet hoop want dat moet er straks ook weer af natuurlijk) moet ik op zoek naar een winkel waar ze wel maat tent verkopen.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 10:49

Sence schreef:

ik denk dat ik het niet wil weten :D

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 23:27

Ik begon met B. Na de eerste zwangerschap werd het C, na de 2de D en na de 3de E (tijdens mijn zwangerschap had ik meestal rond de F/G). En nu is het na verkleinig C/D. En weer mooi gelift natuurlijk ;)

Maar er zijn ook zat vrouwen die na hun zwangerschap theezakjes overhouden.
Dan toch maar liever een maatje meer :j

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:35

_JL_ schreef:
Freya bikini's zijn stevig én mooi,
gewoon doen Loes...
via internet is het altijd wel wat moeilijk met de maat...
misschien op zoek gaan naar een winkel in NL die ze ook verkoopt?

Thanks! Maar heb er al eens een hier gepat en ik weet dus dat ik 34D heb (engelse maat) en ik vind de modellen hier in NL niet zo leuk en bovendien veel duurder!

Maar van de zomer komt er zeker een. Of een miss mandalay, die vind ik ook leuk!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 17:53

Kimmes: nog een maatje meer? Ik hoop juist dat ze straks iets krimpen...maar ja, dat heb je niet voor het zeggen he. Ben alweer een beetje gerustgesteld met het bericht dat de borsten vooral de eerste drie maanden van de zwangerschap groeien en daarna pas weer met het geven van borstvoeding (en dat is maar heel tijdelijk wat ik begrijp). Die eerste drie maanden heb ik gehad, dus hopen dat het zo blijft zoals het nu is.