Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 18:32

Ja het moet echt inwerken om even goed in de mascara te kunnen trekken! het " verweekt" het a.h.w. een beetje zodat je het er makkelijk af kan halen! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 18:42

1 druppel amandel gezichtsolie van weleda op een watje,zachtjes over je ogen wrijven et voila,je mascara smelt eraf.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 18:53

is gewoone amaldel olie ook goed (ik heb er ooit gekregen van de dokter om men oren vettig te houden, ik heb last van stoppen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 18:56

dat durf ik niet te zeggen,je kan het natuurlijk gewoon proberen.
het zal hoogstens wat vetter zijn.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 18:57

ja dat zal ik straks eens proberen Haha!
ik ga me daarna toch douchen dus als het vettig moest zijn zal het met te douchen wel weg zijn Tong uitsteken

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:21

Corelli schreef:
Britje: milk is niet zo geschikt voor je ogen Beter voor de rest van je gezicht..

word ons toch echt geleerd dat je dat ook heel goed kan gebruiken voor je gezicht en ogen.& ik denk dat ze bij mij op school er toch echt meer verstand van hebben. niet banketstaaf bedoeld Tong uitsteken

Goeie tip om ook makkelijker je mascara eraf te krijgen, met vochtige watjes werken. Daarop wel je reinigingsspul doen dan en idd het in laten trekken werkt wel.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:25

Ik pak altijd stuk of 5 van die watjes, doe ik er van die nivea milk voor make up op. Die licht blauwe. en op om me wimpers laten zitte en dan dr afhalen Tong uitsteken

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:40

leg je die watjes dan op je ogen ofzo

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:41

ja gewoon ever erop houden en dan pas vegen.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:45

dat ga ik dan ook eens proberen

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:45

Wat ook nog wel eens wil helpen om je gezicht makkelijker te reinigen is het eerst goed te wassen met lauw water, je make-up is dan al voor een groot deel uitgelopen. (zelfs waterproof is niet bestend tegen een wasbeurt met veel lauw water) En daarna hoef je nog maar heel weinig milk of dergelijks te gebruiken.

@Assepoester: je moet het wel degelijk laten inwerken, zo krijgen de werkzame stoffen al de gelegenheid de bovenste lagen make-up los te weken. Wisten jullie ook dat je nooit en te nimmer mag wrijven als je je oog make-up er af haalt? De huid daar is zo dun en makkelijk te beschadigen, zodra je moet wrijven wil dat zeggen dat het nog niet genoeg heeft 'getrokken'.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:49

Assepoetster schreef:
Vind wasmiddel echt geen doen.. Koop dan eens een wat duurdere shampoo (terwijl goedkope ook hun taak doen). Wasmiddel is een zo'n agressief middel, het is bedoeld vet en etensresten van borden af te halen niet het soort vet in je haar. Dat is gewoon een kwestie van goed verzorgen. En de een heeft nou eenmaal sneller vet haar dan de ander..

Wil dat wat zeggen dan?
Paarden zijn ook niet gemaakt om erop te rijden, dat doen we ook. maargoed...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:50

heeft iemand hier ooit al eens geprakte banaan gebruikt om huid soepel te krijgen?? heb dat ooit van vriendin gehoord..
ook t zei ze geprakte aardbeien gebruiken bij het tandenpoetsen na aantal keer het je spierwitte tanden...maar denk enkel niet dat t goed is voor je tanden...

en ik word zo ziek van puistjes mijn tandepasta brand enkel heel erg...die was ik er na 3 seconden er weer af..

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:51

Wat is dat nou voor K.ut opmerking? Je snapt toch wel zelf ook wel dat wasmiddel té agressief is voor je haar? Nagelbijten / Gniffelen

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:52

vorig jaar moest ik het alleen met een wattenstaafje met remover over de wimpers rollen. omdat je dan zeker niet de wimpers sloopt.
Nu mogen we met een watje alleen met de haren mee er overheen vegen.
We houden wel bij allebij ook nog is een watje onder de wimpers zodat je daar overheen wrijft en niet over de huid.

daNiielle_ schreef:
Wil dat wat zeggen dan?

