*Tequila* schreef:Hier ook hoor... Zit nu even op mijn werk en voel me nu dubbel lamlendig want heb net te horen gekergen dat mijn contract echt niet verlengd gaat worden. Bahbah....
Oei, dat is rot!! Sterkte...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paintless schreef:wie werd er nog meer vanmorgen huilend wakker van de pijn???
sodejuuu ik kon me helemaal niet meer bewegen.
en vriendlief snurkt nog een keer harder. pfffffffffff
haffiem schreef:@ Alou, ik heb hetzelfde als jou, ik heb dan ook veel pijn. Ik gebruik de pil. Deze gebruik ik nu gewoon door. Hierdoor is bij mij de fybro ook al een stuk minder geworden. Het lijkt wel dat het ook met hormonen te maken heeft op deze manier.
Verafjord schreef:getverdemme ik kon gisteravond van de pijn niet in slaap komen, mijn arm, mijn duim, mijn knieën en mijn heupen. Ik ben eruit gegaan en heb 4 paracetamols ingenomen, maar ik lag gewoon te janken van boosheid. Het lijkt wel alsof het dit jaar zoveel erger is dan voorgaande jaren
Verafjord schreef:getverdemme ik kon gisteravond van de pijn niet in slaap komen, mijn arm, mijn duim, mijn knieën en mijn heupen. Ik ben eruit gegaan en heb 4 paracetamols ingenomen, maar ik lag gewoon te janken van boosheid. Het lijkt wel alsof het dit jaar zoveel erger is dan voorgaande jaren