Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pollewoppy schreef:Dat heb ik inderdaad ook, ik werk dan momenteel niet, maar lezen kan ik ook niet. Kan me er niet op concentreren.
Maar ik bedoel meer dat de tijd zo lang duurt, dat je alleen maar aan het denken bent van: weer een half uur. En denkt kan ik al naar bed?? Nou ja, dat heeft misschien trouwens ook meer met mijn depressie te maken dan de burnout.
Citaat:Edit: Ik ga even jou stukje teruglezen. Dat had ik ook nog niet gedaan. (Kon het van de week niet opbrengen om alles bij te lezen.)
Pollewoppy schreef:Oja, ik ben ook geen 40 hoor. Ben ook nog jong, 25.
(Ik begreep uit je stukje dat je het een beetje voelt als: "Ik ben jong en hoor het allemaal aan te kunnen")
Ik moet zo uiteten. zie er ook als een berg tegen op. Maar ja, moet maar. Met vriend en schoonfamilie. Misschien wordt het wel heel gezellig
Pollewoppy schreef:Goed om te horen dat het meegevallen is gisteren
Ik heb het etentje ook weer overleeft, maar moet het vandaag wel bezuren. Maar dat wist ik eigenlijk al wel van te voren.
Pollewoppy schreef:Ik bedoel inderdaad dat ik dan daarna een slechte dag heb.
Tijdens het etentje hou ik me groot en probeer ik zo gezellig mogelijk te zijn, maar het kost me heel erg veel energie. Teveel eigenlijk. De volgende dag merk ik dat dan. Dan heb ik nergens energie voor.
Pollewoppy schreef:Dat is inderdaad wel lekker fairytail! Hopelijk krijg je dan ook een beetje rust.
Ik heb vandaag weer een gesprek bij de crisisdienst gehad. was wel een pittig gesprek. O.a. over het contact met mijn ouders en hoe ik daar nu in sta. De therapeut die bij het gesprek aanwezig was verwoorde het wel mooi. Ik vertelde dat ik geen contact heb met mijn ouders, omdat er gewoon geen middenweg lijkt te zijn. De therapeut zei dat ik de landgrens had dichtgegooid, omdat mijn familie anders met kanonnen en geweren binnen kwamen vallen. En ze heeft gelijk, dat bedoelde ik precies met dat er geen middenweg lijkt te zijn...
Ook hebben we nog gesproken over de verschillende vormen van dagbehandeling en hoe we dat invulling kunnen geven. Morgen krijg ik als het goed is een behandelaar toegewezen en dan ga ik ook weer 'uit de crisisdienst'. het begint nu langzaam wat concreter te worden en dat is wel fijn.
Fairytail schreef:Wow dat is snel wel naar zeg nu aan de medicijnen?
Ik heb niet zoveel gepost wegens tentamen drukte en natuurlijk had ik een black-out voor niets nachten doorgehaald -_-
Van het weekend eindelijk sinds tijden even iets met mijn vader wezen doen. Moest een riem hebben want die was doorgesleten en kan niet zonder riem dan zakken me broeken afToen ging hij zowaar mee hoewel hij aan t werk was (kantoor thuis) .. Dat is echt al meer dan een jaar geleden..