Ik ook niet. Ik heb vandaag die nieuwe ladyshave en epil ding gekocht met dat koelelement van die reclame.
Eerst maar mijn benen gedaan om aan de pijn te wennen, maar het deed helemaal geen pijn, beetje irritant meer. Morgen ga ik bikinilijn proberen met dat ding.
Ik doe alles. Dat het gaat bloeden is wel normaal maarja gelukkig weetje niet van een beetje bloed :p. Ik doe het meestal voordat ik ga douche, heeft het gelijk even wat rust.
Ok, maar je doet er dus alles mee. Want ik heb nu net echt alleen het bikinilijntje gedaan, maar de rest kan dus ook met dat ding. En moet je dan tegen de haarrichting in gaan of juist mee? Ben nog niet heel handig met die epilator.
Tja echt alles dat doet meer pijn, maar dat komt omdat je haren ook een stuk stukkerder zijn daar. Ik doe het verschillend CharlotteP, meestal eerst met de haarrichting in (zo doet het minder pijn) en dan erna er tegen in
Ik ben ook in fases bezig met mn bikinilijn Ga steeds een stapje verder. Alleen naar beneden vind ik het toch wel steeds enger (ik zie niet zo heel goed wat ik doe) en pijnlijker worden hoor..
Okay wie kan mij helpen. Ik begin het scheren nu zat te worden. Het doet dan wel geen pijn en is snel gebeurd maar moet wel iedere dag om een beetje glad te blijven. Nu zat ik dus een beetje te kijken naar zo silkepil is dat wat? Ik ben wel een pieperd maar liever 1x piepen en 4 weken niet scheren dan elke dag. Is zo'n ding ook voor je bikinilijn te gebruiken want dat lijkt me nogal eh pijnlijk
haha ik heb er geen verstand van, weet wel dat ik weer eens 7euro heb uitgegeven aan Veet koude wasstrips en dan het weer geen r*eet werkde.. blijf toch maar bij t scheren. Ontharingsspul stinkt mij te erg hihi
Epileren werkt bij mij ook niet grandioos, blijft wel langer weg dan met scheren, maar 1,5 week later zit alles er weer! En de eerste 3/4 dagen loop ik dus met hele erge rode bultjes en wondjes door het epileren En die koude waxstrips zijn al helemaal niets, trekt er misschien 1/4e eruit mee en de rest kan ik dan nog bij gaan epileren Nee houd het dan toch maar op scheren met rode bultjes!
Annelou
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant
Soms denk ik wel eens waarom hebben we het dan, als we elke keer zo veel moeite en pijn er voor moeten doen om het weg te krijgen. Ik durf nog steeds niet te laten harsen. Het scheelt wel ontzettend veel werk. En wie mooi wilt zijn moet tenslotte eigenlijk wel een beetje (veel) pijn lijden. Ik twijfel nog..
Haha we hebben het zo slechtttttttttt. Ik snap niet waarom niemand er iets ontwerpt waardoor ons haar echt weg blijft. Zeker voor 2 maanden ofzo. en iets wat geen pijn doet. Daar kunnen ze heus lekker geld voor vragen want wij dames hebben dat er wel voor over als het in de redelijke zin blijft.