wiebke schreef:en PeePaardje.. een psycholoog kan je echt helpen, maar alleen als je er zelf ook aan wil werken. hij kan je een roeispaan geven, maar je moet zelf roeien. Maar je komt er wel... ik heb vertrouwen in je meid !
Ik weet het...
Vandaag kwam mijn docent Nederlands van vorig jaar (en tevens de counselor van de bovenbouw) naar me toe. Hoe het nou ging enzo. En of ik dit jaar wel zou gaan redden. En dat als het niet ging, ik nu wel op tijd aan de bel moet trekken omdat er dan nog wat aan gedaan kan worden. En dat ik anders maar eens moest komen praten.
Heb maar gezegt dat het goed gaat en dat ik opzich wel denk dat ik het ga redden. Maar dat ik dat vorig jaar ook dacht...
En Rebecca, van die haar elastiekjes. Doe ik idd ook
Ik heb om twee polsen allemaal armbandjes, van die leren koortjes enzo. Dat leidt (schrijf je dat eigenlijk zo
)een beetje af.
En dan kan je idd trots op jezelf zijn bromfiets
En over werken in de hulpverlening, het stond bij mij altijd op 3 van mijn lijstje met dingen die ik wou worden. Op 1 de kunstacademie, op 2 school voor journalistiek, en dan op 3 een studie psychologie. Maar nu weet ik het allemaal even niet meer en heb ook geen idee meer van wat ik later zou willen worden.