Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corelli schreef:Britje: milk is niet zo geschikt voor je ogenBeter voor de rest van je gezicht..
Assepoetster schreef:Vind wasmiddel echt geen doen.. Koop dan eens een wat duurdere shampoo (terwijl goedkope ook hun taak doen). Wasmiddel is een zo'n agressief middel, het is bedoeld vet en etensresten van borden af te halen niet het soort vet in je haar. Dat is gewoon een kwestie van goed verzorgen. En de een heeft nou eenmaal sneller vet haar dan de ander..
daNiielle_ schreef:Wil dat wat zeggen dan?
Paarden zijn ook niet gemaakt om erop te rijden, dat doen we ook. maargoed...
buster4ever schreef:heeft iemand hier ooit al eens geprakte banaan gebruikt om huid soepel te krijgen?? heb dat ooit van vriendin gehoord..
ook t zei ze geprakte aardbeien gebruiken bij het tandenpoetsen na aantal keer het je spierwitte tanden...maar denk enkel niet dat t goed is voor je tanden...
en ik word zo ziek van puistjes mijn tandepasta brand enkel heel erg...die was ik er na 3 seconden er weer af..
buster4ever schreef:heeft iemand hier ooit al eens geprakte banaan gebruikt om huid soepel te krijgen?? heb dat ooit van vriendin gehoord..
ook t zei ze geprakte aardbeien gebruiken bij het tandenpoetsen na aantal keer het je spierwitte tanden...maar denk enkel niet dat t goed is voor je tanden...
en ik word zo ziek van puistjes mijn tandepasta brand enkel heel erg...die was ik er na 3 seconden er weer af..
daNiielle_ schreef:Assepoetster schreef:Vind wasmiddel echt geen doen.. Koop dan eens een wat duurdere shampoo (terwijl goedkope ook hun taak doen). Wasmiddel is een zo'n agressief middel, het is bedoeld vet en etensresten van borden af te halen niet het soort vet in je haar. Dat is gewoon een kwestie van goed verzorgen. En de een heeft nou eenmaal sneller vet haar dan de ander..
Wil dat wat zeggen dan?
daNiielle_ schreef:Wil dat wat zeggen dan?
Mango_ schreef:buster4ever schreef:heeft iemand hier ooit al eens geprakte banaan gebruikt om huid soepel te krijgen?? heb dat ooit van vriendin gehoord..
Nee, van die aardbeien krijg je geen witte tanden. Die tip is anders, namelijk geprakte aardbei op je tandvlees smeren/inmasseren omdat je tandvlees dan roder is(of lijkt) en daardoor lijken je tanden weer witter. Maar je tanden wórden er niet witter van.
daNiielle_ schreef:Assepoetster schreef:Vind wasmiddel echt geen doen.. Koop dan eens een wat duurdere shampoo (terwijl goedkope ook hun taak doen). Wasmiddel is een zo'n agressief middel, het is bedoeld vet en etensresten van borden af te halen niet het soort vet in je haar. Dat is gewoon een kwestie van goed verzorgen. En de een heeft nou eenmaal sneller vet haar dan de ander..
Wil dat wat zeggen dan?