[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SofieBeau

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 10:36

Anthea schreef:
Paljassofie; Je hebt toch maar 'n 6-8 mm stretch? Die vallen niet op joh.

Afbeelding

Doe bv. zoiets er in. Is het net alsof je zo'n lelijke blingbling oorbellen hebt. ROFL

het is enkel werk voor deze en volgende week dus kan niet nog snel ander juweel bestellen vrees ik Nagelbijten / Gniffelen

en mijn stretch viel blijkbaar wel op. Ik sta aan de kassa met mijn oor naar de klanten gericht. Kreeg ik een paar keer een leuke opmerking Huilen van het lachen Of dat geen pijn deed zo een groot gat in je oor Huilen van het lachen gelukkig stond mijn baas niet in de buurt.

oorbellen mogen eigenlijk ook niet Knipoog het is in de voeding dat ik werk. Maar ze hebben er niets over gezegd dus ik doe gewoon verder Tong uitsteken

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:12

heb je nu je stretch moeten uithalen?
eerlijk gezegd, ik sta zelf aan de kassa, en krijg vaak klanten over de vloer die gepierced zijn (vaak mensen die reptielen hebben)
en er zitten er soms bij met gestretchte oren, maar zonder juweel erin. ik vind het een mooier zicht met een juweeltje erin en die uitgelubberde lege gaten ...

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 14:52

Hele stomme vraag hoor, maar is er eigenlijk een standaard maat voor tongpiercing? Of is dat verschillend?
Want ik moet even wachten tot na mijn operatie (morgen + herstel) met het laten zetten enzo, maar het kriebelt onwijs om al wat leuke dingetjes te bestellen Haha!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 15:15

De eerste die je krijgt is standaard maat, 25 mm.
Daarna ligt eraan hoe je tong geslonken is. Bij mij was dat 18mm, maar daarna zijn er vele waarbij de tong nog wat slinkt, dat was bij mij dus ook het geval en nu heb ik 16 mm.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 15:17

Ilse schreef:
Hele stomme vraag hoor, maar is er eigenlijk een standaard maat voor tongpiercing? Of is dat verschillend?
Want ik moet even wachten tot na mijn operatie (morgen + herstel) met het laten zetten enzo, maar het kriebelt onwijs om al wat leuke dingetjes te bestellen Haha!

Dus bestel als het kan alleen balletjes, want die kun je op alle maten piercings draaien. Knipoog

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 15:24

Lous schreef:
De eerste die je krijgt is standaard maat, 25 mm.
Daarna ligt eraan hoe je tong geslonken is. Bij mij was dat 18mm, maar daarna zijn er vele waarbij de tong nog wat slinkt, dat was bij mij dus ook het geval en nu heb ik 16 mm.

Dat ook niet hoor. Ik kreeg 22mm in het begin en dat was goed genoeg, daarna 20, daarna 18, en nu 16mm. De meeste mensen komen uiteindelijk wel uit op 16 volgens mij

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 15:31

Nu ik hier lees over maten van tongpiercings. Heb ik een vraag hoe lang een navelpiercing is. Je kunt ze nl kopen van 8 mm, van 10 mm en van 12 mm. (in ieder geval, degene die ik heb gezien). Iemand die me hier mee kan helpen? 1.6 is denk ik de standaard breedtemaat of niet?

edit: typefout

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:46

Lous schreef:
Ilse schreef:

Dus bestel als het kan alleen balletjes, want die kun je op alle maten piercings draaien. Knipoog

Dat is inderdaad wel slim! Pling
Ik ga ff koekeloeren Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:49

Oh, over tongpiercings gesproken. Ik had altijd 24 mm oid in, geen last van, maar wou eens 'n andere tongpiercing. Zo gezegd, zo gedaan. Dus ff verwisseld.. Paar dagen erna deed m'n tong echt pijn, en nu nog steeds. Meer pijn dan na het zetten. Nagelbijten / Gniffelen Soort van pijnlijke spierpijn, haha. En het onderste bolletje was helemaal wit, dat heb ik nog nooit gehad?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:50

Staafje te klein Knipoog ?
Ik zal zelf dan ook wel met 24 mm begonnen zijn, gezien het fiet dat ze altijd met even getallen werken.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:51

Lous schreef:
Vanny, je hebt hem toch niet bij Bodyflair laten zetten? Ik heb namelijk het idee dat hij scheef zit. Daarnaast als ik lees dat hij niks gezegd heeft over de zeep die je het beste kan gebruiken en hoe je hem de eerst dagen moet wassen, schat ik de kans zeer groot.