We hebben het hier niet over paarden maar goed. We zeggen alleen maar dat het afmiddel veel te geconcentreerd is en niet is afgestemd op haar. Haar is veel poreuzer dan een bord. Het is sloopt je haar en je hoofdhuid.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:52

buster4ever schreef:
heeft iemand hier ooit al eens geprakte banaan gebruikt om huid soepel te krijgen?? heb dat ooit van vriendin gehoord..
ook t zei ze geprakte aardbeien gebruiken bij het tandenpoetsen na aantal keer het je spierwitte tanden...maar denk enkel niet dat t goed is voor je tanden...

en ik word zo ziek van puistjes mijn tandepasta brand enkel heel erg...die was ik er na 3 seconden er weer af..

oohh daqt van die aardbeien wil ik wel proberen Tong uitsteken
maar gaan je tanden dan niet roze zien Haha!

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:53

buster4ever schreef:

Nee, van die aardbeien krijg je geen witte tanden. Die tip is anders, namelijk geprakte aardbei op je tandvlees smeren/inmasseren omdat je tandvlees dan roder is(of lijkt) en daardoor lijken je tanden weer witter. Maar je tanden wórden er niet witter van.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:54

jammer Haha!
het zou een lekkere tip zijn Haha!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:54

daNiielle_ schreef:
Assepoetster schreef:
Vind wasmiddel echt geen doen.. Koop dan eens een wat duurdere shampoo (terwijl goedkope ook hun taak doen). Wasmiddel is een zo'n agressief middel, het is bedoeld vet en etensresten van borden af te halen niet het soort vet in je haar. Dat is gewoon een kwestie van goed verzorgen. En de een heeft nou eenmaal sneller vet haar dan de ander..

Wil dat wat zeggen dan?

Wat dacht je meid? Ik kom hier gezellig even dit topic verzieken? Reageer gewoon of doe het niet maar kom niet met zulke domme reacties.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:55

als je niets goeds te zeggen hebt , zeg dan niets

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:55

buster4ever schreef:

Banaan is heel goed voor je huid, wij hebben ook een banaanmasker Tong uitsteken

je moet er ook geen tandpasta op je puist doen joh Tong uitsteken heb ik hier al zoveek gezegt maar goed. Een goed zonnetje erop droogt het veel beter uit. Je moet gewoon goed je huid schoonhouden en producten gebruiken die op je huidtype zijn afgesteld.

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:57

daNiielle_ schreef:
Wil dat wat zeggen dan?

Waar slaat deze opmerking nou weer op joh?
Is toch logisch dat afwasmiddel niet goed kán zijn hoor je haar. Nagelbijten / Gniffelen

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:58

Mango_ schreef:
buster4ever schreef:

Nee, van die aardbeien krijg je geen witte tanden. Die tip is anders, namelijk geprakte aardbei op je tandvlees smeren/inmasseren omdat je tandvlees dan roder is(of lijkt) en daardoor lijken je tanden weer witter. Maar je tanden wórden er niet witter van.

aha jammer had t wel een hele goeie gevonde..

elinebakker

daNiielle_ schreef:
Assepoetster schreef:

Wil dat wat zeggen dan?

Ik vind niet dat je het daarmee kan vergelijken. Afwasmiddel is gewoon zó aggressief, vraag je kapper desnoods maar, die zal je het echt niet aanraden.
Paarden zijn inderdaad niet gemaakt om op te rijden, want paarden zijn niet door de mens geschapen. Afwasmiddel wel met een bepaald doel, en dat is zeker niet haren wassen om het vet eruit te krijgen.

Trouwens, ik kom jou wel over een paar jaar tegen nadat je bij de kapper bent geweest om extensions te laten zetten aangezien je haar zo verschrikkelijk versleten is..

brittje88

zou maar niet meer reageren op die daniielle_ straks word het hele topic verziekt door haar
Laatst bijgewerkt door brittje88 op 14-05-08 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt