Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meikemarieke schreef:Tjah ik ben pas 22 en ik moet wel de rest van mn leven met dit lichaam doen, dus moet ik er maar goed voor zorgen
Trouwens de dv heeft een apparaat laten zien dat vergoed werd door de verzekering, waarmee je je accucheck meter aan de computer kan koppelen, maar ik ben de naam vergeten, iemand enig idee?
Valeria schreef:meikemarieke schreef:Tjah ik ben pas 22 en ik moet wel de rest van mn leven met dit lichaam doen, dus moet ik er maar goed voor zorgen
Trouwens de dv heeft een apparaat laten zien dat vergoed werd door de verzekering, waarmee je je accucheck meter aan de computer kan koppelen, maar ik ben de naam vergeten, iemand enig idee?
ik denk dat jij de smartpix bedoeld, helaas wordt deze niet vergoed door de verzekering,
Citaat:Geregistreerd op: 06-04-07
Berichten: 347 @valeria, wat een drama zeg!!! Hoop echt dat het snel weer beter met je gaat!!!
Wat apart troudens dat jij diclofenac kreeg!?! Ik kreeg het jaren terug NIET omdat het je suikers te veel zou ontregelen................
Citaat:Ik heb geen idee of er mensen wel of niet voor open staan, maar ik ben ook héél veel geholpen met Reiki (ik ben echt geen 'zweverig' typ ofzo, maar als je er verders met niets/niemand uit komt, ga je toch andere dingen proberen)
Sinds ik zo om de 6 weken daar kom, zijn m'n suikers véél beter en wanneer ik een hoge suiker heb, is deze verklaarbaar... (te weinig beweging of te veel gegeten....)
Ik heb nu vorige week zelf m'n Reiki 1 gehaald en het is gewoon niet uit te leggen hoeveel beter ik me voel!!!!!!