Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Pfff ik hoef niet meer te wachten tot de 14/15e
Vandaag al een brief van de verzekering, de machtiging is verleend! Voor de orthodontische behandeling. Ben ik wel benieuwd of dat dan ook geldt voor de kaakchirurg etc... Maar krijg schijnbaar nog een apart bericht daarover. Zo maar wel nog even bellen met de verzekering, of dat idd geldt voor de kaakchirurg, dan kan die mn verstandskiezen gaan inplannen.
Handig om dat alvast te weten ivm sollicitaties die ik heb lopen... Ach ja.
Ik mag in ieder geval van start! En ondanks dat ik zeker weet dat ik het moet doen, heb ik nog steeds zo'n dubbel gevoel, want het is toch een hele onderneming... Brrrrrr
Prairy schreef:Gelijk maar even doorgepakt... Verzekering gebeld, kaakchirurg wordt ook vergoed. Ze kunnen zelfs het vervoer voor me regelen naar het ziekenhuis, fijn!
En ook gelijk ziekenhuis maar gebeld voor een afspraak om de 1e stap te doen, het trekken van mijn verstandskiezen + mogelijk een extra kies zodat mijn ondertanden recht naast elkaar kunnen staan.
Vrijdag 20 januari was de 1e mogelijkheid bij de KC zelf. Prima, nieuw jaar, nieuwe kansen, en niet geheel onbelangrijk, nog 1x ongehinderd door een beugel oliebollen eten!!
Prairy schreef:Tis een kaakchirurg in Belgie, maar wilde het gewoon zeker weten. Misschien dat t idd altijd vergoed wordt, maar beter zeker dan achteraf 1400 euro zelf moeten betalen
Het is misschien idd wat laat, maar ik vind het niet zo heel erg. Ben nu volop aan het solliciteren, sinterklaas, kerst en oud & nieuw komen eraan, daarna mijn verjaardag en mijn vriend gaat ook ergens nog even 2 weken naar Amerika voor werk. Dus eigenlijk komt het me wel goed uit. Ook dat het op een vrijdag is, kan ik t weekend mooi herstellen en hopen dat ik maandag weer toonbaar ben (geen idee??).