Ik heb hem bij Tattoo Bob laten zetten. Op de foto lijkt hij inderdaad iets scheef maar dat komt omdat als ik iets scheef ga staan m'n piercing ook scheef draait zeg maar. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:51

Nee, 16 mm. Steekt zelfs nog 'n beetje uit..

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:53

Maarr.. Nu heb ik die balletjes gevonden (1,6 schroefdraad) krijg je weer de vraag welke maat je balletje moet zijn Clown
4mm, 5mm, 6mm of 8mm diameter, wat is prettig? Haha!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:53

Vanny_ schreef:
Lous schreef:
Vanny, je hebt hem toch niet bij Bodyflair laten zetten? Ik heb namelijk het idee dat hij scheef zit. Daarnaast als ik lees dat hij niks gezegd heeft over de zeep die je het beste kan gebruiken en hoe je hem de eerst dagen moet wassen, schat ik de kans zeer groot.

Ik heb hem bij Tattoo Bob laten zetten. Op de foto lijkt hij inderdaad iets scheef maar dat komt omdat als ik iets scheef ga staan m'n piercing ook scheef draait zeg maar. Knipoog

De Bob in Katendrecht neem ik aan? Want die hebben namelijk bij mij verteld dat ik de eerste week ook met een waterdichte pleister most douchen.
Maar dan zal hij nu wel weer wat rechter staan denk ik Lachen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:54

Anthea schreef:
Nee, 16 mm. Steekt zelfs nog 'n beetje uit..

Mmm okee, moet zeggen dat het bij mij onder mijn onderste balletje ook een beetje wit ziet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:57

Nouja bij mij nog nooooit gebeurd, witte balletjes, haha. En nu ineens wel.. M'n tong doet echt pijn. Nagelbijten / Gniffelen

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:59

Ilse schreef:
Maarr.. Nu heb ik die balletjes gevonden (1,6 schroefdraad) krijg je weer de vraag welke maat je balletje moet zijn Clown

Ik vind 5-6 het fijnst. 8mm is meteen zo'n dik ding in je mond en 4mm is net iets te klein, ben altijd bang dat ie dan in m'n tong verdwijnt Tong uitsteken 5mm is waarschijnlijk ook de maat die je er nu op hebt zitten als je de piercing er nog in hebt die je bij de piercer hebt gekregen.

Kim_89

Geen reactie op het materiaal of zo?

Mijn vriend heeft 12 mm voor zijn tongpiercing Clown Da's wel klein he?

Lous

Ilse schreef:

5mm is het prettigst. Niet te groot en niet te klein.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:00

Kim_89 schreef:
Geen reactie op het materiaal of zo?

Mijn vriend heeft 12 mm voor zijn tongpiercing Clown Da's wel klein he?

Wow das echt klein. Zo groot zijn de meeste navelpiercings die gezet worden.
Laatst bijgewerkt door Lous op 10-09-08 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:01

Lous, ze hebben inderdaad gezegd dat ik een waterdichte pleister erop moet doen met douchen

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:01

Ja dat zal best ROFL Ik heb dus die partij piercings en ik zei zo zoek maar iets leuks uit! Wat heb je, 16 mm of 18 mm? Hij zo: eh.. 12? Clown Echt best vaag eigenlijk!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:02

Hoi!
De zwelling op mijn navelpiercing is volledig weg. Er is vanmiddag nog iets "open gebarsten" waardoor er een geelachtig vocht uit kwam (etter wsl Clown ) en hij is weer volkomen pijnloos. Haha!

Lous

Vanny_ schreef:
Lous, ze hebben inderdaad gezegd dat ik een waterdichte pleister erop moet doen met douchen

Okee gelukkig, maakte me al zorgen dat je bij de verkeerde broer was geweest. Je wilt niet weten wat die mij mij heeft aangericht.

Ilse

Thanks, en dan nog een laatste vraag.. Krijg je als je hem laat zetten een standaard staafje + balletje? Of mag je dan al je balletje kiezen?
Want ik ze het allerliefst deze hebben; de zwarte Knipoog